Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 2 October 2014

Bongkar RAHSIA Penyusuan Susu Ibu Semakin Meriah

Alhamdulillah, pagi yang banyak untuk di kongsikan bersama para mommies hebat yang sedang mencari penyelesaian untuk masalah penyusuan susu ibu.. Jom kita bongkar RAHSIA penyusuan susu ibu ynag semakin meriah dari sehari ke sehari.... insyaallah....

Sebelum tu..pertama-tama saya sering ingatkan para ibu... JANGAN FIKIR SUSU KURANG!!!!! ni salah satu RAHSIA nak susu banyak... kalu fikir macam ni usaha la pun..tapi hati dan fikiran asyik fikir yang ni je.. sememangnya satu kegagalan dlaam penyusuan susu ibu... percaya lah...

set penyusuan shaklee
Dan.. mungkin ramai para ibu ambil mudah akan kepentingan NUTRISI berkhasiat dalam penyusuan susu ibu...ada yang beranggapan.. tak penting..sebab susu ibu dah cukup nutrisi nya..

YESSSS!!! susu ibu secara semulajadinya ada nutrisi yang di perlukan oleh bayi kita.. tapi pernah tak para ibu terfikir tentang keperluan khasiat yang para ibu perlukan dan para ibu kongsikan secara tak langsung dengan bayi para ibu semua???

Semasa hamil, para ibu perlukan vitamin untuk tumbesaran bayi dalam perut, begitu juga kepentingannya dalam penyusuan.. bayi HANYA harapkan susu ibu untuk tumbesaran dia... dan apa yang mommies makan itu yang anak kita dapat... dan mommies fikirkan.. cukup ke nutrisi yang kita makan tu untuk memberi terus pada anak-anak kita yang sedang menyusu dengan kita... Sedangkan dalam masa sama para ibu juga perlukan nutrisi untuk lebih sihat, bertenaga, gembira dalam penerusan penyusuan susu ibu....

Insyaallah.. kita kongsikan lebih lagi cerita tentnag kepentingan khasiat dan nutrisi penyusuan susu ibu di entry seterusnya.... stay tune mommies hebat...

============================
--> Saya Lin |  Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...


esp shaklee

 PROMOSI HEBAT hanya di bulan OKTOBER kali ini... KHAS untuk anda semua... SEGERA hubungi saya untuk dapatkan HARGA SPECIAL anda!!!


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...