Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 8 April 2017

Nak sihat? Wajib bersihkan usus besar terlebih dahulu!

Ramai antara kita bila makan tak pernah fikirkan usus besar ataupun usus kecil kita kan? Pernah tak kita amalkan sesuatu makanan tambahan, tetapi ianya tak berkesan dan kita tak rasa pun perubahan itu?

Andai anda mengalami kes macam di atas, sila ambil berat tentang usus kecil dan usus besar juga ye.

Bagaimana ianya membantu?

Bila usus besar kita bersih, pasti badan kita rasa ringan dan sangat mudah penyerapan semuanya. Tapi jangan lupa juga akan usus kecil kita...

Pembuangan toksin yang sempurna akan menjadikan kita sentiasa sihat dan sebolehnya terhindar dari sakit usus yang membawa kanser usus yang pasti semua tak nak alaminya kan.

Sebab tu paling pun seminggu  2 kali kita wajib bersihkan usus besar kita dan setiap hari kita bersihkan usus kecil kita.

Bagaimana?

Saya suka gunakan dan syorkan kepada semua dua ni.. satu untuk bersihkan usus besar dan sayu lagi untuk usus kecil kita.

Anda nak cuba? Terus order di talian dibawah.
Yang pastinya NAK SIHAT dan ceria...

Text / whatsapp saya di 017-5836865.

Bersihkan usus kita setiap hari untuk menikmati hidup yang lebih sihat.
.

Friday, 7 April 2017

Vivix bantu penurunan bacaan kolesterol anda!

Kolesterol? Ianya andai dibiarkan bakal mengundang pelbagai penyakit lain. Antaranya darah tinggi, masalah jantung dan stroke juga. Sebab itu penting saya kongsikan dan sebarkan kebaikan Vivix ini dan ramai yang dah mula amalkan... 

testi vivix shaklee

Sama kes, pagi tadi adik ipar text saya bertanyakan tentang kolesterol

"Kak, apa yang elok dan sesuai untuk kolesterol, tinggi pula bacaan kolesterol kali ni." 

Sedangkan dia ni jarang dan tak suka tentang makanan tambahan..
Tapi bila diri sendiri terkena dan risau akan kesan kolesterol ni jika dibiarkan... 

Terus nak cuba Vivix Shaklee sebab dia nampak kesan dan testimonial dari suami saya (abang dia sendiri). Tambahan bila dah ada anak isteri ni lagi lah risau dihati itu lain berbanding yang bujang kan? Yang bujang pun mencari Vivix untuk penyelesaian masalah kesihatan.. ni kan pula yang dah berkahwin kan.

Vivix Shaklee

Kolesterol ni boleh saya katakan "pembunuh dalam diam" andai diri sendiri tak buat pemeriksaan mahupun ada masalah kesihatan lain bila ke Klinik mahupun ke Hospital. Betul kan? 

Semoga kita terus menjaga kesihatan dan sering saya katakan... 

CEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MERAWAT!!!

Testimonial Vivix

 Dan... dah ramai buktikan yang Vivix Shaklee ini sangat membantu menurukan paras kolesterol bila konsisten diamalkan...

Bagaimana nak dapatkan Vivix ini? 

Hubungi --> 0175836865 <--

Sekarang andai anda SAYANGI DIRI DAN INSAN SEKELILING ANDA!

Kini bekerja sendiri pilihan ramai untuk lebih masa bersama keluarga.

Bertuah la seorang bergelar ibu bila dapat melihat anak-anak membesar depan mata dan melihat gelagat mereka dalam apa jua situasikan.

Kini ramai ibu memilih untuk bekerja dari rumah walaupun ianya bukan mudah. Tetapi saya sendiri katakan berbaloi.

Bak kata mentor saya semalam lepas saya telefon untuk meminta panduan dan meluahkan sedikit pertanyaan yang menjadi kebuntuan saya.

Bila mentor saya kata...

"Untung tak anda bila dan andai kata umur kita tak panjang... ada sesuatu yang menjadi ingatan anak-anak kita dan juga penyambung generasi yang kita tinggalkan untuk anak-anak. Dan kita akan diingati selamanya...

Berbeza bila kita tiada dipejabat kawan-kawan pejabat akan terasa sehari dua je.. dan lusa dan seterusnya, kita terus dilupakan.. tapi kenangan bersama anak-anak itu akan tersimpan selamanya dalam hati dan ingatan mereka."

Bila saya fikirkan, betul juga... Masa bersama anak-anak ini tak akan berulang dan anak-anak akan terus membesar...

Walaupun, kerja dari rumah kita hanya bersama anak-anak tapi saya katakan berbaloi.. kadang orang akan tanya...

