Selepas 16hari bersalin, luka pembedahan semakin baik dan pulih.

Alhamdulillah syukur yang tak terkata bila customer info bagitahu yang luka pembedahan dia semakin PULIH sepenuhnya lepas baru konsisten 16hari. Sebelum ni lukanya sangat sakit dan teruk...
.

.
Boleh bayangkan kan.. ngeri tau bersalin czer ni. Orang kata... bersalin bedah ni masa pembedahan tu tak sakit sebab di bius. Tetapi sakitnya iti terasa sangat lepas bius tu hilang.. nak jaga juga 1 hal kan... 
.
Dan bersalin normal ni sakitnya masa nak bersalin (masa bayi nak keluar, sebaik je bayi keluar) lega sangat-sangat dan sakit tu hilang bila kita lihat bayi dipangkuan kita... 
.
Apa lagi yang nak katakan kalu anda alami dua situasi ini? 
.
Pasti nak yang terbaik kan? 
.
Kita nak luka CEPAT SEMBUH, tak kisah la bersalin normal mahupun bersalin melalui pembedahan. 
.
Setuju tak ?
.
Antara yang kami syorkan.. dan ramai sangat akui kesannya. 
.
In sha Allah. 
.
Selain itu.. 
.
Set pantang premium ni juga kami sangat-sangat galakkan sebab ianya sangat baik untuk penyusuan susu ibu juga tenaga untuk ibu dan khasitnya pasti untuk si bayi kita.
.
Jadi.. para suami.. yang sedang nak BERI hadiah pada isteri anda... atau nak yang TERBAIK untuk isteri yang telah lahirkan zuriat untuk anda... Berilah set ni untuknya agar isteri dan si ibu pada zuriat anda terus dapat menjaga kesihatan dalamannya juga tenaganya yang pasti suami tak nampak secara zahirnya..
.
Untuk para isteri.. hargai lah tubuh badan kita. Ye kita nampak sihat dan mampu buat itu ini tanpa makanan tambahan ni. Tapi badan nak PAKAI LAMA kan? Sekarang nampak sihat.. akan datang? Siapa tahu? 
.
Dan sure la kita nak JAGA ASET juga KECANTIKAN kita luaran dalaman kan?
.
Haaa jangan tunggu lagi.. TERUS DAPATKAN SET PANTANG PREMIUM anda terus dari kami.. 
.
Hubungi kami ditalian 0175836865. 
Cepat tau.. sebab? Saya akan guide anda dan bimbing anda dan... pastikan anda rasa berbaloi dengan apa yang anda miliki..
.
Sayangi diri kita dari segalanya.. 
.
Badan nak PAKAI LAMA tau... ingat tu wahai para isteri. Dan wanita yang sangat hebat!
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...