Pentingnya KALSIUM untuk tubuh badan kita.

Baru ni ramai kawan-kawan mengadu bagitahu badan dia rasa sakit-sakit, lengguh-lengguh tak payah nak cakap lah.. Korang pula bagaimana? Susu minum susu tepung? Atau sebaliknya? Macam mana nak jaga tulang kalau tak minum susu? 
.
Bagi saya yang menyusukan anak kecil ni lagi terasa berganda sakit -sakit badan

.

Apatah lagi kawan saya yang tengah hamil dan dalam masa sama menyusukan anak berusia 9bulan lagi. Berganda lengguh-lengguh tu.
.
Dan disebabkan itu..mujur la dia ni jenis yang suka bertanya. Dah macam-macam dia minum susu tapi lengguh-lengguh dan sakit badan tetap sama, tak da perubahan. Sampai la saya kenalkan dia OSTEMATRIK SHAKLEE ni pada dia.
.
Dah la dia lengguh-lengguh badan, sembelit pula tu.
.
Dan.. Alhamdulillah, lepas amalkan sebotol OSTEMATRIK ni dia repeat order 3 botol terus. Sebab memang terbaik dan badan rasa segar dan masalah sembelit dia pun SELESAI. 
.
.
Mana la tak jatuh cinta berkali-kali dengan produk Shaklee ni tau. More in one saya katakan..
.
.
Korang juga ada maslah macam kawan saya ni?

Boleh saya tolong dan korang rasa PENANGAN produk ni juga.

Nak dapatkan OSTEMATRIK? 
Boleh terus hubungi saya di talian 0175836865. 
Saya Puan Lina atau panggil je mommylina.
.
Pos seluruh Malaysia termasuk Brunei dan Singapore juga.
.

Apa kata mereka lepas KONSISTEN AMALKAN OSTEMATEIK PRODUK HOT DAN TERBAIK ini.
.
.
Lepas ni tak susah dah.. 
::
Ostematrik -->  KAN ADA.
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...