Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 10 July 2017

Ikhtiar untuk kesembuhan penyakit SLE

Sakit ni kita sediri tak boleh nak agakkan. Apatah lagi kita manusia ni hanya mampu merancang, Allah SWT yang maha mengetahui segalanya. Mungkin kisah ni memberi lagi semangat untuk mereka yang sedang berjuang untuk sembuh dari penyakit SLE.
.
.
Dan rasa sedih bila kat facebook semalam ada terbaca kisah si suami bawa tudung arwah isterinya ke Lombok sambut anvesery seperti yang dirancang. Kuat dan tabahnya si suami dan penuhi hasrat arwah isternya... sedih sangat.. dan meninggal kalu tak silap arwah isteri si suami tu adalah pesakit SLE juga..
.
Sememangnya.. Setiap sakit itu pasti ada penawarnya... ikhtiar selagi termampu.
In sha Allah
.
.
Allah SWT menyeru umatnya untuk terus berusaha, jangan mudah putus asa... in shaa Allah pasti ada yang terbaik.
.
#vivix #lecithin antara paling asas. .
.
Nak saya tolong? 
Terus hubungi 0175836865 
Mommylina
.
#shakleekulim #shakleekedah #shakleeeffect #shakleemalaysia #shaklee #produk #testimonial #SLE


Sunday, 9 July 2017

Testimonial :- Radang APPENDIKS dan Penjagaan Luka Ketika Berpantang.

Pengalaman berpantang sangat best dan gembira bila kita tahu caranya dan amalkan produk yang terbaik untuk setiap sakit dan pulihnya kan. Testimonial RADANG APPENDIKS dan berpantang dengan produk terbaik.
Testimonial ini amat memberi kesan kepada saya bila membacanya...
Dan semoga perkongsian ini membantu orang lain juga untuk terus menjaga kesihatan anda juga..
.
.
Ini testimoni sebenar pengamal suplimen Shaklee sebagai ikhtiar kepada masalah kesihatan beliau.
       =================================
[RADANG APPENDIKS SEMBUH & BERTENAGA SEMASA BERPANTANG]
.
Hi, Assalamualaikum.. Saya Dr. Nadia Abdul Kadir, berumur 34 tahun dan memiliki 4 orang cahaya mata. Saya ingin berkongsi kisah saya menghidap radang appendiks semasa hamil.
.
Semasa mengandungkan Baby A'isya (anak ke 4) saya 7 bulan lepas, saya mengalami 2 episod sakit pada bahagian kanan perut.
Kali pertama dalam 32 minggu dan saya disahkan menghadapi Acute Appendicitis (keradangan pada appendik).
.
Disebabkan kandungan masih awal dan pembedahan membuang appendiks adalah berisiko kepada baby, saya membuat keputusan untuk hanya mengambil antibiotiks (setelah berbincang dengan suami saya, Dr Shazly yang merupakan seorang pakar bedah).
.
Pada masa yang sama, saya meneruskan pengambilan SET HAMIL SHAKLEE dan juga NUTRIFERON. Alhamdulillah, sakit beransur hilang selepas 2 hari. Namun, pada kandungan berusia 36 minggu, saya sekali lagi diserang sakit perut yang sama seperti sebelum ini.
.
Kali ini sangat sakit sampai saya terpaksa dimasukkan ke wad. Sekali lagi saya didiagnos sebagai Recurrent Appendicitis (Keradangan Appendiks yang berulang). Di wad saya diberi intravenous antibiotiks. Sekali lagi saya dan suami di dalam dilema untuk meneruskan pembedahan membuat appendiks atau tidak. Ini kerana, lagi 2 minggu saya dijadualkan untuk elektif cser (saya dah cser 3 kali).
.
Kami membuat keputusan untuk tunggu dan lihat. Sekiranya sakit berlarutan, saya akan menjalani pembedahan. Alhamdulillah, setelah 2-3 hari, sakit beransur hilang dan doktor pakar membuat keputusan untuk membuang appendiks semasa cser. Pada 38 minggu, setelah pakar O+G mengeluarkan Baby A'isya, suami saya sendiri mengambil alih untuk mengeluarkan appendiks saya pula! Orang kata, sakit selepas cser + appendicectomy (pembedahan membuang appendiks) adalah lagi sakit berbanding cser sahaja. Ini kerana trauma pada tisu itu lagi banyak.
.
Bimbang akan perkara ini, saya dah standby VIVIX awal-awal. Sebaik sahaja dibenarkan minum oleh jururawat, saya terus amik 1 SUDU BESAR VIVIX. Alhamdulillah dengan izinNya, petang sebelum maghrib saya dah boleh bangun sendiri dan berjalan ke tandas untuk mandi.
.
Malamnya pula saya boleh menjaga Baby A'isya sendirian (suami tidak dibenarkan menemani saya di wad). Setiap hari saya meneruskan pengambilan SET BERPANTANG SHAKLEE bersama VIVIX dan NUTRIFERON. Dan pada hari ke 5, saya diceramah oleh jururawat di klinik (diorang sayang saya sebenarnya..hihi..) kerana memandu ke klinik untuk cek jaundice. (Suami di dalam dewan bedah dan tidak dapat keluar hantar kami ke klinik).
.
Apapun, pengalaman berpantang kali ini sangat berbeza berbanding 3 kali cser sebelum ini. SAKIT PADA BAHAGIAN CSER SANGAT MINIMAL, LUKA SANGAT CEPAT SEMBUH & SAYA SANGAT BERTENAGA. Saya dah alaminya sendiri, anda bila lagi?

