Masalah Asma atau Lelah Boleh Membawa Kepada Kematian?

Kita sering lupa, sedari masalah kecil boleh membawa kepada kematian secara senyap-senyap. Masalah sakit asma atau lelah boleh di katakan merupakan penyakit immunologi yang menyebabkan kesukaran bernafas dan sekiranya nafas sukar di kembalikan kepada normal ianya PASTI membawa kepada kematian!

mealshake dan omega shaklee
Puncanya masalah ini adalah kerana ketika pesakit diserang asma, keradangan dan spasma pada selaput dinding laluan udara menyebabkan bronkiol di dalam paru-paru menjadi sempit. Dan pesakit asma mungkin mengalami pernafasan bersiul (wheezing), sesak nafas, dan sukar untuk bersenam.
 
mealshake

Sebab tu kita ni jarang nak ambil tahu kesan bila kita biarkan masalah asma atau lelah ni berpanjangan, tanpa kita mencegahnya... mungkin biasa-biasa untuk yang tak pernah alami, tapi sangat memberi kesan buruk pada yang mengalami sebab sukar untuk melakukan aktiviti lasak dan sebagainya tanpa alat bantuan pernafasan bila lelah ataui asma kembali menyerang....

Dan JANGAN biarkan ianya menjadi maslaah untuk anda, lakukan PERUBAHAN pada masa kini dan perlu anda semua ketahui dan bertindak segera!!!


Kenapa saya katakan 2 produk ni? MEALSHAKE dan OMEGA GUARD?


Mealshake merupakan sumber protein yang lengkap dengan penambahan vitamin dan mineral. Ia membekalkan sembilan asid amino dalam nisbah yang seimbang untuk kesejahteraan tubuh anda dan amat diperlukan dala

Di samping itu, Meal Shakes Shaklee juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein, termasuk asid amino perlu dan tidak perlu.

Dalam masa yang sama Mealshake juga berperanan untuk :
  1.  Menguatkan sistem imunisasi anak anda
  2.  Menyembuhkan alergi kulit pada kanak-kanak mahupun dewasa (terutama eczema)
  3.  Sangat baik untuk anak yang ada asthma
  4.  Kanak-kanak jarang dijangkiti selesema dan batuk
  5.  Memenuhi keperluan vitamin seharian kanak-kanak
--> OMEGA GUARD <--

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak omega 3 daripada ikan laut dalam. DHA dan EPA perlu diperoleh melalui pemakanan dan berkesan dalam mengurangkan keradangan serta menyokong fungsi sistem saraf dan mata.

OmegaGuard ialah suplemen pemakanan yang mengandungi minyak ikan. Satu sajian OmegaGuard™ membekalkan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.

Dan kenapa OMEGA GUARD disarankan untuk atas masalah asma dan lelah ini kerana?

"Satu kajian di Hospital Diraja Prince Alfred, Australia menunjukkan mereka yang makan ikan lebih dari sekali seminggu dapat mengurangkan risiko yang berkaitan dengan masalah pernafasan,” katanya.

Menurut beliau, hasil kajian itu mendapati tidak wujud kumpulan makanan atau khasiat lain yang mempunyai kaitan dalam meningkat atau mengurangkan risiko asma kecuali ikan.

Ini memberi gambaran bahawa bahawa pengambilan minyak ikan dapat mencegah penyakit asma terutama semasa kecil.

Bagi mereka yang menghidap asma kronik pula, pengambilan dos tinggi minyak ikan dapat mengurangkan serangannya.

“Ikan atau minyak ikan mengandungi Omega 3 yang kaya dengan Asid Lemak Essential (EFA) dan Asid Docosahexanoic (DHA).

“Omega 3 inilah yang bertindak mencegah penyakit asma ketika kanak-kanak, serta dapat mengurangkan serangan bagi mereka yang menghidapinya,” jelasnya.

Semoga perkongsian ini membantu untuk kita lebih menjaga kesihatan dan para ibu dan ayah..pelaburan ini tak akan mengecewakan anda untuk anak-anak, selain untuk kesihatan, kedua ini juga sangat baik untuk perkembangan minda dan membuatkan mereka lebih fokus lagi dalam pembelajaran mereka..

Dan anda yang prihatin akan masalah ini? mahu dapatkankedua produk ini SEGERA! anda boleh klik kat ikon "ORDER NOW" di bawah ini, untuk tempahan segera anda
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=96d28c0ad055bfa813e0865ba0a4103a
Atau terus cari saya kat sini untuk pertanyaan anda-->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...