Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 24 June 2017

Betul ke PENYUSUAN SUSU IBU merapatkan hubungan ibu dan anak kita?

Dalam termenung, hari ni macam-macam saya buat, dan sebagai ibu saat ini saya dapat rasakan apa yang mami saya rasakan. Apa tu? Kerinduan bersama anak-anak masa mereka kecil, dan merindui mereka bila mereka jauh dari kita.
.

Dalam labour room tadi, asyik teringat si abang dan si adik yang sedang menunggu di luar. Dalam hati berkata, biarlah bersalin awal ataupun tak perlu bermalam do ward lepas bersalin si baby ni nanti.. 
.
Kenapa? Hati dan naluri ibu kan..pasti dapat rasai akrabnya si ibu dan si anak. Walaupun kat rumah andai si ayah ada di rumah, mereka lebih bermain dengan ayah (suami), tapi bila tak nampak ibu je.. pasti anak-anak mencari... 
.
.
Betapa hebatnya "kuasa" PENYUSUAN SUSU IBU ni kan... 
.
Alhamdulillah... bila doktor kata, nak balik dulu atau nak masuk ward... terus saya katakan.. balik dulu la doktor.. 
.
Mujur juga doktor bagi... walaupun ada rasa sakit mengeras si baby.. tapi ibu tak nak tinggal lelama lat ward... Allah SWT the best way tempat berdoa... In sha Allah...
.
Keluar je dari la labour room, si adik terus meluru kat saya dan cium-cium saya.. ibu....... si abang pula senggih-senggih.. tanya..ibu baby belum nak keluar ke... hahaha...
.
.
Dalam kereta suami cerita, yang suami ajak la anak-anak ni balik sebab lama tunggu kat luar (dari jam 1.05pm hingga 4.15pm) lama tu... tapi si adik tak nak.. nak tunggu ibu juga katanya... 
.
Siap si adik ajak ayah nak masuk ke labour room.
Itu la kuasa dan akrabnya ibu dan anak-anak kan... mujur la suami boleh kawal anak-anak masa menunggu tu.. behave juga... 
.
Alhamdulillah... terima kasih Ya Allah... moga saya dan suami terus di berikan kekuatan dan menjadi ibu dan ayah yang terbaik untuk anak-anak amanah Allah SWT ni sampai mereka berjaya dan dahulukan akhirat. In sha Allah... 
.
.
Doakan saya dan kita semua ya kawan-kawan blogger...
Dan.... 
Kawan-kawan sedang dan nak dapatkan PRODUK SHAKLEE TERBAIK ini? Nak berikan untuk diri sendiri, suami, mak ayah mahupun ahli keluarga? 
.
Boleh terus hubungi saya di talian 017-5836865

Friday, 23 June 2017

6 sebab mengapa VIVIX menjadi pilihan tepat untuk ibubapa dan warga tua!

Nak cerita tentang kesihatan ni, hari ni ada cerita tentang kenaikan kos atau caj tambahan kat Hospital Kerajaan akan kenaikan 50% pula tu. Macam tak percaya je kan.
Dulu zaman kecik-kecik dan setahu saya Hospital kerajaan ni la tempat semua orang akan "melawat" bila perlukan..sebab? Kos Rm1 je dapat rawatan seperti yang diperlukan.
Tapi sekarang? Semua mahal dan kos pula tinggi kan??? Mana lagi ada yang "MURAH" lepas ni selain kita nak CEGAH dan JAGA KESIHATAN kita ni kan?
Lebih baik kita mencegah dari merawat kalu macam dah ubat Kerajaan pun sekarang makin mahal apatah lagi ubat di klinik swasta?
Setuju?
Okey terpanjang pula story pagi ni..sebenarnya nak kongsikan, antara yang boleh mak ayah, anda, kita sekeluarga amalkan untuk mencegah dan jaga kesihatan kita ni.. dan ...
.
.
Kenapa ianya SESUAI untuk anda juga... adalah VIVIX ni...
.
Barang mahal, tapi setanding kesannya... bagi mereka yang dah lalui "merawat itu lebih mahal berbanding mencegah" pasti tahu seksanyakan...
.

Anda di beri pilihan anda nak mana satu?
1. NAK CEGAH @
2. NQK MERAWAT?
.
Pastilah kita nak cegah kan, siapa nak merawat.. sebab merawat tu banyak nikmat akan hilang.. betulkan...
.
.
Nak bagaimana lagi? Anda tentukan...
Andai ada mak ayah lagi..HADIAH pada mereka sebotol ni setiap bulan.. mereka boleh besarkan kita dengan macam-macam cara.. kita tak kan tak boleh kan? Kongsi dengan adik beradik ke.. atau andai anda mampu.. berikan la terus kepada mereka... In sha Allah pahala kita pasti bertambah juga..
.
.
Nak dapatkan dari mana? Saya sedia membantu anda untuk sebarang pertanyaa, terus tanya saya di : - 
0175836865
Linakhtar
Pengedar Shaklee 867601
Postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.
.
Saya DAH, anda pula bila lagi? Jangan pernah ada penyesalan dalam diri kita kelak!

