Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 10 June 2017

5 Tips dan cara nak CANTIK KULIT BERSERI?

Ramai sekarang nak kelihatan cantik dan berseri? Saya kongsikan 5 tips dan cara anda nak mencantikkan juga menaikkan seri wajah anda dengan SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI.


Tak nak jalan pintas nak putih dan cerah tapi dalaman tak terjaga. Biarlah kita gunakan cara yang selamat dan berkesan untuk masa depan kita juga kan.

Nak dapatkan yang terbaik untuk diri anda, keluarga dan rakan-rakan?

Hubungi terus saya di
0175836865
Linakhtar
Pengedar Shaklee Aktif Anda 867601

Urusan postage seluruh Malaysia, Brunai dan Singapore.
Cod? Boleh Kulim, Kedah.

Bagaimana nak tingkatkan IMUN BADAN anak-anak dan keluarga?

Anak kerap demam? Selsema? Batuk berkahak? Tonsil lagi? Punca anak-anak tak selera makan adalah dari gaya dan cara pemakanan harian juga?
.
.
Setuju tak? Bila mula cuti sekolah hujung tahun mahupun mula persekolahan awal tahun , anak-anak pasti mula demam dan seangkatan dengannya. Ibu dan ayah mula silih berganti "terpaksa" ambil cuti untuk menjaga anak-anak di rumah..
.
.
Sebab itu kita sebagai ibu bapa kena ada "perisai" ini untuk penjagaan kesihatan anak-anak...
.
Kenapa imun anak-anak perlu kuat?
.
Bagaimana nak kuatkan IMUN BADAN anak-anak dan kita sekeluarga?
.
Sistem Imun Kanak-kanak berbeza dengan kita yang dewasa ni... tambahan pula ni nak musin "hujung tahun a.k.a tengkujuh... lagi laaa perlu imun yang kuat.. 
.
Secara semulajadinya sistem imun badan kanak-kanak tidak sekuat orang dewasa dan sebab itu senang terdedah kepada jangkitan lebih-lebih lagi kanak-kanak yang dihantar ke taska/nursery/pusat jagaan harian.
.
Sebab itu macam anak hero saya awal dulu, sebaik masuk sekolah, terus selalu kena demam la..batuk la... biasa la kan... tak salahkan pun.. tapi kita kenal anak kita... dan sayang akan mereka kalu p sekolah.. pontong la sebab demam.. batuk lagi...
.
Kita kena la ada sesuatu #perisai untuk mereka...
.
Ini juga disebabkan badan hendak biasakan diri dengan tempat baru.
.
Tahu apa saya bagi.... ini dia... wajib ada kat rumah... selain 1NUTRIFERON,
2OMEGA GUARD
3. VITA C CHEW & 
4. MEALSHAKE
.
Biarlah kita berkorban sedikit demi kesihatan dan pembesaran mereka kan...
.
Bukan anak-anak je tau.. mak ayah pun boleh amalkan sekali.. JIMAT & BERBALOI kan???
.
.
Hubungi saya untuk bantu anda dapatkan yang terbaik di 017-5836865

.
.
Jomm buat PELABURAN untuk kesihatan kita dan anak-anak secara semulajadi dan berkesan....
.
Nak dapatkan bagaimana?
Hubungi saya di 0175836865 (Linakhtar)
.
#pengedarshaklee
#tsunamishaklee
#ejazG3
#shakleekulim
#liveamazing


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...