‭‭Nak yang paling terbaik dan kesannya? Dapatkan PRODUK SHAKLEE khas untuk anda...
Hubungi saya di talian --: 017-5836865
Linakhtar (Pengedar Shaklee 867601)

Saturday, 8 July 2017

Dunia dan Ragam MLM :- Nak jadi MAGNET atau SERBUK BESI?

Assalamualaikum dan selamat pagi. Nak kongsikan sedikit cerita pagi ni. Pernah dengar cerita JUTAWAN MLM? Ini bukan nak ajak anda jaduli jutawan ke apa ke pun (tapi ramai je nal jadi Jutawan SEGERA sekarang ni kan) ..tetapi nak kita sedari, bahawa sesuatu yang kita buat mesti ada pengorbanannya. 

"Bermula dari rumah  setinggan, tidak tahu apa-apa tentang MLM malah membenci MLM, akhirnya menjadi JUTAWAN MLM, rahsianya? 》 Belajar dari alam sekitar di dalam kebun 《

Apa kaitannya MAGNET dan SERBUK BESI?


Andai di beri pilihan anda nak jadi MEGNET @ SERBUK BESI?
KISAHNYA...

Andai anda di satu tempat, di mana mereka yang memberi perhatian itu datangnya daru syarikat MLM lain juga. Ada yang menolak dan ada yang menarik anda menyertai mereka. Berbagai cerita dan janji yang mereka berikan hingga pada satu peringkat anda mula tertarik dan mahu menyertai mereka...

Kenapa anda tertarik begitu cepat? Sebab... gambaran dan cerita yang mereka berikan ialah MUDAH, join sekarang... dengan mudah anda boleh mendapat sekian-sekian ribu dalam masa yang SINGKAT. Syarikatnya kukuh dan ramai yang telah melompat masuk ke dalam syarikat tersebut - itulah perkhabaran yang dhebohkan..

Dan...

Dalam masa sama mereka mula menyerang syarikat MLM yang anda sertai - yang mereka katakan lambat la.. lambat berjaya, lambat naik itu ini la sebagainya...

Anda mula tergugat.. nak ye kan atau tidak kan?

Hati anda mula meronta-ronta melihat orang kata duit ribu-ribu tapi dalam masa sama anda takut tak jadi seperti yang di katakan.. biasa la hati kata itu ini kan...
Sekarang pilihan anda hanya satu!

Sama ada anda menjadi serbuk besi ataupu  magnet.

Jika serbuk besi -> anda akan tertarik kepada mereka. 
Jika magnet --> anda akan menarik mereka.

Sebab kenapa? Jika serbuk besi, memanglah nilai diri anda seperti serbuk besi, mudah melayang, tidak ada pendirian dan mudah dan boleh ditolak tarik.

