Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 29 August 2014

Petua menjaga kecantikan dan kesihatan secara semulajadi

Menjaga kecantikan secara semulajadi dan sihat ni pasti semua kita nak..betul tak.. Tapi tak semua orang boleh buat secara konsisten... kan2... cara paling mudah untuk kita sebagai hamba Allah...

tambah cantik dengan vitamin shaklee

Perkongsian ni daripada Dr. Fatimah Az-Zahra
Ustazah menurunkan petua untuk kaum ibu menjaga diri agar sentiasa jadi macam 'abqaro' menurut ayat di dalam Surah al-Waqiah.
  
('Abqaro' ini bermaksud perawan yang sentiasa menjadi perawan) Ayat ini elok untuk diamalkan setiap hari oleh kaum ibu untuk menjaga kesihatan luar dan dalam.

Caranya:
Lepas Solat Isya', ambil air segelas, baca Al-Fatihah sekali, Ayatul Qursi sekali dan Surah Al-Waqiah ayat 35-38 sebanyak 7 kali. Tiup dalam air dan minum. Niat dalam hati untuk menjaga kecantikan diri & utk kebahagiaan rumahtangga.
Makna surah Al-Waqiah ayat 35-38:
(56.35) Sesungguhnya Kami telah menciptakan isteri-isteri mereka dengan ciptaan istimewa,
56.36) Serta Kami jadikan mereka sentiasa dara (yang tidak pernah disentuh),
(56.37) Yang tetap mencintai jodohnya, serta yang sebaya umurnya,
(56.38) (Semuanya itu disediakan) bagi puak kanan.
"Rasulullah s.a.w. bersabda: “Sampaikan dari ku walaupun sepotong ayat."
========================================
Petua kulit yg cantik, cerah, gebu dan awet muda
========================================
Selain tu saya juga sangatttt amalkan ESP Shaklee ni.... Salah satu sebab adalah untuk menjaga kesihatan saya dan penjagaan dalaman serta luaran saya...juga..saya berkongsi khasiat bersama anak perempuan saya dalam penyusuan susu ibu... apa yang saya amalkan ...puteri saya juga akan dapat...sebab tu bila ada yang tegur anak saya yang dah 5bulan sekarang ni... bila kakak-2 kepoci cakap...."eh...dah makin cerah anak ko ek" ... waaa sedap je dorng kan...sedangkan dulu masa lahir tak gelap pun... tapi merah-kemerahan....sesuai dengan puteri saya juga... tapi Alhamdulillah... ianya sangat membantu...
esp shaklee

cantik berseri dengan esp shaklee

Jom amalkan cara yang paling mudah ni... solat dan sihat dan cantik... dannnn minum... semudah ABC kan... anda masih lagi berlenggah? anda nak rugi atau untung bila dapat kat anda sendiri??? 
Cari saya untuk bantuan dan FREE konsultant untuk anda...
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri.




No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...