Mulakan Perniagaan Anda Dengan Modal Rm68.90? Pengedar Diperlukan!

1 je nak tanya, anda nak ke NAK? Mulakan perniagaan anda dengan bermodalkan hanya Rm68.90?
.
Ya?
.
Hubungi saya SEKARANG ditalian 0175836865. Sebab saya sangat memerlukan agen diseluruh Negeri.
.
Kenapa?
.

.
Sebab saya tak dapat NAK COD di semua tempat dan di seluruh Negeri. 
.
Bayangkan saya kat Sabah, ada kawan NAK COD kawasan Cheras, saya nak buat ke COD tu? 
.
Dan pelanggan pula NAK COD JUGA.. DAN JUGA. 
Maka saya dengan rela dan terpaksa bagi customer tu ke orang lain. Dah saya tak dapat KONSULTASI JUGA BIMBING dia secara tepat. Sebab??? 
.
Sebab dia ambil barang kat orang lain. Saya nak guide juga. Saya nak customer saya rasa pyas hati bila ambil dan amalkan produk ni. Baru la NILAI BARANG NI TERUS TERJAGA DAN BERKESAN UNTUK DI AMALKAN. 
.
Itu la cara saya. 
.
Duit boleh dicari, tetapi pelanggan yang setia dan dapat kesan seperti yang di nak dna rasa puas hati tu ADALAH SANGAT PENTING! 
.
Kan... 
.
Haaa.. sebab tu saya perlukan AGEN-AGEN DI SELURUH NEGERI. 
.
.
.
Cepat.. 
Cepat.. 
.
Jangan bertangguh. 
Meh terus hubungi saya untuk kita SAMA-SAMA BINA PERNIAGAAN INI UNTUK KEJAYAAN ANDA JUGA. 
.
BAGAIMANA? 
Anda CALL SAYA SEKARANG
.
Atau anda text saya. 
--> Nak JOIN AGEN ANDA send di 0175836865. 
.
SEKARANG!!! 
.
Saya PASTI BIMBING ANDA DAN KITA BUAT SAMPAI ANDA BERJAYA CAPAI INCOME YABG ANDA RASA PUAS HATI.
.
BAGAIMANA? Deal? 
Set.. 
Bijak...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...