Jika anda menganggap diri anda seperti MAGNET, nilai diri anda begitu tinggi. Kenapa? Sebabnya anda mampu menarik serbuk besi. Dan anda juga ingat MAGNET juga boleh menarik MAGNET.
Setuju?

Alhamdulillah.. anda adalah MAGNET, walaupun magnet anda belum kuat tetapi anda punyai pendirian yang tetap dan kukuh nak menjadi seperti MAGNET. Dan anda pasti menjadi magnet yang kuat suatu hari nanti.
In sha Allah.
.
Saya juga seperti anda. Magnet yang semakin kuat dan percaya apa yang kita lakukan adalah yang terbaik dan nak orang lain menjaga kesihatan secara semulajadi dan bahagia selalu.
.
.
Anda adalah MAGNET? Pilihan tepat anda adalah anda rasai apa yang anda amalkan dan anda kongdikan kepada ramai orang untuk merasai apa yang anda rasai juga.

Bersama leader dan konsultasi anda terus.
Saya sedia membantu .

Linakhtar (Pengedar Shaklee Anda 867601)
0175836865

Friday, 7 July 2017

Mudahnya menjemput rezeki dariNya!

Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ni kita berpagian di blogger untuk sebarkan kepada kawan-kawan, mudahnya menjemput rezeki dariNya.
.
Setuju tak saya katakan...
Jika dah usaha banyak maka jangan lupa selawat dan zikir banyak, kerana usaha yg banyak biasanya kerana sibuk mencari rezeki sedangkan jika selawat, zikir dan amal yg banyak memudahkan menjemput rezeki.
.
Antara yang boleh kita amalkan sentiasa...

*** Istighar
**** Dan banyak istighfar
******Selawat dan banyak selawat
.
In sha Allah, Allah mudahkan.
.
.
In sha Allah
Moga segala urusan kita bermula hari ini dan seterusnya dipermudakan olehNya...
.
Janji kita sentiasa ingat akan Dia, walau dalam keadaan apa sekali pun...
.
.
Amin...
.
.
Nak saya bantu anda jana pendapatan dari rumah & sedang mencari produk untuk menambahbaik kesihatan anda sekeluarg; -
Cari saya di 017-5836865.
.

Thursday, 6 July 2017

8 Tanda-tanda awal penyalit tibi mula menyerang mangsanya!

Kadang anda rasa batuk biasa, tapi sebenarnya ianya membawa pada kepada si pesakit apabila membiarkan batuk berterusan tanpa pengawalan dan rawatan yang berterusan.
Ketahui 8 tanda-tanda penyakit tibi ini menyerang mangsanya...

Antaranya...
1. Batuk yang tidak menunjukkan untuk sembuh dan berlarutan selama 3 minggu. Diikuti kahak juga berwarna kuning yang mungkin bercampur dengan darah atau scuptum.
2. Penurunan berat badan tanpa sebab, pesakit ini akan biasanya mengalami penurunan berat badan sebesar 40% dari berat tubuh sebelumnya.
3. Pesakit mudah lelah kerana kekurang oksigen dari pada paru – paru. Hal ini dikarenakan mulai rusaknya fungsi paru – paru karena bakteri Mycobacterium Tuberculosis.
4. Bila demam, pesakit penyakit tibi akan menderita demam yang berkepanjangan tanpa sebab dikerana tubuh terus berusaha melawan bakteri yang ada pada rongga dada atau paru – paru.
5. Berpeluh pada malam hari tanpa melakukan aktiviti. Penyebab berpeluh ini adalah merupakan salah satu cara tubuh melindungi diri dari penyakit. Pesakit penyakit tibi berpeluh ini juga adalah  kerana tubuh mempercepat proses metabolisme untuk terus menghentikan infeksi yang ada pada tubuh.
6. Pesakit mengalami panas dan sejuk tak menentu. Dan juga pesakit tibi akan mula menggigil sedangkan tubuh terasa panas pada diluaran, perkara ini disebabkan kerana tubuh mulai tidak stabil.
7. Pesakit mula hilang selera makan, dsn selera makan berkurang dengan drastic kerana hilangnya rasa pada lidah dan ketidakstabilan tubuh badan yang menyebab demam.
8. Perubahan pada urine yang berwarna kemerahan atau berwarna keruh. Ketika sudah mencapai tahap ini, menandakan bahawa bakteri Mycobacterium sudah menginfeksi semakin seruis dan pesakit perlu mendapat rawat segera.
.
.
Masih nak membiarkan batuk anda hanya berharapkan ubat batuk? Kenapa? Dah dapatkan rawatan yang lebih baik?
.
Penyelesaian anda? Mungkin ini SANGAT MEMBANTU. Cegah sebelum terlambat!!!
.
Bagaimana nak dapatkan VIVIX ini?
Anda boleh terus hubungi saya di talian
--> 017-5836865
Linakhtar (Pengedar Shaklee Anda 867601)


