Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 30 August 2014

MEALSHAKE Shaklee :- Atasi masalah sembelit dan selera makan anak-anak

Alhamdulillah..masih berpeluang berkongsi pengalaman bersama-sama anda, bagaimana MEALSHAKE Shaklee atasi masalah sembelit dan selera makan anak-anak... Saya ni ibu anak dua...yang sulung ni hero.. yang keduanya heroin saya...

perkenalan saya bersama Shaklee sejak saya mengalami masalah susu ibu untuk hero saya... Tapi sebaik kenal Shaklee, terus saya "jatuh cinta" dan masalah saya pun selesai...

Bercerita semula tentang MEALSHAKE ni... masa tu anak saya teruk sembelit masa usia 1 tahun... masa tu anak saya ni memilih makan, hanya nak susu ibu je.. dan saya bekerja lagi masa tu.. agak pening jug, buahan pun hero saya tak nak, orang kata pisang buat lagi sembelit.. masa tu hero nak pisang je..betik sekali sekala.. tapi selang seminggu lepas tu sembelit lagi... Sebaik je anak saya berusia 1 tahun 1minggu masa tu..saya tanya coach saya ... dorang syorkan MEALSHAKE untuk masalah saya...

Alhamdulillah..selang sehari ..anak mudah berak.. tak la sembelit bagai.. sembelit ni anak-anak la yang teruk.kita yang lihat pun snagattt simpati... tak kan nak bagi ubat nak berak seawal usia tu kan.. saya ni tak suka bagi anak-2 ubat seawal usia ni.. Tapi dengan "makanan tambahan" dari Shaklee ni.. .Alhamdulillah..

Nak tau... MEALSHAKE ni bukan untuk anak-anak je tau... dan bukan untuk atasi masalah sembelit je..tapi membantu masalah milih makan, selera makan anak-anak, memberi tenaga kepada anak-anak dan keluarga juga... banyakkk kelebihan MEALSHAKE ni tau...

multivitamin shaklee
Multivitamin Keluarga
Satu canister ni banyakkk kelebihannya tau... utnuk anak-anak dan keluarga...

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium 

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. 

Antara kelebihan lain untuk pengguna MEALSHAKE ni antranya sesuai untuk anak-anak yang 
* Kurang selera makan
* Masalah asthma
* Masalah eczema dan 
* Bagi warga tua dan dewasa yang susah untuk menelan pil segala ni tau...

Seronoknya rasa bila anak-anak makan apa yang kita bagi tanpa memilih kan... makanan yang berkhasiat dan tanpa kekurangan khasiat untuk mereka... Apatah lagi fokus dalam pembelajaran anak-anak juga... insyaallah...

Masalah saya selesai sehingga la sekarang... oh ya satu lagiiii... anak-anak yang kerap batuk dan selesema juga sangat-2 sesuai untuk anak-2 kita tau....

Semoga perkongsian saya ni dapat membantu masalah para ibu yang sedang dalam delema... dan bagi saya... anak-anak yang kat taska tu sangat sesuai kita bagi sebab ramai kenkawn mereka kat sana kan..satu selesema... mau berjangkit-2 lagi ... Insyaallah..dengan MEALSHAKE sekurang-kurangnya kita bagi mereka multivitmain secara semulaladi tanpa perlu kita beri ubat segala bagai...

Saya sedia membantu dan dan berkongsi pengalaman untuk anda.... Ingin dapatkan untuk anda anda? boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda juga....


=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...