Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 4 April 2017

Modal UTAMA PERNIAGAAN adalah MASA? Bagaimana tu?

Modal UTAMA PERNIAGAAN ADALAH MASA? Bagaimana dan biar betul? Mungkin dulu saya pun tak percaya... 

Tapi...


Sekarang... saya adalah surirumah penuhmasa dan ibu kepada 3 orang anak, berpendapatan 4angka... dan nak menuju ke 5angka...

Tapi bagaimana nak capai? Apakah RAHSIA?
.
Sebenarnya... buka rahsia pun.. yang penting adalah ANDA NAK BERJAYA? ANDA KOMITED? ANDA SERIUS NAK BUAT? Bukan meminta pada manusia.. tetapi mintalah pada ALLAH SWT, usaha dan usaha dan usaha juga berdoa dan tawalan...
.
Bak kata sifu saya.. yang saya anggap dia dalam diam adalah mentor saya....
.
.
'Impian' ni macam list barang dapur yang kita nak beli kat pasaraya.

Kalau individu itu orang yang teliti, dia pasti dah tulis awal segala barang yang hendak dibeli. Kemudian tahu kat pasaraya mana nak beli.

Namun ramai orang hari ini banyak membuang masa....

Pasaraya mana nak pergi pun tak pilih lagi. Dah sampai tercari-cari barang nak beli.
Hakikatnya banyak masa , duit minyak dan tenaga terbuang begitu sahaja. Tak dapat di gunakan sepenuhnya.

Sedangkan "MASA" adalah modal perniagaan.

Mereka yang nak berniaga di rumah macam kami kena ada masa at least 1-2 jam sehari untuk berniaga. Kami tiada masa untuk tv tapi kami ada banyak masa untuk keluarga.

Akak seorang surirumah? Nak cari pendapatan ? Jom join group kami. Modal utama adalah "Masa".

Call 017-5836865 untuk tahu lebih lanjut.
        Mommylina 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...