Terbaik untuk kami kongsikan kepada semua!
.
.

Thursday, 22 June 2017

9 Tanda badan kita kekurangan kolagen dan kita perlukannya!

Nak kulit selembut bayi? Cantik dan sihat? Tapi bagaimana nak tahu apa yang diperlukan untuk dalaman kita? 

Tahukan 9 tanda-tanda PENUAAN kita dan badan kita perlukan penambahbaikan kolagen "makanan" utama badan kita selain protien.



Antara 9 TANDA-TANDA PENUAAN dan keperluan kolagen badan kita?
1. Kulit kusam
2. Tak bermaya
3. Tiada seri
4. Kulit kedut dan mula kendur
5. Pigmentasi kulit
6. Cepat letih dan lesu
7. Sakit badan dan sendi
8. Mudah lupa
9. Kurang penglihatan
.
Bagaimana nak memperbaiki dan nak awet muda sedari dalaman badan kita ni selain MENJAGA KESIHATAN kita ni dari dalaman...
.
Haaaa tak perlu tunggu lagi... BULAN INI SPECIAL PROMOSI untuk anti-PENUAAN anda dan saya juga...
.
.
Yang paling penting ia SELAMAT dan SEMULAJADI. Nah! Inilah masanya. Collagen Powder dari Shaklee. Lebih istimewa bulan ini bulan PROMOSI. Jangan lepaskan peluang ini ya
Cepat-cepat hubungi 0175836865
Pengedar Shaklee Anda 867601
.
Kenalkan saya Linakhtar 
Bisnes Partner & Pengedar Shaklee Anda.


.
#testimonial KULIT MAKIN CANTIK 
.
Dan sememangnya...
.
Paling......
Dengan Linakhtar di 0175836865
.
Special? Cepat-cepat sebelum terlambat! 


Wednesday, 21 June 2017

Testimonial kenapa KOLAGEN PENTING untuk badan kita!

Kenapa kolagen ni penting pada tubuh badan kita? Tahukan kita yang kolagen adalah sejenis protin dan yang juga dikategorikan sebagai tisu konektif yang melibatkan lebih 30% dari kandungan protin keseluruhan badan.
.
Pada kulit, 70% adalah kolagen, ligamen, lutut, sendi dan urat mempunyai lebih 85% kolagen.

Anda anda kerapa sakit lutut? atau sakit sendi? Malasalah ligamen lagi? Sila ambil PERHATIAN akan pengambilan kolagen seharian kita dan tubuh badan kita.
.
Antara mereka yang BERJAYA dalam pemulihan kesihatan MASALAH SENDI dan LUTUT kembali pulih lepas pengambilan secara konsisten... 
Testimonial paling touching, bila si anak sanggup berkorban demi KESIHATAN ibu dia... dan tiada lebih bernilai dari pengorbanan dan kesihatan si ibu..
 .
Alhamdulillah...
.
Jom HARGAI diri kita dengan menggunakan PRODUK TERBAIK.
.
Nak harga murah? Takkan murah penjagaan dalaman andakan? Sayangi lah diri kita sebelum menyesal!
.
.
Nak cantik? 
Nak sihat?
Penyelesaian masalah anda?
.
Dapatkan superb best & special khas untuk anda yang berharga!
.
.
Ready stock supplement Shaklee di Kulim hubungi Linakhtar di talian 017-5836865
.
.
Perlukan side income?
Mahu membina perniagaan yang boleh diwarisi? Kami sedia membantu anda
.
COD: Pekan Kulim.
Poslaju / GDEX / Skynet : Seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.



Tuesday, 20 June 2017

Penuhi KEPERLUAN badan kita seharian dengan produk terbaik ini...

Apa "makanan" utama badan kita? Kenapa? Sedarkah kita akan kepentingan sumber protien dan kolagen kepada tubuh badan kita?
.
Ramai yang nak cantik, kelihatan cantik dan putih dan awet muda dan segalanya?  Tapi berbaloi ke hanya kecantikan luaran je? Bagaimana pula dengan penjagaan dalaman kita?


Sedari kita bangun pagi hingga la kita tidur semula. Segala apa yang kita makan, minum badan kita akan proses saat kita rehat dimana tidur... dan lengkap kah pengambilan "makanan" dalaman kita untuk kita terus sihat dan kelihatan cantik juga berseri-seri?
.
.
Anda boleh cuba amalkan kolagen dan ESP selepas ini. Kenapa?
.
Gabungan dua ni selain ditambah dengan Vivix memang tersangat awesome tau...
.
Kenapa dan mengapa saya syorkan ESP juga kolagen pula??


