Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 10 May 2017

Why i Shaklee?

Assalamualaikum, selamat pagi dan selamat bercuti bagi yang bercuti. Hari ni kan Wesak Day...

Tapi sebagai ibu, surirumah penuh masa macam saya ni cuti tu kadang ingat kadang tak ingat... Kalu ingat pun sebab nak pos barang pelanggan baru perasan.. "oh cuti ek"...

Nangis dan naya je bila laju-laju nak ke pejabat pos laju, sekali cutiiii daaaaa...

Tapi okey je, boleh jalan-jalan lepas tu kan?

Dan berbaloi kepada tajuk saya, WHY I SHAKLEE?

Dalam banyak-banyak dan lambakan produk sekarang ni, kenapa saya masih setia pada Shaklee? MLM pun dah berlambak-lambak, tapi masih nak Shaklee dan Shaklee?

Nak cepat kaya? Untung? Banyak duit?

Banyak tawaran boleh buat.. bukan 1 tapi berpuluh pilihan... tapi Shaklee tetap dihati.. KENAPA?

1. Sebab saya SUKA & SUKA & TERLALU SUKA PADA PRODUK SHAKLEE, hampir semua produk saya dah cuba dan amalkan.... bersama seisi keluarga lagi.

2. Sebab hanya JENAMA SHAKLEE ada trandmark dan berani guna trandmark SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI. Dan telah berada dipasaran Malaysia lebih dari 50tahun. Produk lain ada?

3. Sebab hanya SHAKLEE sahaja ada melakukan kajian saintis dan landmark study dimana semua produk akan di kaji secara terperinci. Dan bukan ratus ringgi tau di upah .. Malah berpuluh billion untuk kajian saintis ini. Jadi kenapa nak guna produk yang tiada kajian saintis dan teruji akan kesannya?

4. Sebab hanya dengan SHAKLEE saya boleh berkongsi ilmu, dan membantu orang lain untuk lebih sihat. Ya berniaga ada untungnya... tapi saya LEBIH KEPADA BANTU ORANG DAPATKAN PRODUK YANG TERBAIK,  dan beserta dengan  konsultasi produk mengikut keperluan pelanggan. Apa yang saya rasa dan dah amalkan..saya lebih suka kongsikan kepada semua bakal pelanggan saya.

5. Sebab saya BOLEH JANA PENDAPATAN walaupun dari rumah  bersama anak-anak saya. Dimana masa ini tak boleh dibeli dengan wang ringgit dan masa bersama anak-anak tak boleh di putar balik. Sebab saya nak setiap masa mereka adalah bersama dan melihat mereka membesar dan memberikan yang terbaik untuk mereka... Dalam masa sama saya BOLEH BANTU PENDAPATAN ISI RUMAH saya dan membantu suami juga..

Ada banyakkkk lagi SEBAB KEBAPA SAYA PILIH SHAKLEE. Tapi yang utama ada 5 sebab ini.. Keluarga, keluarga.. keluarga bersama anak-anak juga suami dan membantu orang lain juga dengan izinNya

In sha Allah...

Korang pun BOLEH tau.. Kenapa anda nak pilih produk ini? Dan mahu menjana pendapatan dari rumah?

Saya BOLEH BANTU anda juga.

Text / call saya mommylina ditalian 0175836865

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...