Testimonial : Chicken Pox Cepat Kering Dan Tak Gatal.

Perkongsian ni saya nak kongsi kat blog ni dan moga anda yang sedang dalam masalah CHICKEN POX atau anak-anak anda sedang dalam masalah yang sama DAPAT PENYELESAIANNYA.
.

.
Anda bagaimana? 
.
Pernah lalui masalah ni? Saya nak anda tahu dan jangan sesekali biarkan anak anda mengaru masalah ni. Sebab ianya akan jadi lagi teruk dan kesian kat anak anda.
.
Seriusly bila tengok je pun ngeri ini kan pula mereka yang lalui masalah ni. 
.
Dan saya tekannya, sebab kerap sangat dapat customer asal cuti sekolah PASTI AKAN MENCARI SET UNTUK CHICKEN POX ni. Mesti dan PASTI akan ramai yang mencari dan NAK beli untuk kesembuhan dan keselesaan anak mereka. Yela kan.. masa cuti Sekolah la plan banyak nak ke sana ke mari. Tapi bila anak "tak boleh nak jalan-jalan" haaa kan dah rosak plan.. dah terpaksa "berpantang" kat rumah je la kan.. 
.
Dan selain CREAM HERBABLAND ni.. anak-anak anda juga kena kuatkan imun mereka.. saya syorkan antarany :- 
.
1. Nutriferon 
2. Vitamin C 
..dan  untuk mandian saya suka sangat syorkan yang multiused ni BASIC-H memang akan rasa kesannya..
.
Dan untuk yang dewasa, boleh terus amalkan VIVIX & VITAMIN E juga.. nak elak parut tu "terlebih" sebab dah dewasa kan..
.
.
Jadi.. saya sarankan pengambilan secara OPTIMUM. Moga perkongsian ini sangat-sangat membantu penyelesaian masalah anda juga.
.
Nak dapatkan di mana? 
Boleh terus hubungi saya ditalian 0175836865
.
Postage SELURUH MALAYSIA, BRUNEI & SINGAPORE. 
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...