Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 8 March 2017

Alasan solat wajib sering ke laut bila ada anak kecil?

Betul ke bila ada anak-anak kecil ni solat wajib sering ke laut? Alasan? Fakta atau auta?

Bagaimana nak atasi masalah ni?

Saya juga mommy anak tiga, yang bongsu usia 2bulan lebih dan boleh di katakan 24jam dirumah, tak da "maid" pun dan tambahan lagi saya juga adalah PENGEDAR SHAKLEE MALAYSIA id 867601 (017-5836865) yang aktif juga tau.

Tapi masih boleh jaga dan utamakan SOLAT WAJIB dan sebolehnya AWAL WAKTU dan solat sunat juga.

Alhamdulillah...

Cara mudah bila nak konsisten sangat untuk menjaga solat wajib terjaga dan anak-anak juga diutamakan adalah dari HATI KITA.

Ya sebenarnya apa sekali pun kita buat adalah JAGA HATI KITA DENGAN ALLAH SWT...

Betul tak? 
Apapun kita buat... Allah SWT is No.1

Dan apa sekalipun kita kena kuat.. wanita mampu buat segalanya...

Dan... bukan alasan!

Anak nangis BOLEH JE SOLAT
Anak-anak biar lah mereka bermain dengan cara mereka... yang penting kita sebagai ibu dan bapa kena kuat segalanya. Dan yang penting SOLAT KITA TERJAGA juga hubungan kita dengan Dia (Allah SWT) juga terjaga. Tanpa sebarang ALASAN!

Biarkan seketika dan segala kerja bila dah masuk waktu solat.. kita sedaya upaya untuk jaga solat kita... 

In sha Allah segala dipermudahkan urusan kita kerana ...

Allah SWT kan ada dengan kita...

Jom kita perbaiki diri kita TANPA BERALASAN! 
.
Korang ada cadangan lain atau cerita lain? Jom kongsikan cerita korang bersama diruangan komen...

Moga kita dimurahkan rezeki dan diberkati olehNya...

Amin....

Mommylina 
Anak tiga dan berniaga Shaklee secara penuh masa.

.
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...