Ikhtiar untuk kesembuhan penyakit SLE

Sakit ni kita sediri tak boleh nak agakkan. Apatah lagi kita manusia ni hanya mampu merancang, Allah SWT yang maha mengetahui segalanya. Mungkin kisah ni memberi lagi semangat untuk mereka yang sedang berjuang untuk sembuh dari penyakit SLE.
.
.
Dan rasa sedih bila kat facebook semalam ada terbaca kisah si suami bawa tudung arwah isterinya ke Lombok sambut anivesery seperti yang dirancang. Kuat dan tabahnya si suami dan penuhi hasrat arwah isternya... sedih sangat.. dan meninggal kalu tak silap arwah isteri si suami tu adalah pesakit SLE juga..
.
Sememangnya.. Setiap sakit itu pasti ada penawarnya... ikhtiar selagi termampu.
In sha Allah
.
Bila sebut sakti SLE ni mesti ramai tak pastikan, tapi sebenarnya ianya sangat popular dikalangan masyarakat kini.

Pergi la memana Hospital atau klinik, antara yang mereka sarangkan adalah ubat yang mengandungi steroid. Tapi sampai bila nak bergantung hidpu dengan steriod ni.? Tak kan selamanya dan sentiasa merasa diri ada sakit SLE kan.

Saya sendiri pernah menghidap dan terkena sakit BALL PALSY, yang mana doktor hanya syorkan ubat tahan sakit iaitu Steriod. Dengan dose yang lebih tinggi semata-mata nak kesembuhan cepat dan menghalang dari terasa sakit berulang. Tapi macam saya katakan tadi, sampai bila???
.
Allah SWT menyeru umatnya untuk terus berusaha, jangan mudah putus asa... in shaa Allah pasti ada yang terbaik.
.
#vivix #lecithin antara paling asas. .
.
Nak saya tolong? 
Terus hubungi 0175836865 
Mommylina
.
#shakleekulim #shakleekedah #shakleeeffect #shakleemalaysia #shaklee #produk #testimonial #SLE


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...