"Kamu kerja apa? Kerja dari rumah? Berniaga dari rumah?

Nampak macam dipandang remah dan tak semegahkan?

Tapi bagi saya dan kawan-kawan yang berniaga dari rumah bersama anak-anak ni sangat luarbiasa.. mana tak nya.. mereka lah ...

SURIRUMAH... 
IBU... 
ISTERI... 
BERNIAGA lagii ....

Kan??? Berjaya dan bekerjaya dari rumah ini adalah mereka yang LUAR BIASA kemampuannya tau.. dan BERJAYA lagi lahhh... dan mahu kita menjadi ingatan selamatnya bersama anak-anak dan keluarga kita???

Siapa nak tahu lebih lanjut dan nak bekerjaya dari rumah???

Call / whatsapp saya di 0175836865


Doktor terkejut pesakit semakin pulih dari KANSER STAGE 4!

Saya katakan ianya adalah kuasa Allah SWT, selain dari usaha anda sendiri untuk terus SEMBUH dari apa jua sakit yang anda alami.

Allah SWT pasti ada jalan penyelesaiannya yang terbaik. Cumanya... Adakah anda sudah berusaha untuk mencari yang terbaik untuk sakit atau masalah yang anda sedang alami?

Kita dan doktor adalah insan biasa.. dan pesakit harus mencari yang terbaik untuk sakit yang sedang dialami tanpa berharap 100% pada ubat klinik atau hospital semata-mata. Pasti ada penyelesaian terbaik seperti pesakit kanser stage 4 ini...

Alhamdulillah...

Doktor pun terkejut bila pesakitnya semakin pulih selepas pesakit ini mengamalkan Vivix Shaklee dan bukan itu sahaja, malahan ianya semakin sihat dari sakitnya.

Bagaimana ianya membantu? Jangan sesekali berputus asa untuk mendapatkan kesembuhan serta mohon dan doalah dari Sang Pencipta kita...

Bagaimana nak dapatkan PRODUK ini? BOLEH DAPATKAN VIVIX SHAKLEE untuk anda SEKARANG di talian.... 

》》》017-5836865 《《《

》》》   Linakhtar《《《

.

Thursday, 6 April 2017

Masalah keradangan? Omega Guard PENYELESAIAN TERBAIK!

Sedang mengalami masalah keradangan? Apa itu masalah keradangan? Apa yang sesuai untuk penyelesaian masalah anda ini?
.
.
Inflammasi atau keradangan ini sering dikaitkan dengan masalah fibromyalgia iaitu rasa sengal atau sakit-sakit badan yang tidak spesifik dan rasa lesu badan yang tidak hilang walaupun telah berehh semalaman ataupun dah tidur awal pada malam hari. 

Tetapi masih mengalami masalah keradangan? 

Pengedar Shaklee Kulim

Semoga Omega Guard Shaklee boleh membantu masalah anda selepas ini...
Kenapa OmegaGuard?
.
Minyak ikan tulen berkepekatan tinggi membantu masalah anda juga pemakanan anda... 

OmegaGuard membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 gred farmaseutikal yang asli dan tulen.

Minyak Ikan terbaik untuk diamalkan... 

OmegaGuardTM membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. 

Satu sajian OmegaGuard membekalkan 990mg asid lemak omega-3.

Gred Farmaseutikal yang Tulen

OmegaGuard dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3 dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang sering mencemari pelbagai spesis ikan.

Selain OmegaGuard, Vivix juga salah satu PILIHAN TERBAIK untuk masalah keradangan anda mahupun anda sedang mengalami masalah sakit lutut? sakit sendi? OmegaGuard BOLEH MEMBANTU...

Nak order OmegaGuard? Vivix dan produk Shaklee yang lain?
Hubungi ditalian 0175836865 (mommylina)
.
Postage untuk seluruh Malaysia, termasuk Brunei juga Singapura. 

Sakit Lutut

.

Tuesday, 4 April 2017

Bantu dan rawat sakit Vertigo dengan cara mudah!


Apa itu Vertigo? Secara  asalnya sakit ini adalah bahasa bererti “gerakan berputar” (Latin).
.

Dalam istilah medik, Vertigo adalah perasaan “berputar”, “melayang”, atau “bergerak-gerak” (biasanya disertai dengan sakit kepala luar biasa) meskipun tubuh dalam keadaan statis/diam.

Bagaimana nak merawat sakit Vertigo ini TANPA mengamalkan ubat tahan sakit.

Ada ke caranya? 
Bagaimana?

Dipendekakan bebelan saya di petang ini. Semoga ianya membantu ramai orang untuk menjaga kesihatan tanpa berterusan menggunakan ubat tahan sakit yang mana tanpa kita sedari ubat tahan sakit ini pasti ada kesan sampingannya.
.
.
Bagaimana produk ini membantu?