Nak bertindak sekarang @ membiarkan sakit anda berterusan dan "memusnahkan" masa depan anda sendiri? 

Bagaimana nak dapatkan? 
Terus call di 0175836865


Wednesday, 5 July 2017

Testimonial Vivix Shaklee : Bangganya kita dapat berikan yang terbaik pada insan tersayang!

Saya selalu akan kunsultasi kepada semua client saya terlebih dahulu sebelum syorkan apa-apa produk lain untuk mereka. Paling saya suka dan bangga bagi pihak mereka adalah bila mereka katakan, " saya nak bagi untuk mak ayah saya ni kak. Memang dorang tak minta, tapi saya nak mereka sentiasa jaga kesihatan. " 

Allahuakhbar.. seriusly saya katakan saya sanggat bangga pada mereka. Dan bertuah mak ayah mereka..


Dan ini juga saya katakan... Kenapa mak ayah kita sesuai untuk sesuatu yang bernilai dan berharga seperti Vivix ni? & sebenarnya bukan mak ayah kita je..diri sendiri juga perlukan sesuatu yang terbaik tau.. . Anda pasti nak yang terbaikkan..
.
.
--> Suplemen Vivix Shaklee memberi tenaga tambahan dan bantu kuatkan badan. Bila umur dah makin meningkat badan kita cepat rasa penat. Betul tak? Macam mak ayah kita la kan, kadang-kadang tu tak ada sakit apa pun tapi cepat penat. . Nak pahala lebih agar mak ayah kita sentiasa sihat... ke masjid dan cergas? Hadiahkan la mereka Vivix Shaklee
.
》》》Dalam kajian makmal, ramuan utama dalam Vivix menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel yang kebiasaannya menurun apabila kita semakin tua. 《《《
.
.
Anda juga nak dapatkan yang terbaik dan berikan yang terbaik kepada insan tersayang?
Boleh hubungi saya di talian 017-5836865
Pengedar Shaklee Anda 867601
Guide dan Konsultasi terus kepada anda.


Pilihan anda untuk mak ayah? 

Boleh terus hubungi saya di 
017-5836865 (Linakhtar) 
.

Tuesday, 4 July 2017

Betul ke KECANTIKAN wanita terserlah diusia 31tahun?

Terpanggil pula rasa nak tulis entry ni, tapi betul ke? Wanita bila dah masuk usia fasa 30an ni.. sememangnya akan lebih awet muda lagi? 40an pula? 

Yeke makin cantik dan kejelitaan itu terserlah?


Bukan ke sifat keibuaan itu lagi terserlah sebab anak-anak makin membesar dan kita lebih matang dalam mengurus rumahtangga, anak-anak, suami dan keluarga?

Tapi ramai yang akuinya dan berkata SETUJU!

Ehhh saya pun setuju juga la ni ek.. tapi, andai kat luaran je nak jelita.. dalaman kita nampak lebih tua dari usia bagaimana pula?

Apa yang korang perlukan untuk lebih dan nampak awet muda dalaman dan luaran? Dan paling penting SETANDING DENGAN DIRI ANDA?

Saya nak yang sebegini. Sihat, cantik dan awet muda dalaman dan luaran.. baru la mr.suami makin sayanggg ketat-ketat...

Anda nak cuba amalkan?
Hubungi saya ditalian 0175836865
Pengedar Shaklee Anda 867601


Haaa ini la yang saya maksudkan... 
.
Nak seperti dia? pasti terbaik yang kami kongsikan.
.
Bagaimana nak order? Hubungi saya di 017-5836865

Monday, 3 July 2017

Info Sihat: - Turunkan paras gula dalam darah dengan Vivix!

