Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 19 August 2014

Kenapa pilihan vitamin saya adalah Shaklee?

Setiap orang berbeza-beza pendapat dan berbeza citarasa, ada yang suka ada yang tak suka, ada yang keserasian itu cepat dan ada yang sebaliknya ada yang sederhana...

Nak ikutkan saya ni dulu masa bujang.. nak makan ubat bila sakit tu sangattt la seksa ooo... sebab sayaa tak sukaaa sangat2 ubat ni... makan muntah balik adalah.. haha.... kelakar kalu ingat balik.mami pernah marah sebab saya tak sukaaa makan ubat...

Tapi bila dah kawin dan bersalin... baru saya sedar akan kepentingan makanan tambahan dalam kehidupan seharian, kenapa saya katakan macam ni..sebab tak semua jenis protein, karbohidrat dna sumber tenanga yang badan kita perlukan seperti piramid makanan tu kita amalkan... dan ituuu saya sangattt tahu sebab kita makan apa yang kita nak makan... tak nak makan dan tak suka pasti kita tak akan layannn dan makan...

sumber makanan

Sebab tu saya pilih Shaklee... pengenalan saya bersama Shaklee bermula bila saya dalam dunia penyusuan susu ibu untuk anak pertama saya... Masa tu masalah susu kurang dan badan sangattt letih sebab sepanjang tempoh berpantang saya langsunggg tak sentuh segala jenis vitamin mahupun ubatan mahupun jamu lepas bersalin masa tu..sebabnya anak juandis akan lama ... masa tu Allah je yang tahu betapa badna terasa lemah dan sangat2 sensetif dengan keadaan sekeliling .. sakit pinggan dan kurang tidur serta penah sengan kerja seharian lagi..keluar kerja awal dan balik petang.. memang masa tu menyedarkan saya betapa pengambilan vitamin @ makanan tambahan ini sangat penting...

Alhamdulillah... bertemu dengan vitamin Shaklee banyak merubah kesihatan saya.. terutamanya dari segi masalah penyusuan masa tu dapat saya menyusukan anak pertama saya sehingga 2 tahun dengan izinNya dan rezeki anak juga...

sehingga sekarang... saya yang dulunya sangatttt takut pada ubatan ni akhirnya 100% mengamalkan vitmain Shaklee dan anak kedua saya 100% mengamalkan vitamin Shaklee sedari awal kehamilan, bersalin, berpantang dna penyusuan... dan yang amat saya sukaaa sangat adalah saya dapat bezakan masa anak pertama dan kedua ini.. Si abang yang kulit sensetif (sebab soya kotak mahupun botol) dan si adik ynag 100% soya non-gmo Shaklee (kulit sangat-sangat bersih) dan tak seperti kulit c abang yang sensetif sehingga sekarang... yang c adik ni even terkena susu ibu kat muka pun tak la ruam segala bagai.. sedangkan c abang sedari dalam pantnag lagi..pantang terkena susu ibu, pasti naik ruam merah smapai saya kena tnaya nurse dan dapatkan losyen sapuan untuk atasi masalah ruam si abang dulu...

Salah satu yang saya maksudkan Soya 100% non-gmo Shaklee adalah ESP Shaklee... saya sangatttt suka..selain sangat bagus untuk kulit kita... untuk kulit baby juga sangat bagus..dan yang bestnya...ESP Shaklee ni juga as a milk booster pada saya..sumber tenaga dan sarapan berkhasiat saya di awal pagi..simple dan sangat berkhasiat sebagai sarpaan utama saya...

kebaikan esp shaklee
Antara gabungan milkbooster | skin care | rahsia kewanitaan juga...

Sebab tu bila orang bertanyaa... apa RAHSIA penyusuan usus ibu saya walaupun badan kecil tapi dapat menyusukan anak2 saya adalah SHAKLEE VITAMIN. Alhamdulillah... ianya memberikan saya sangattt kelainan dan ynag paling penting adalah untuk menjaga kesihatan bersama seisi keluarga ...

Dan yang paling saya suka adalah SEMULAJADI | BERKESAN | KUALITI yang terjamin 100% dalam Shaklee....

Takkan kita ni nak cantik luaran je kan... Tapi dalaman kita lebih tua dari usia kita... betul tak? apatah lagi wanita zaman sekarnag WAJIBBB menjaga kecantikan dalaman baru luaran.... bagi ynag dah berkahwin tu... faham-2 laaa eakkkk ^____________^

Berminat untuk ketahui lebih lanjut tentang kelebihan ESP Shaklee ni??? anda boleh je terus cari saya atak dapatkan info-info saya selepas ini.. .dan anda juga boleh like dan mencari lebih info dalam page saya juga ...

Memudahkan untuk tempahan ESP SHAKLEE untuk anda kini lebih mudah... klik button @ image ORDER


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================



No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...