Boleh cuba dan hubungi saya untuk tempahan anda ditalian :-

Linakhtar 
017-5836865

Postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore dan ke Negara lain juga. 

.
Testimonial SAKIT VERTIGO kembali sihat dan gembira untuk kami kongsikan bersama anda.
.

Modal UTAMA PERNIAGAAN adalah MASA? Bagaimana tu?

Modal UTAMA PERNIAGAAN ADALAH MASA? Bagaimana dan biar betul? Mungkin dulu saya pun tak percaya... 

Tapi...


Sekarang... saya adalah surirumah penuhmasa dan ibu kepada 3 orang anak, berpendapatan 4angka... dan nak menuju ke 5angka...

Tapi bagaimana nak capai? Apakah RAHSIA?
.
Sebenarnya... buka rahsia pun.. yang penting adalah ANDA NAK BERJAYA? ANDA KOMITED? ANDA SERIUS NAK BUAT? Bukan meminta pada manusia.. tetapi mintalah pada ALLAH SWT, usaha dan usaha dan usaha juga berdoa dan tawalan...
.
Bak kata sifu saya.. yang saya anggap dia dalam diam adalah mentor saya....
.
.
'Impian' ni macam list barang dapur yang kita nak beli kat pasaraya.

Kalau individu itu orang yang teliti, dia pasti dah tulis awal segala barang yang hendak dibeli. Kemudian tahu kat pasaraya mana nak beli.

Namun ramai orang hari ini banyak membuang masa....

Pasaraya mana nak pergi pun tak pilih lagi. Dah sampai tercari-cari barang nak beli.
Hakikatnya banyak masa , duit minyak dan tenaga terbuang begitu sahaja. Tak dapat di gunakan sepenuhnya.

Sedangkan "MASA" adalah modal perniagaan.

Mereka yang nak berniaga di rumah macam kami kena ada masa at least 1-2 jam sehari untuk berniaga. Kami tiada masa untuk tv tapi kami ada banyak masa untuk keluarga.

Akak seorang surirumah? Nak cari pendapatan ? Jom join group kami. Modal utama adalah "Masa".

Call 017-5836865 untuk tahu lebih lanjut.
        Mommylina 

Monday, 3 April 2017

Ketumbuhan payudaya "hilang" dan sembuh dengan ikhtiar Vivix!

Wanita dan kesihatan jangan sesekali dipandang remeh. Apatah lagi melibatkan "harta wanita" penting ini.

Semoga perkongsian ini betul-betul membantu kita dalam apa jua usaha kita untuk terus sembuh tanpa berkira. Malah penjagaan itu lebih baik dari pada merawat.

"[DOKTOR SAHKAN KETUMBUHAN DI PAYUDARA HILANG SETELAH 3 MINGGU AMALKAN SUPLEMEN SHAKLEE]
.

Assalamualaikum, Saya Zamzakidah Binti Abdul Hamid ingin berkongsi 1 pengalaman yang tak pernah terjangka oleh fikiran saya pada suatu ketika dulu dan sebagai seorang wanita, sesiapa pun tidak inginkan apa yang pernah saya alami.
.

Pada Julai 2014, ya pada tahun 2014,sudah hampir 3 tahun perkara ini berlalu. Tapi tak pernah saya lupakan dalan lipatan sejarah kehidupan saya apabila saya telah menerima ujian hebat dengan mengalami simptom-simptom pengidap BARAH PAYUDARA. Allahuakhbar ,betapa dunia saya terasa gelap seketika waktu itu.
.

Bermula dengan lelehan cecair yang berwarna  merah kehitaman yang keluar dari ‘nipple’ payudara sebelah kanan adalah permulaan saya menyedari masalah yang saya hadapi. Bukan cecair biasa, tapi berdasarkan dari warna dan bau cecair tersebut confirm DARAH.Pada yang tak boleh bayangkan macam mana rupanya,saya lampirkan sekali untuk anda.Tanpa rasa sakit atau ada bonjolan disekitar payudara, tetiba boleh jadi macam ni. Boleh bayangkan tak perasaan saya masa tu. Memang sangat panik.

