Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 22 August 2014

7 sebab kenapa anda perlukan makanan tambahan dan pilihan saya adalah Vitamin Shaklee

Bila usia semakin meningkat, baru la fikir untuk kesihatan dalaman dan luaran. Terutamanya wanita..isteri yang nak masuk 3series ni... betul tak? Tapi bukankan lebih baik amalkan sedari remaja..bujang.. baru kesan yang tersangatttt baik bila kita dah ada anak-2 dan usia semakin ke depan.. tapi kita tepat kekal awet muda.. bezanya hanya usia yang bertambah.. .

Antara & sebab utama 7 KENAPA ANDA & SAYA PERLU MENGAMBIL SUPPLEMENT?

1) Kita yang sering terdedah dengan pencemaran alam sekitar ~ kalu kat kampung tak perlu kisah dan pertikaikan la ekkk... Tapi kampung ynag tiada pembangunan pencakar langittt segala bagai tau... ^__^

2) Badan kita memerlukan dos yang tinggi bagi sesetengah nutrien.. Contohnya... protein.. ada tak kita semak lengkap ke tak sumber protein dalam badan kita setiap hari? pelengkap sumber protein saya adalah yang terbaik ESP Shaklee

3) Buah-buahan dan sayur-sayuran mungkin terjejas atau tercemar.. ~ lain la fresh dari ladang dan tanam sendiri dan yang kat Kundasang Ranau kee ...tu baru fresh lagiii segar dari ladanggg tau...

4) Mengamalkan gaya hidup ynag tidak sihat ~ Terutamanya yang kerjaaa tersangattt sibukkk 

5) Kebanyakan rakyat Malaysia makan ikut selera dan cita rasa ~ yang ni tersangattt betul juga.. makan ikut dann orang Kedah @ orang Utara kata.... 

6) Gangguan penyerapan nutrisi daripada makanan ~ yang ni pun sama... kalu dah makan ikut dannn je.. bagaimana penyerapan setiap makanan kita tu nak jadi lebih baik... kan?

7) Kehilangan nutrien dalam makanan.. ~ ni pula amcam? kalu dah makan kedai je.. dah sah-sah la makanan tu amcam kan.. saya pun adakalanya makan kedaiii ... tapi apa tindakan saya sekarang adalah dengan mengantikan dengan ynag lebih lengkap dan lebih baikkkkk #SHAKLEE VITAMIN!

Dan saya mungkin agak lewat..sebab sedari bujang tak suka sebaran jamu-2 ni, apatah lagi ubat memang paling jauh la... tapi bila dah ada anak... baru mula nak cari itu ini..tu pun sebab penyusuan susu ibu... tapi bila berjaya dalam menyusukan anak sehingga 2 tahun.. kulit pula yang dulunya sangat bermasalah terutamanya berjeerawat..kini dah berubah dannn sangat berpuas hati...

Sebab tu saya tak berpalinggg dahhh bila perubahan ynag saya nampak lebih berkesan.. terjamin SELAMAT lagi dari Shaklee ni... Dannn keminatan UTAMA saya adalah ynag palinggg PANAS di Shaklee ni... adalah

ESP Shaklee ....
Kebaikan Esp Shaklee
Sati tin ni pelbagaiii MANFAAT tau...
Naakkk tauuu takkk... Satu canister ESP Shaklee ni banyakkk kelebihannya... nak tau apa lagi kelebihan ESP SHAKLEE ni.... my next entryyy.... stay tunesss uolsss....

Dannn nak merasai kehebatan satu canister ESP Shaklee ni? dan dengan pelbagai resepi menarik yang boleh kita kongsikan bersama nanti??? cari saya kat sini !

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
Lagi mudahhh??? anda terusss je ORDER..dah order..saya sendiri akan cari uolss yang buat ORDER kat sini tau...
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...