Sel tubuh kita terbentuk dari protien. ESP adalah protien soya yang mengandungi 9 amino asid yang diperlukan oleh badan tapi tak dapat dibina oleh badan. Ia juga adalah non gmo protien iaitu protien yang tidak diubah genetiknya.
.
Dan kolagen pula adalah penting untuk kesegaran dan pelengkap antara protien dan kolagen dalam tubuh badan kita... 
.
.
Khas untuk anda semua...
Dan untuk anda yang berminat untuk mendapatkannya?
Boleh hubungi saya
0175836865
Linakhtar @ mommylina
.
Juga Konsultasi disediakan juga cara pengambilan yang betul untuk anda juga.



Bagaimana dengan PILIHAN ANDA? 
.
PASTIKAN YANG TERBAIK & BERKESAN juga SEMULAJADI ye... 
.
Order NOW --> 0175836865

Monday, 19 June 2017

Dapatkan "Ready Stok Shaklee" Di Kulim, Kedah.

Sedang mencari produk Shaklee? Nak penjimatan anda dan masa anda? Dapatkan "ready stok produk Shaklee" di Kulim, Kedah dan sekitar kawan anda untuk PENGEMAR VITAMIN NO.1 ini terus kepada anda.
.
.
Dan juga untuk menjimatkan wang anda, saya ada penyelesaiannya!
.
Bagaimana?
.

Wanita dan kecantikan itu tak boleh dipisahkan. Saya dan anda juga kan... 
.
Jom HARGAI diri kita dengan menggunakan PRODUK TERBAIK. 
.
Nak harga murah? Takkan murah penjagaan dalaman andakan? Sayangi lah diri kita sebelum menyesal!
.
.
Nak cantik? 
Nak sihat? 
.
.
Dapatkan superb best & special khas untuk anda yang berharga! 
.
.
Ready stock supplement Shaklee di Kulim hubungi Linakhtar di talian 017-5836865
.
.
Perlukan side income?
Mahu membina perniagaan yang boleh diwarisi? Kami sedia membantu anda
.
COD: Pekan Kulim.
Poslaju / GDEX / Skynet / Citylink : Seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.
.
#shakleekulim
#shakleekulimkedah 
#shakleekedah 
#shakleesungaipetani 
#tsunamishaklee 
#LiveAmazing

.

Sunday, 18 June 2017

Kos WARD KERAJAAN pun dah semakin meningkat? Mahal?

Tengah saya mencari sesuatu di facebook, tetiba nampak tajuk besar ni, "bila Kos WARD KERAJAAN pun dah semakin meningkat? Mahal?" apa lagi yang perlu kita lakukan? 

Nak mengeluh?
Nak buat bantahan?
Nak mogok?
Ada ke orang nak layan? 

Hidup lita ni singkat je, jangan terlalu menyusahkan  orang lain sampai diri sendiri pun mendapat tekanan dan sudahnya? Kesihatan pun terganggu. 

Sememangnya kita ni "rakyat biasa" yang seperti dah di "cucuk hidung" untuk ikut je.. ye la nak buat apa lagi? Bak pangkah itu ini? Sedangkan "mereka" pun ada agenda tersendiri kan? 

Hanya Dia yang mengetahui segalanya...
Apakan daya.. kita hanya manusia biasa yang tak punya apa-apa, walaupun kita ada "kuasa" nak membuat pilihan... Betul? 

Apa kita nak buat?
Ayuh la kita mencegah dari merawat.. ada baiknya dan untungnya kita JAGA KESIHATAN bersama seisi keluarga dari kita "menyerah" untuk membayar kepada "mereka-mereka" itu kan... 

Mencegah ni lebih murah berbanding merawat! Setuju? 


.
Hargai kesihatan anda sebelum TERLAMBAT! 
.
Dapatkan yang terbaik? Hubungi saya ditalian 
017-5836865 
Sedia membantu anda dan keluarga anda! 
.

Harga PELUANG KEDUA UNTUK SEMBUH 
Sebelum MENYESAL!!!

.
Ini pula KENYATAAN benar-benar berlaku bila kita bezakan MENCEGAH & MERAWAT 
Yang mana anda nak PILIH? 
.

Nak sesuatu yang paling berkesan dan penjagaan dalaman anda? Sertai kami disini dan amalkan secara sihat juga konsisten! 
.
Nak? Hubungi saya ditalian 0175836865
.
#pengedarshaklee
#kulim #kedah 
#shakleekulim 
#shakleekedah 
#shakleesungaipetani 
#shakleebranch #branchpenang 
#shakleesabah #ranau 
#tsunamishaklee 
#shakleemalaysia 
#shakleeeffect 
#shaklee
#LiveAmazing 
#testimonial



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...