Kembali TERSENYUM Selepas Diserang BELL'S PALSY

Dalam dunia ni tiada yang sempurna dan tiada juga segalanya memenuhi impian kita.
.
Kita hanya mampu merancang, tetapi segalanya adalah ketentuan dari Yang Maha Esa. Begitu juga dengan kehidupan kita setiap hari.
.
Hari ini tersenyum, entah siapa sangka esok menangis atau tiada lagi gelak tawa.
.

.
Begitu juga dengan apa yang saya pernah alami, di mana saya sendiri yang pernah mengalami serangan BELL'S PALSY dimana ianya tanpa saya duga dan sangka. Sebaik bangun pagi untuk solat subuh. Tiba-tiba muka rasa terkena sesuatu dan pelik. 
.
.
Dan... 
.
Bila tengok cermin??? 
.
Ya Allah.. 
Hanya Dia yang tahu betapa terkejutnya saya melihat keadaan muka saya. 
.
Dan.. bermula episod tu.. saya tak suka senyum.. saya tiada keyakinan diri nak berdepan semua orang.. sudah la masa itu kerja saya adalah berhadapan dengan oraang ramai terutamanya para Cikgu..
.
.
Doktor sah kan saya masa tu mungkin tak dapat sembuh atau memakan masa yang lama.. 
.
Tapi.. segalanya Dia yang Maha mengetahui.. 
Kurang 6 bulan.. SAYA SEMBUH SEPENUHNYA. 
.
Allahuakhbar... 
Bersyukur sangat pada kesembuhan itu. 
.
Untuk makluman semua. Serangan ni adalah dibahagia muka.. melibatkan saraf muka.. teling dan mata...
.
Sipendekkan cerita.. 
.
SAYA SEMBUH DAN KEMBALI TERSENYUM.
.
Tiada lagi kemurungan penyebab segalanya. 
.
Untuk anda yang sedang lalui masalah ini mahupun masalah kesihatan lain. Pesanan saya hanya 1. 
.
JANGAN SESEKALI PUTUS HARAPAN. BERUSAHA DAN TERUS BERUSSHA.. 
.
Andai ada pilihan lain selain makan ubat... 
CUBA LAH BERUSAHA. 
Dan letakkan lah ALLAH SWT NO.1 dalam apa jugs kita lakukan... 
.
Apa yang saya lalui dan kongsikan moga SANGAT-SANGAT MEMBANTU MENGUATKAN SEMANGAT ANDA. 
.
Percayalah anda boleh dan mampu untuk teruskan kehidupan yang lebih baik dna lebih sihat.. 
.
Hargai la KESIHATAN KITA SEBELUM TERLAMBAT. 
.
.
Dan apa yang saya terus amalkan untuk kesembuhan saya. Inilah di antaranya. 
Ya mahal bila dah nak merawat. Tapi murah dan berbaloi bila anda CEGAH SEBELUM MENYESAL.
.
Semoga perkongsian saya ini pemberi semangat anda juga... 
.
Nak dapatkan produk yang saya amalkan sehingga ke hari ini???
.
Terus hubungi saya ditalian 017-5836865.
Berusaha dan teruskan menjaga kesihatan... jangan sesiakan PELUANG ANDA
.
Duit boleh dicari. Tapi bila dah sakit? ??? Anda fikirkan jugakan.. 
.
.
Semoga KESEMBUHAN INI ANDA JUGA MENDAPAT KESANNYA. 
TAHNIAH KEPADA ANDA YANG NAK CUBA LEBIH BAIK DARI SEKARANG. 
.
Terus hubungi 0175836865.
.
.
Amat bermakna untuk anda.
.
Sihat dan CEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT.
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...