Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 8 July 2017

Dunia dan Ragam MLM :- Nak jadi MAGNET atau SERBUK BESI?

Assalamualaikum dan selamat pagi. Nak kongsikan sedikit cerita pagi ni. Pernah dengar cerita JUTAWAN MLM? Ini bukan nak ajak anda jaduli jutawan ke apa ke pun (tapi ramai je nal jadi Jutawan SEGERA sekarang ni kan) ..tetapi nak kita sedari, bahawa sesuatu yang kita buat mesti ada pengorbanannya. 

"Bermula dari rumah  setinggan, tidak tahu apa-apa tentang MLM malah membenci MLM, akhirnya menjadi JUTAWAN MLM, rahsianya? 》 Belajar dari alam sekitar di dalam kebun 《

Apa kaitannya MAGNET dan SERBUK BESI?


Andai di beri pilihan anda nak jadi MEGNET @ SERBUK BESI?
KISAHNYA...

Andai anda di satu tempat, di mana mereka yang memberi perhatian itu datangnya daru syarikat MLM lain juga. Ada yang menolak dan ada yang menarik anda menyertai mereka. Berbagai cerita dan janji yang mereka berikan hingga pada satu peringkat anda mula tertarik dan mahu menyertai mereka...

Kenapa anda tertarik begitu cepat? Sebab... gambaran dan cerita yang mereka berikan ialah MUDAH, join sekarang... dengan mudah anda boleh mendapat sekian-sekian ribu dalam masa yang SINGKAT. Syarikatnya kukuh dan ramai yang telah melompat masuk ke dalam syarikat tersebut - itulah perkhabaran yang dhebohkan..

Dan...

Dalam masa sama mereka mula menyerang syarikat MLM yang anda sertai - yang mereka katakan lambat la.. lambat berjaya, lambat naik itu ini la sebagainya...

Anda mula tergugat.. nak ye kan atau tidak kan?

Hati anda mula meronta-ronta melihat orang kata duit ribu-ribu tapi dalam masa sama anda takut tak jadi seperti yang di katakan.. biasa la hati kata itu ini kan...
Sekarang pilihan anda hanya satu!

Sama ada anda menjadi serbuk besi ataupu  magnet.

Jika serbuk besi -> anda akan tertarik kepada mereka. 
Jika magnet --> anda akan menarik mereka.

Sebab kenapa? Jika serbuk besi, memanglah nilai diri anda seperti serbuk besi, mudah melayang, tidak ada pendirian dan mudah dan boleh ditolak tarik.

Jika anda menganggap diri anda seperti MAGNET, nilai diri anda begitu tinggi. Kenapa? Sebabnya anda mampu menarik serbuk besi. Dan anda juga ingat MAGNET juga boleh menarik MAGNET.
Setuju?

Alhamdulillah.. anda adalah MAGNET, walaupun magnet anda belum kuat tetapi anda punyai pendirian yang tetap dan kukuh nak menjadi seperti MAGNET. Dan anda pasti menjadi magnet yang kuat suatu hari nanti.
In sha Allah.
.
Saya juga seperti anda. Magnet yang semakin kuat dan percaya apa yang kita lakukan adalah yang terbaik dan nak orang lain menjaga kesihatan secara semulajadi dan bahagia selalu.
.
.
Anda adalah MAGNET? Pilihan tepat anda adalah anda rasai apa yang anda amalkan dan anda kongdikan kepada ramai orang untuk merasai apa yang anda rasai juga.

Bersama leader dan konsultasi anda terus.
Saya sedia membantu .

Linakhtar (Pengedar Shaklee Anda 867601)
0175836865

Friday, 7 July 2017

Mudahnya menjemput rezeki dariNya!

Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ni kita berpagian di blogger untuk sebarkan kepada kawan-kawan, mudahnya menjemput rezeki dariNya.
.
Setuju tak saya katakan...
Jika dah usaha banyak maka jangan lupa selawat dan zikir banyak, kerana usaha yg banyak biasanya kerana sibuk mencari rezeki sedangkan jika selawat, zikir dan amal yg banyak memudahkan menjemput rezeki.
.
Antara yang boleh kita amalkan sentiasa...

*** Istighar
**** Dan banyak istighfar
******Selawat dan banyak selawat
.
In sha Allah, Allah mudahkan.
.
.
In sha Allah
Moga segala urusan kita bermula hari ini dan seterusnya dipermudakan olehNya...
.
Janji kita sentiasa ingat akan Dia, walau dalam keadaan apa sekali pun...
.
.
Amin...
.
.
Nak saya bantu anda jana pendapatan dari rumah & sedang mencari produk untuk menambahbaik kesihatan anda sekeluarg; -
Cari saya di 017-5836865.
.

