Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 23 August 2014

Cerita dan rezeki bersama anak-anak

Assalamualaikum... pagi Sabtu semua.... alhamdulillah kita semua masih bernafas dan di beri peluang untuk berada di pagi ini.. ceria dan bauuu masam anak2 yang buat saya terasaaa nak dakappp mereka ni..  tapi nanti terjaga pulaaa di awal pagi yang mana mereka perlu tidur yang cukup. Terutamanya c abang ni... tidur mengalahkan kita ni.. saya dan suami tidur lewat...Si abg pun mengikut..bila dah mengantukkk mula la dia meragammm itu ini....

Tapi cinta hati ibuayah ni marah-marahhhh sayangsss ketat-2 tau... tanpa merekaaaa....saya dan suami rasa kosongggg.... nak di jadikan cerita... masa tu c abang my hero ni baru berusia 7bulan ++ tahun 2011 ... masa tu saya masih bekerja..dan hero saya ni sudah semestinya kat pengasuh ynag saya panggil kakak dan kaka ni gelarkan diri dia mak kepada hero saya...

Masa tu bulan puasa... saya balik kerja dari Bukit Mertajam.. saya dok Kulim, Jumaat kan Kulim cuti... saya balik lewat... dan kakak ni "mak" c abang ...sangat2 sukaa anak saya ni..sebab dia tak da anak lelaki... jaga tip top.. macam anak sendiri... Alhamdulillah sesangatttt... bukan senangkan nak cari pengasuh ynag macam ni sekarang... kaka ni bawa balik kat kg dia kat Kepala Batas, Penang.. .dah bulan puasa...suami dia nak terawihhh la dulu.. nak di pendekkan cerita... lepas blaik terawih..hero saya ni dah tidurrr lenaaa masa tu kul 10malam... kakak tu pun tak sampai hatiii ... call bagitau yang akan hantarr hero saya ni esok pagi.. (Sabtu)...

Bayangkannnn ... sayaaa punyaaa laaa rinduuu dan tak tidur nak tunggu hero saya ni balik malam tu... tup2 hero ni tidooo lenaaa pulaaa... perhhh... memanggg sangattt berbeza... malam tu siap banyak kali pula saya terjagaaa... yelaaa saya kan menyusukan hero saya ni..sudah semestinyaaa la sering terjaga malam... saya siap terkejut la bila terjaga dalam mamaiiii... hahahah...sib baik laa suami ada kat sebelahhhh...


Tu la kannn beza bila kita ada anak dan bila masa kita bujanggg.... Alhamdulillah... amaanah Allah ni kita jagaaa seikhlas hati kita.. marah-2 tu tersangattt sayanggggg ... betui tak??

Dan sekaranggg...bila anak kedua ni...saya adalah suri hati suami dan anak2 saya kat rumah 24jam... layansss anak-anak ni dan senang snagat bila suami balik rumahh saya ada kat rumah bersama anak2... Alhamdulillah..rezeki anak-2 ibu dan ayah.... 

cinta hati ibu ayah


permata hati ibu ayah

Senyumannnnn cinta hati ibu dan ayahhhh.... sayanggg kamu anak ibu ayah ketattt-2 tau... Semoga menjadi anak yang soleh dan soleha dunia dan akhirat.... syurga cinta hati ibu dan ayah juga niiii.... si abang yang terlebih manjaaa... si adik yang relexxx je... Alhamadulillah....

Assalamualaikummmm pagi Sabtu untuk semua.... Jom buat kerja-2 rumah dan siapkan makanan pagi untuk cinta hati's saya kat rumah ni.... lepas tu..nak bawa anak-2 ibu ni g oopen houseee lakkkk ... minggu akhir bulan syawalll 2014....

Salam sayang dan salam ukhwahhhh para blogersss semua....

Saya Linz | Lina | Kulim |

1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...