Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 19 October 2014

Percutian IDAMAN saya sedari kecil-kecil dulu?

Pepagi Ahad ni nak cerita sesuatu tentang percutian kita seronok kan... Sabah satu percutian yang sangat seronok, dan sangattt sejuk kalu ke  Ranau tak sah tak singgah kat "New Zealand" di Ranau Sabah.. Tempat yang sangattt sejuk nak bermulan madu sangattt seronok waa gitu... tempat budget ala-ala New Zealand" haaa sini la..

kundasang ranau sabah

Tempat ni ramai akan bergambar di sini.. pagar kayu ni..kenapa? Haa tgk je view pun dah tau kan, kenapa orang memilih view ni untuk bergambar... pagi-pagi sangat la rugi kalu nak bergambar suasana macam ni.. sebab gunung Kinabalu tu pasti tak nampak punya la.... kalu g tengahari ke pentang sebelum kul 5pm ok juga..tapi kalu kabus tebal..g la masa mana pun.. kalu nampak bertuah la badan..kalu tak..jangan nangis naaa... hihi... sebab kabus tebal tau kat sini.. tambahan musim ni..lagi la... sudah semestinya kabus tebal..

Haa tu percutian yang simple.. ada banyakkk lagi tempat percutian menarik.. Tapi bagi saya, tempat lahir saya.. tempat ni antara paling seronok... sebab tu saya akan ceritakan percutian sayasetiap kali balik ke Ranau ni adalah KUNDASANG, RANAU SABAH! Walaupun saya orang Ranau. Tapi tak puas lagi pun nak jalan-jalan di Ranau tempat yang sangat simple tapi sangatt banyakkk tempat percutiannya...

Dan.. Tempat kedua idamam saya dan ni saya dan suami punya impian percutian yang sangatt kami nak pergi lagi adalah--> sini <--

shaklee italy

shaklee percutian
Ni antara tempat kedua idaman saya dan suami untuk pergi bercuti, merehatkan minda... dan bukan pergi berdua tau..tapi kaan pergi bersama anak-anak lagi... insyaallah... seronok nak g sini, sebab saya sukaaa sangat tgk keindahan sebegini.. dengan lampu-lampu... dan bangunan-bangunan yang sangat indah sedappp mata memandang.. sesekali ke Negara orang dan mencari ilmu tu sangat baikkan... Insyaallah.. Percutian IDAMAN saya bersama keluarga.. tak lama lagi ni...

Dan PERCUTIAN IDAMAN yang menjadi pertama di hati saya pula adalah--> 

makkah haji

Saya nak sangat menjadi tetamu ALLAH di sini ketika usia muda bersama suami dan anak-anak saya juga.. siapa yang tak nak menjadi tetamu ALLAH ketika usia muda ni kan.. kita tak tahu bila usia kita tamah dan sampai ke noktahnya... RAHSIA nya hanya ALLAH sahaja yang mengetahui... dan inilah impian pertama untuk percutian dan ibadah saya..sekiranya saya di jemput untuk menunaikan umrah dan haji.. saya pasti memilih ini bersama suami dan anak-anak saya.. .

Dan satu yang saya amat YAKIN... bahawa ALLAH S.W.T maha mengetahui apa yang setiap hambanya impikan.. dengan izin dariNya..saya pasti menjadi tetamu ALLAH S.W.T ketika usia muda ini... Amin.... Dan jangan tak tahu.. Shaklee juga akan ada menawarkan ibadan Umrah secara percuma dan pada kelas pertama lagi untuk setiap ahlinya yang berkelayakan menjadi tetamu Allah S.W.T...

Ini antara IMPIAN PERCUTIAN saya bersama suami dan anak-anak saya... insyaallah... kawan-kawan doakan semoga impian saya ni termakbul yaa... amin..amin..amin Ya Rabbal Allamin...

Saya SID Shaklee | 867601 |
Mommylina a.k.a  LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...

Berminat mengapai impian dan berkerjaya secara alam maya zaman moden sedari hari ini!!! anda boleh je cari saya kat sini atau text terus saya di talian saya tau.... saya dan anda PASTI berjaya.. insyaallah...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...