Berhenti kerja bergaji 4 angka demi anak, kini lebih menyesal sebab....

Berbaloikah seorang wanita yang dahulunya belajar bagai nak rak, dah dapat kerja hebat dan bergaji 4 angka pula tu. Lepas kahwin dan dapat anak, berhenti kerja semata-mata nak jaga anak sahaja. Korang rasa berbaloi tak? Atau anda bakal menyesal?
.
.

Sekarang lebih menyesal sebab tak mula dari dulu... kenapa???? 

.

Bila difikirkan, menyesal tak mula kerja dari rumah sejak awal dan jumpa bisnes ni dari bujangan lagi tau. Tapi... ye la kan...Perjalanan ini tak selamanya sama. 
.
Tapi andai kita boleh nak ubah, kita nak sangat ubah ikut cara kita bersama anak-anak kan? 
.
Begitu juga masa yang berlalu terlalu pantas sekarang... 
.
Melihat anak-anak membesar depan mata.. 
Hantar dan ambil balik sekolah... 
.
Bersilat berperang kat rumah bersama anak-anak akan menjadi kenangan yang tak akan dapat di ulang semula... 
.
Alhamdulillah, keputusan berhenti keja di ambil saat si anak pertama berusia 2tahun lagi. 
.
Bukan tak da impian dan tak nak duit lebih. Tambahan zaman sekarang ni lagi la haiii... bukan boleh hidup lebih lagi andai suami je kerja. Kesian kat suami 1 hal kan... 
.
Nak tak nak isteri kena kerja bersama suami, keluar pagi balik dah malam. Anak-anak? Habis masa dengan pengasuh je. Balik sekolah dengan bus, van. Lepas tu duduk kat Taska sampai la petang. Balik rumah kena pula paksa buat kerja sekolah, lambat lagi tidur kena marah. 
.
Lambat bangun nak ke sekolah lagi kita membebel sebab nak cepat ke tempat kerja 1 hal. Anak nak nail van ke sekolah 1 hal..
.
Para ibu rasa berbaloi tak? Masa dengan anak-anak sangat terhad... 
.
Faham.. ibu kena keja sebab nak bantu suami dan tambah PENDAPATAN keluarga.. Tapi dan andai ada PELUANG yang LEBIH BAIK dan dalam masa sama BOLEH JAGA ANAK-ANAK DARI RUMAH, ANDA NAK BUAT TAK? 
.
Bagaimana??? Anda PASTI ADA TELEFON PINTAR dan INTERNET kan??? 
.
.
Saya awalnya pun berhenti keja macam tu je, tak fikir panjang dan banyak alasan, tapi demi anak saya buat, sebab 1 je saya pegang. REZEKI ITU DARI ALLAH SWT, ALLAH SWT kan ada.. Dia kan pemberi rezeki semua hambanya..

Tak gitu? nak takut? 
Mungkin dulu. Sekarang.. saya nak ajak SEMUA ANDA UNTUK AMBIL PELUANG INI.
.
Alhamdulillah sangat. Peluang ini dan YAKIN AKAN REZEKI ini dari Allah SWT. 
.

.

Syukur dah sangat sekarang... rasa berbaloi tak buat kerja dari rumah, urus rumahtangga, anak-anak juga. Tapi dapat income 5angka?  Korang rasa patut tak ambil peluang sekarang? Atau ambil langkah.. let it go je??? 

.

Wanita serba BOLEH ni tak akan lepas PELUANG ni, terus BERTINDAK TANPA ALASAN. 
Berusaha dan terus berusaha... 
.
Rezeki anak-anak tak akan putus.. dan redha suami dan kekuatan diri sendiri... juga.. my team...

Alhamdulillah... membina kerjaya dari rumah bersama anak-anak ini sangat indah. ..

Jangan pernah menyesal dengan apa yang dah kita buat demi anak-anak....

Siapa sangka kami hingga ketahap ini...

Tak MULA DARI SEKARANG, orang lain akan akan terus ke hadapan.. dah mula jangan sesekali mengalah. Buat dan terus buat... sampai kita membantu lebih ramai orang rasa apa yang kita rasa bahagianya cara yang kita pilih.

Mula sekarang dan kami bantu anda sehingga berjaya.. 
.
Hubungi saya sekarang di talian :- 
...::: 017-5836865 :::...
::: mommylina :::
.
.
Mula SEKARANG atau anda bakal menyesal sebab bertangguh!!! 
.

.
Kami sedang bermula projek 4 ke 5 angka di tahun 2018 ini. Anda nak bertangguh itu hak anda. Andai anda nak BERJAYA, anda pasti tiada alasan . Jom BERTINDAK SEKARANG. 
.
:
:

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...