Sedang Mencari Rakan Kongsi Seluruh Malaysia.

Saya dah lama pendam ni, tapi hari ni nak luahkan kepada semua blogger atau para pembaca yang sedang membaca blog mommylina.
.

.

Sebenarnya dah lama juga mencari dan terus mencari agen seluruh negeri ni. Sebab? 
.
Saya tak larat nak COD area yang mereka-mereka (customer) nak minta COD ni. Maka, terpaksa mengecewakan mereka. Sebab lagi? 
.
Setiap SID ni berbeza-beza idea dan cara konsultasinya. Sedang mereka nak saya guide, tapi dalam masa sama nak COD senang nak jumpa. Tak dapat saya lakukan sebab jauh  dan lagi.. 
.
Contoh, 
Saya kat Kedah, 
Customer kat Kuala Lumpur, boleh je pos sebab itu paling muda dan cepat juga. Tapi customer NAK URGENT dan nak saya guide sebab dah selesa cara saya konsultasi.. 
.
Tapi sayang... saya tak dapat nak COD dengan segera sebab? Ahli yang ada tak aktif dan tak da stok masa tu.. sayangkan? 
.
Sayang.. sebab bukan barang yang tu terlepas. Tapi sayang, bila kita dah selesa nak di bimbing dan selesa dengan orang yang konsultasi kita no beralih orang, dah sah-sah berlainan idea.
.
Jangan terkena yang jenis touchNgo lagi la..sian customer sebegini kan... 
.
Tu la sebabnya saya nak CARI RAKAN KONGSI yang sama bimbingan dan konsultasi ni. Tak kira di negeri mana jani aktif dan sangat  bersemangat nak bantu orang lain dalam masa sama nak jana income yang lebih selesa juga.

In sha Allah....
.
Siapa yang sedang CARI KERJA atau PELAJAR yang sedang nak tambah income tu.. atas 18tahun, BOLEH SANGAT JOIN OUR TEAM! 
.
Nak? 
Ok terus call 0175836865 sekarang
.
Lambat.. tinggal.. tak la.. 
CEPAT BERTINDAK, 
LEBIH CEKAP DAN BEKERJAYA ANDA. 
.
Ok jom team mommy.
.


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...