Keesokkan hari, saya terus mendapatkan pemeriksaan di  hospital yang berhampiran untuk mengenalpasti masalah yang saya hadapi walaupun ada perasaan takut jugak sebenarnya. Hasil daripada pemeriksan dan imbasan ULTRASOUND & MAMMOGRAFI yang dijalankan oleh doktor pakar, terdapat 2 ketul ketumbuhan dikesan berada di ‘LOWER & UPPER OUTER  QUADRANT' di sebelah kanan payudara saya. Doktor terus menetapkan 1 lagi tarikh untuk saya menjalankan ujian BIOPSI  untuk mengambil sampel sebahagian tisu untuk  mengenalpasti jenis ketulan tersebut. Dan hasil ujian  itu, ketulan ketumbuhan pada payudara saya adalah SEL BUKAN DARI KUMPULAN KANSER. Alhamdulillah, tetapi doktor tetap mencadangkan kepada saya untuk menjalankan pembedahan untuk membuang 2 ketul ketumbuhan itu supaya ianya tidak menjadi potensi untuk terjadinya kanser payudara.
.

Atas pandangan dan nasihat sahabat merangkap upline saya, VIVIX adalah satu-satunya alternatif dan usaha saya untuk mengurangkan risiko menghadapi sebarang kemungkinan sebelum hari pembedahan. Dan setelah hampir 3 minggu konsisten mengamalkan Vivix, hari yang mendebarkan telah tiba. 21 Ogos 2014,sebelum ke dewan bedah saya di bawa sekali lagi untuk membuat pemeriksaan imbasan Ultrasound.
.

Allahuakhbar !!! Ketumbuhan yang 2 ketul  tu dah tinggal 1..puas doktor mencari mana hilangnya yang seketul lagi.Confirm tak ada!!! Dan yang tinggal 1 sahaja itu pun saiz nya dah kecil dari saiz asal haritu. (tak tau nak react macam mana..tapi nangis jugak la, sebab Allah permudahkan semuanya untuk saya). Jadi, pembedahan tetap di jalankan juga untuk membuang 1 sahaja ketumbuhan yang masih tinggal. Nasib baik la kan, kalau tak mesti kena tebuk 2 tempat. Alhamdulillah, saya selamat menjalani pembedahan yang tak sampai 1 jam pun operasinya .
.

Inilah Shaklee Story saya untuk tatapan semua. Untuk yang masih ragu-ragu dengan Vivix Si Tonik Ajaib, ini adalah kisah benar saya bersama Vivix. Bagaimana Vivix membantu saya menghadapi saat-saat kemurungan saya untuk seketika. Dan Vivix juga lah yang membuat saya kembali tersenyum gembira. Untuk membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh, Vivix adalah pilihan yang terbaik.

Terima Kasih Vivix Terima Kasih Shaklee.
.
.
Alhamdulillah.. sememangnya sakit dan kesembuhan ini adalah hanya Dia yang mengetahui. Tapi kita juga disyorkan untuk BERUSAHA untuk kesembuhan dan sihat kan? 
.
Semoga anda yang sedang menghadapi masalah yang sama atau sedang mencari untuk masalah anda mahupun orang sekeliling anda perlukan. Boleh syor dan cuba dengan Vivix Shaklee ini.

Bagaimana nak dapatkannya? 
Hubungi terus saya ditalian ini

Linakhtar 
017-5836865

Pengedar Shaklee seluruh Malaysia.


Sunday, 2 April 2017

Vivix dan kenapa Vivix Shaklee menjadi pilihan?

Nak tahu lagi kenapa Vivix ini menjadi pilihan untuk penjagaan kesihatan dan membantu mereka yang sedang dalam perubatan dan kesembuhan secara semulajadi? 

Vivix ni bukannya ubat yang boleh ambil hari ni esok dah sembuh ye. Tetapi Vivix adalah antara makanan tambahan yang membantu penjagaan kesihatan kita.

Seeloknya ambil masa sihat dan saya katakan ambil serta CEGAH SEBELUM SAKIT.

Dan kenapa Vivix Shaklee lagi menjadi pilihan ramai?

Antaranya kerana -> Penemuan Revolusioner oleh Shaklee

Vivix® Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol.

Vivix® mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol
.
Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.

Serba asli. Bakal dipatenkan. Kandungan utama telah diuji secara klinikal. Eksklusif untuk Shaklee.

Sebab tu mereka yang DAH CUBA VIVIX ni pasti akan REPEAT ORDER lagi dan lagi untuk terus amalkan Vivix demi kesihatan mereka selagi sihat dan penjagaan juga pelaburan kesihatan yang berbaloi.

Anda nak cuba Vivix sekarang? 
Hubungi 017-5836865

Lagi sebab mereka PILIH VIVIX ni kerana....

Testimonial mereka sendiri sahaja buat anda nak bantu insan-insan yang anda sayangi juga kan...
.
Lagi? Pilih Vivix? 


Terima kasih dan TAHNIAH kepada anda kerana memilih...
 PELABURAN KESIHATAN YANG BERBALOI ini
.
Nak order? Hubungi saja di 0175836865
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...