Mungkin dalam kita tak sedar, kita membiarkan diri kita "sakit" tanpa rawatan. Tapi luaran kita kelihatan hebat dan tip top dengan gaya terkini dan up to date lagi.
Bila dah "terkena" baru menyesal dan mencari penawarannya. Dalam masa sama mencari penawarnya nak yang segera dan cepat kesannya.

Tahukah kita lebih baik kita mencegah dari merawat? Memang kita ni luaran nampak sihat tapi tanpa penjagaan dalaman yang baik dan seiring dengan usia dan kehidupan kita. Pasti sakit tiga serangkai akan "datang" secara mengejut saat anda belum bersedia.
Percaya?
Mana yang anda pilih? Nak sihat secara penjagaan seiring usia anda atau mencari rawatannya bila dah "terkena" kelak?
Saya PILIH? Nak penjagaan kesihatan setiap hari, sebab saya sedar sakit itu datang tanpa kita duga. Dan hanya Dia, Allah SWT sahaja yang mengetahui rahsia diri kita dan semua di dunia ni.
Nak yang bagaimana? Antara yang saya syorkan adalah VIVIX SHAKLEE dan ianya telah terbukti berkesan. Pilihan anda pula bagaimana?
.
.
Bagaimana nak dapatkan produk ini?
Anda boleh terus hubungi saya di 0175836865
Pengedar Shaklee Anda 867601
.
Postage seluruh Malaysia, Brunei dan juga Singapore.


Hubungi saya untuk kesihatan anda yang mahal harganya SEKARANG! 
.
TESTIMONIAL MEREKA yang memilih untuk lebih sihat.


Sunday, 2 July 2017

Tips hilangkan semut "pelupa" didalam rumah!

Rimaskan andai letak je makanan di atas meja, tak sampai seharian makanan tu dah penuh dengan semut.
Merata-rata semut yang saya suka gelar semut "pelupa" ni sebabnya andai kita tak sengaja, tanpa sedar kita ter"makan" / "minum" semut ni. Mau 44 hari kot ada je kita lupa.

Saya rela buang minuman yang dibancuh andai ada seeokor dua semut "pelupa" ni dalam gelas air tu. Ye la sapa nak kita ni asyik lupa je..
Dah la andai kena dengan semut ni, sakit nye la. Kecik je pun semut tu, tapi kesannya mau bintat-bintat merah juga kan.
Semalam geram sangat. Saya saja letak serbuk kayu manis tu kat keliling kaki meja... Hari ni letak makanan sarapan pagi siap letak kek brownis tu lagi.. Alhamdulillah... semut seeokor pun tak da..
Tapi buka je pintu dapur.. wahhh banyaknya semut.. apa lagi, ambil lagi serbuk tu. .terus letak kat banyak-banyak semut tu... dalam setengah jam tgk.. aik.. okey.. dah hilang... Alhamdulillah...
Mungkin bau yang amat kuat tu membuatkan semut-semut tu tak suka akan baunya.
Bagi saya.. itu lebih selamat dari kita guna racun semut serbuk tu atau spray kan? Apatah lagi bila ada anak-anak kecil kat rumah...
Jadi.. kawan-kawan, mak-mak macam saya ni.   Nak cara selamat dan berkesan.. boleh cuba tau tips ni. Anak-anak nak main pun tak la bahaya.
Selamat Mencuba!
Nak tips lagi? Nanti kita kongsi sesama, andai korang ada tips meh la komen sama.
.
.

Saturday, 1 July 2017

Tips membantu masalah sakit gigi anda secara berkesan dan semulajadi?

Jom kita kongsi tips untuk penyelesaian masalah sakit gigi atau gusi anda secara berkesan dan semulajadi?  hilangkan @ kurangkan rasa sakit gigi tanpa pain killer SEKARANG!

