Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 18 October 2014

Impian Saya :- Mengejar IMPIAN biar menjadi KENYATAAN!

Setiap kita punyai impian dan cita-cita bukan, sedari kita kecil, sekolah rendah, sekolah menengah.. kita sering di tanya, apa cita-cita kita, apa impian kita semua kan... Adakalanya impian kita tak jelas seiring dengan cita-cita kita dulu... 

Saya seperti saya dulu, macam-macam impian saya dan cita-cita saya.. Tapi bila kita tak jelas apa yang kita nak, pakat kata "hentam" je la labu.. janji aku ada kerja.. tu la jadinya.. tiada matlamat dan tiada fokus serta target apa yang kita nakkan dalam hidup kita ni.. 

TAPI berbeza dengan saya selepas saya kenal SHAKLEE dan bila saya nampak orang lain boleh buat sekian-sekian.. saya terus hubungi coach saya.. saya tanya itu ini, bagaimana nak capai itu dan ini.. dan apa yang saya dapat adalah FOKUS apa yang kita nak dalam hidup kita.. YES!!! saya terus tersedar.. dah tua-tua ni baru tersedar kan... opssss .. BIAR LAMBAT, JANJI KITA BUAT ye!!!! JANGAN ada TAPI tak juga buat.... 

Alhamdulillah.. saya kini FOKUS dan BERANI untuk berimpian besar dan saya YAKIN pasti akan tercapai impian saya ni bersama rakan-rakan saya... dan yang bestnya ...saya bukan cipta dan capai impian saya sensorang.. TAPI saya akan heret semua yang BERJIWA besar dan berIMPIAN besar untuk bersama-sama dengan saya juga.... 

Semua orang tak sama.. dan tak semua orang yang miskin ni semua nak terus miskin kan.. tak kan kita nak lihat je orang kaya terus kaya TANPA kita berusaha... yang kaya sekarang mereka juga pernah lalui apa yang kita semua bakal lalui untuk mencapai kejayaan seperti mereka kan.. NAK SENANG bukan MUDAH!!! Tapi nak berjaya PASTI selari dengan usaha kita juga... 

Dan saya pegang satu ayat buat saya tersedari.. apa pun kita buat ALLAH KAN ADA BERSAMA KITA!!! betul tak? kita usaha yang terbaik.. ALLAH pasti akan tolong kita... ALLAH maha pemberi, selagi kita tak dapat JANGAN BERHENTI untuk terus BERUSAHA!!!

Dan bila kita mula cipta impian kita.. JANGAN sesekali hanya beranggan dan biarkan impian itu terus belalu tanpa kita buat apa-apa.. dan JANGAN sesekali pandang ke belakang semula.. yang lepas biar kan ianya berlalu... kita hadapai masa depan kita dengan impian besar kita.. insyaallah... ALLAH ada untuk kita semua.. PERCAYA yang kita semua boleh... buat sedikit demi sedikit.. JANJI BERTERUSAN!! 

JANGAN buat hari ni..esok lusa.. tapi tak nampak hasil terus berhenti dan saling mencari kesalahan orang lain itu dan ini.. tanpa kita sedari kelemahan dan kesilapan tu sendiri datang dari kita juga...

shaklee

Mungkin sekarang anda tak nampak kejayaan yang anda sedang lakukan.. Tapi bila anda FOKUS dan berani untuk BERIMPIAN dan ada PUSH FAKTOR serta MATLAMAT dan juga USAHA yang jelas untuk kita kecapi.. Insyaallah... ianya pemberi semangat kepada kita.. dan itu la saya sekarang.. SAYA BERANI BERIMPAIN BESAR dan saya nak wanita tak semestinya menjaga anak-anak sahaja di rumah dan menunggu gaji suami setiap bulan.. Tapi kita wanita boleh buktikan kepada keluarga kita.. yang kita duduk rumah bersama gaji kita sendiri setiap bulan tanpa mengabaikan anak-anak dan juga suami serta penampilan diri juga....

Anda mahu bersama saya mencipta IMPIAN dan BERANI BERIMPIAN BESAR???? Jangan tunggu orang lain berjaya dulu baru anda nak ikut.. buat sering dengan kita semua.. pasti kita akan kecapi juga bersama-sama.... Berminat dan berani TANPA beralasan? Cari saya bersama anda-->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...