Pernah baca buku ni? Bacaan khas untuk mak-mak "singa" ?

Parenting? Penting ke? Mak dan ayah generasi Y? Bagiamana nak urus perasaan anak-anak andai perasaan mak dan ayah pun "failed"?
.
Korang rasa?
.
Pernah baca buku ni tak?
.

.
Ayat yang saya suka dan tertarik buku ni adalah berkaitan dengan didikan anak-anak genY sekarang ni. Dan bagaimana nak jadi mak-mak untuk penganti generasi kita selepas ni? 
.
Antara ayat yang saya suka, adalah : - 
.
"Buku ini sesuai buat mak yang KELETIHAN. Mak yang percaya mereka akan pergi suatu hari nanti, dan anak akan HARUS dilengkapi ilmu untuk kemahiran hidup. Mak yang tidak mahu anaknya menyusahkan orang sekeliling apabila dia sudah pergi bertemu Tuhan." 
.
Ada yang rasa "sesuatu" bila mana membaca ayat kat atas? 
.
Dan YES, saya antara mak yang garang pada anak-anak saya. Tapi garang saya bertempat dan garang saya sebab saya terlalu sayang anak-anak saya. 
.
Cara korang sayang anak bagaimana? 
.
Baca buku ni dan korang akan rasa apa yang saya rasa. Best sangat! 
.
Dari 10 bintang. Saya bagi 10bintang. Kenapa? 
Korang kena baca dan feel it. 
.
Dan YES! 
.
Saya tak menyesal melepaskan kerjaya saya demi anak-anak saya. 
.
Nak ada income? Nak ada gaji sendiri? 
Boleh je. DARI RUMAH PUN BOLEH JANA INCOME SENDIRI dan yang penting bersama-sama anak-anak kita. 
.
Sebab? 
Masa bersama anak-anak tak akan dapat di ulang dan ulang lagi bila mana mereka dah besar. 
.
Tapi nak cari duit, bila-bila pun boleh... setuju? 
.
Saya adalah surirumah penuh masa yang urus anak-anak 24jam kadang rasa macam 25jam sehari pun tak cukup kan... 
.
Tapi SAYA ADA INCOME SENDIRI 4angka dan nak bakal terajui 5angka lepas ni. 
.
Bagaimana juga? 
Boleh cari kami di talian 0175836865 untuk ANDA YANG NAK JANA PENDAPATAN DARI RUMAH bersama anak-anak. 
.
Sangat best. Dan join us now!
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...