Thursday, 6 July 2017

8 Tanda-tanda awal penyalit tibi mula menyerang mangsanya!

Kadang anda rasa batuk biasa, tapi sebenarnya ianya membawa pada kepada si pesakit apabila membiarkan batuk berterusan tanpa pengawalan dan rawatan yang berterusan.
Ketahui 8 tanda-tanda penyakit tibi ini menyerang mangsanya...

Antaranya...
1. Batuk yang tidak menunjukkan untuk sembuh dan berlarutan selama 3 minggu. Diikuti kahak juga berwarna kuning yang mungkin bercampur dengan darah atau scuptum.
2. Penurunan berat badan tanpa sebab, pesakit ini akan biasanya mengalami penurunan berat badan sebesar 40% dari berat tubuh sebelumnya.
3. Pesakit mudah lelah kerana kekurang oksigen dari pada paru – paru. Hal ini dikarenakan mulai rusaknya fungsi paru – paru karena bakteri Mycobacterium Tuberculosis.
4. Bila demam, pesakit penyakit tibi akan menderita demam yang berkepanjangan tanpa sebab dikerana tubuh terus berusaha melawan bakteri yang ada pada rongga dada atau paru – paru.
5. Berpeluh pada malam hari tanpa melakukan aktiviti. Penyebab berpeluh ini adalah merupakan salah satu cara tubuh melindungi diri dari penyakit. Pesakit penyakit tibi berpeluh ini juga adalah  kerana tubuh mempercepat proses metabolisme untuk terus menghentikan infeksi yang ada pada tubuh.
6. Pesakit mengalami panas dan sejuk tak menentu. Dan juga pesakit tibi akan mula menggigil sedangkan tubuh terasa panas pada diluaran, perkara ini disebabkan kerana tubuh mulai tidak stabil.
7. Pesakit mula hilang selera makan, dsn selera makan berkurang dengan drastic kerana hilangnya rasa pada lidah dan ketidakstabilan tubuh badan yang menyebab demam.
8. Perubahan pada urine yang berwarna kemerahan atau berwarna keruh. Ketika sudah mencapai tahap ini, menandakan bahawa bakteri Mycobacterium sudah menginfeksi semakin seruis dan pesakit perlu mendapat rawat segera.
.
.
Masih nak membiarkan batuk anda hanya berharapkan ubat batuk? Kenapa? Dah dapatkan rawatan yang lebih baik?
.
Penyelesaian anda? Mungkin ini SANGAT MEMBANTU. Cegah sebelum terlambat!!!
.
Bagaimana nak dapatkan VIVIX ini?
Anda boleh terus hubungi saya di talian
--> 017-5836865
Linakhtar (Pengedar Shaklee Anda 867601)


Nak bertindak sekarang @ membiarkan sakit anda berterusan dan "memusnahkan" masa depan anda sendiri? 

Bagaimana nak dapatkan? 
Terus call di 0175836865


Wednesday, 5 July 2017

Testimonial Vivix Shaklee : Bangganya kita dapat berikan yang terbaik pada insan tersayang!

Saya selalu akan kunsultasi kepada semua client saya terlebih dahulu sebelum syorkan apa-apa produk lain untuk mereka. Paling saya suka dan bangga bagi pihak mereka adalah bila mereka katakan, " saya nak bagi untuk mak ayah saya ni kak. Memang dorang tak minta, tapi saya nak mereka sentiasa jaga kesihatan. " 

Allahuakhbar.. seriusly saya katakan saya sanggat bangga pada mereka. Dan bertuah mak ayah mereka..


Dan ini juga saya katakan... Kenapa mak ayah kita sesuai untuk sesuatu yang bernilai dan berharga seperti Vivix ni? & sebenarnya bukan mak ayah kita je..diri sendiri juga perlukan sesuatu yang terbaik tau.. . Anda pasti nak yang terbaikkan..
.
.
--> Suplemen Vivix Shaklee memberi tenaga tambahan dan bantu kuatkan badan. Bila umur dah makin meningkat badan kita cepat rasa penat. Betul tak? Macam mak ayah kita la kan, kadang-kadang tu tak ada sakit apa pun tapi cepat penat. . Nak pahala lebih agar mak ayah kita sentiasa sihat... ke masjid dan cergas? Hadiahkan la mereka Vivix Shaklee
.
》》》Dalam kajian makmal, ramuan utama dalam Vivix menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel yang kebiasaannya menurun apabila kita semakin tua. 《《《
.
.
Anda juga nak dapatkan yang terbaik dan berikan yang terbaik kepada insan tersayang?
Boleh hubungi saya di talian 017-5836865
Pengedar Shaklee Anda 867601
Guide dan Konsultasi terus kepada anda.


Pilihan anda untuk mak ayah? 

Boleh terus hubungi saya di 
017-5836865 (Linakhtar) 
.

Tuesday, 4 July 2017

Betul ke KECANTIKAN wanita terserlah diusia 31tahun?

