Masalah Sinus, Migrain dan Gastrik :- SELESAI!

Ramai antara kita tanpa sedar hadapi masalah Sinus, Migrain dan Gastrik kan. Dan tanpa disedari juga ianya berlaku perlahan-lahan, akhirnya menjadi serius atau teruk sehingga memerlukan anda buat rawatan dengan segera. 

Betul tak? 

Macam kisah kawan kita ni, pada awalnya dia ambil mudah, tapi bila sakit ni menganggu pergerakkan dan aktiviti harian aparah lagi dia seorang cikgu. Langsung terus mencari yang terbaik tanpa fikirkan kos lain janji sihat dan cepat baik. 

Jom ikuti dan lihat VIDEO rakaman kisahnya. Jemput tonton dan sharekan kisah ini untuk manfaat semua.
.

.
Testimoni Pesakit Sinus, Migrain dan Gastrik yang berkihtiar dengan Vivix dari Shaklee.
.
Kisah ini adalah berkenaan seorang Guru yang  mengidap  masalah Sinus, migrain dan Gastrik yang banyak menggangu tugas harian beliau sebagai seorang guru.. Beliau sering mengambil MC dan ambil ubat tahan sakit untuk survive dalam menghadapi masalah beliau itu.
.
Sebagai Seorang Guru, mengambil cuti sakit adalah sesuatu yang paling tidak disukai kerana terpaksa menyusahkan guru lain untuk menjadi guru gantian dan menyusahkan para pelajar
.
Apakah yang beliau lakukan untuk keluar dari masalah ini??. Jom bersama kita saksikan video kisah benar seperti mana diceritakan oleh Cikgu R.u. Adyani Ab Rahman  ini..
.
.
.
DISCLAIMER : Statements contained in this page have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products or testimonials are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Nak order VIVIX SHAKLEE? 
Hubungi --> 017-5836865
Pengedar Shaklee Anda 867601
COD Kulim, Kedah.
.
Pos Seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...