Terpanggil pula rasa nak tulis entry ni, tapi betul ke? Wanita bila dah masuk usia fasa 30an ni.. sememangnya akan lebih awet muda lagi? 40an pula? 

Yeke makin cantik dan kejelitaan itu terserlah?


Bukan ke sifat keibuaan itu lagi terserlah sebab anak-anak makin membesar dan kita lebih matang dalam mengurus rumahtangga, anak-anak, suami dan keluarga?

Tapi ramai yang akuinya dan berkata SETUJU!

Ehhh saya pun setuju juga la ni ek.. tapi, andai kat luaran je nak jelita.. dalaman kita nampak lebih tua dari usia bagaimana pula?

Apa yang korang perlukan untuk lebih dan nampak awet muda dalaman dan luaran? Dan paling penting SETANDING DENGAN DIRI ANDA?

Saya nak yang sebegini. Sihat, cantik dan awet muda dalaman dan luaran.. baru la mr.suami makin sayanggg ketat-ketat...

Anda nak cuba amalkan?
Hubungi saya ditalian 0175836865
Pengedar Shaklee Anda 867601


Haaa ini la yang saya maksudkan... 
.
Nak seperti dia? pasti terbaik yang kami kongsikan.
.
Bagaimana nak order? Hubungi saya di 017-5836865

Monday, 3 July 2017

Info Sihat: - Turunkan paras gula dalam darah dengan Vivix!

Mungkin dalam kita tak sedar, kita membiarkan diri kita "sakit" tanpa rawatan. Tapi luaran kita kelihatan hebat dan tip top dengan gaya terkini dan up to date lagi.
Bila dah "terkena" baru menyesal dan mencari penawarannya. Dalam masa sama mencari penawarnya nak yang segera dan cepat kesannya.

Tahukah kita lebih baik kita mencegah dari merawat? Memang kita ni luaran nampak sihat tapi tanpa penjagaan dalaman yang baik dan seiring dengan usia dan kehidupan kita. Pasti sakit tiga serangkai akan "datang" secara mengejut saat anda belum bersedia.
Percaya?
Mana yang anda pilih? Nak sihat secara penjagaan seiring usia anda atau mencari rawatannya bila dah "terkena" kelak?
Saya PILIH? Nak penjagaan kesihatan setiap hari, sebab saya sedar sakit itu datang tanpa kita duga. Dan hanya Dia, Allah SWT sahaja yang mengetahui rahsia diri kita dan semua di dunia ni.
Nak yang bagaimana? Antara yang saya syorkan adalah VIVIX SHAKLEE dan ianya telah terbukti berkesan. Pilihan anda pula bagaimana?
.
.
Bagaimana nak dapatkan produk ini?
Anda boleh terus hubungi saya di 0175836865
Pengedar Shaklee Anda 867601
.
Postage seluruh Malaysia, Brunei dan juga Singapore.


Hubungi saya untuk kesihatan anda yang mahal harganya SEKARANG! 
.
TESTIMONIAL MEREKA yang memilih untuk lebih sihat.


Sunday, 2 July 2017

Tips hilangkan semut "pelupa" didalam rumah!

Rimaskan andai letak je makanan di atas meja, tak sampai seharian makanan tu dah penuh dengan semut.
Merata-rata semut yang saya suka gelar semut "pelupa" ni sebabnya andai kita tak sengaja, tanpa sedar kita ter"makan" / "minum" semut ni. Mau 44 hari kot ada je kita lupa.

Saya rela buang minuman yang dibancuh andai ada seeokor dua semut "pelupa" ni dalam gelas air tu. Ye la sapa nak kita ni asyik lupa je..
Dah la andai kena dengan semut ni, sakit nye la. Kecik je pun semut tu, tapi kesannya mau bintat-bintat merah juga kan.
Semalam geram sangat. Saya saja letak serbuk kayu manis tu kat keliling kaki meja... Hari ni letak makanan sarapan pagi siap letak kek brownis tu lagi.. Alhamdulillah... semut seeokor pun tak da..
Tapi buka je pintu dapur.. wahhh banyaknya semut.. apa lagi, ambil lagi serbuk tu. .terus letak kat banyak-banyak semut tu... dalam setengah jam tgk.. aik.. okey.. dah hilang... Alhamdulillah...
Mungkin bau yang amat kuat tu membuatkan semut-semut tu tak suka akan baunya.
Bagi saya.. itu lebih selamat dari kita guna racun semut serbuk tu atau spray kan? Apatah lagi bila ada anak-anak kecil kat rumah...
Jadi.. kawan-kawan, mak-mak macam saya ni.   Nak cara selamat dan berkesan.. boleh cuba tau tips ni. Anak-anak nak main pun tak la bahaya.
Selamat Mencuba!
Nak tips lagi? Nanti kita kongsi sesama, andai korang ada tips meh la komen sama.
.
.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...