Haaaa... mesti ramai nak tahu kan, sakti ni kalu sekali kena.. mau hilang selera makan, moody dan nak buat keja apa pun tak jadi. Setuju?
.
Orang kata kalu sakit gigi ni adalah sakit no.2 lepas sakit bersalin? Betul ke?
Rasanya... sebab dulu kena cabut gigi susu yang tak tumbuh dengan cantik dan menganggu gusi dan gigi lain, sekali cabut... perhhh... mengigil satu badan tidur tak lena tau. Nak makan? Lagiii la tak lalu...
.
Apa nak buat? Saya masa tu tengah menyusukan anak hero saya.. tak kan nak telan pain killer pula kan.. tak di syorkan pun oleh doktor.. nak tunggu hilang sakit tu? Hmmmm menangis tak berlagu tau..
.
Masa tu saya ada OSTEMATRIK, VITAMIN E, OMEGA GUARD & BCOMPLEX VITAMIN C juga tau
.
Malam tu juga saya updose semuanya... 



Magic saya katakan... ^__^ lepas telan tu bukan la terus baik ke apa.. tapi sesangat bersyukur bila sakit denyutan tu berkurang dan saya boleh tidur lena... 
.
Esok paginya... hoyehhhhh... tak bengkak dan mood pun ok je tau... 
.
Nak tahu rahsianya? Sebab ianya melibatkan saraf kita dan mood.. bila ada "perisainya" sakit itu dapat di kawal dari terus terasa sakit berlarutan... dan urat2 pun dapat rehat masa kita rasa tenang dan tak membengkak.. .
.
.
Korang ada masalah sakit gigi? TAK PERLU UBAT PAIN KILLER lepas ni... amalkan penjagaan kesihatan secara semulajadi lepas ni... lega dan tak la kita menyesal bila sakit gigi ni.. ^__^ 
.
Bagaimana nak dapatkan dan anda pasti saya guide dan konsultasi special punya... 
.
Hubungi saya Lina 0175836865
.
#shakleekulim 
#shakleekedah 
#shakleeeffect 
#tsunamishaklee
#ejazG3
#sakitgigi 
#testimonial 
#LiveAmazing


Friday, 30 June 2017

Jangan biarkan sesuatu perkara itu berterusan dan melarat tanpa merawatnya!


Andai kita diberi peluang nak "undur" ke masa lalu, mesti kita nak buat semua perkara yang baik-baik sahaja kan... 

Setuju? 
.
Tapi ianya mustahil untuk berlalu, dan apa yang perlu kita lakukan adalah BERTINDAK memberpaiki segala yang menghalang kita untuk terus maju kehadapan.
.
.
Bak kat cikgu saya "Jangan biar ianya terus melarat"
.
Kenapa? Hargai KESIHATAN & KEBAHAGIAN kita bersama orang kesayangan kita tanpa berkira sedikit pun. Apa yang cikgu saya maksudkan adalah....
.
==================
Jika akak dan abang mempunyai tanda-tanda seperti 
.
✔️Keletihan melampau

✔️Mudah melenting

✔️Sensitif 

✔️ Cepat tersinggung

✔️Serba tak kena

✔️ Kerap sakit

Situasi ini terlalu kerap terjadi pada mereka yang ;

* Kurang tidur
* Kurang minum air
* Kurang rehat
* Makan yang tak seimbang
* Tiada masa beriadah
* Makan tak tentu masa 
.
Dan jika ia berlarutan sebenarnya ia mengundang penyakit yang lebih bera dan anda pasti menyesal bila dah jatuh sakit juga terpaksa menyusakan orang sekeliling anda, apa tah lagi bila anda adalah "tulang belakang" / harapan besar keluarga anda! 

Oleh itu, jangan sesekali kita "menyesal" dan membiarkan ianya melarat tanpa merawatnya sedari awal andai anda juga dah tahu akan kesannya!

Segeralah bertindak dengan .... 
.
➡️ Jagalah pemakanan
➡️ Makan mengikut masa 
➡️Pantau pengambilan air 
➡️Rehat yang mencukupi
➡️Pastikan ada aktiviti riadah
➡️ Amalkan pengambilan vitamin 
➡️ Sediakan masa untuk diri sendiri
.
.
Sibuk bagaimana sekalipun, UTAMAKAN KESIHATAN, wang ringgit kita boleh cari, tetapi KEBAHAGIAAN, KESIHATAN & KELUARGA kita tak bolrh ganti dengan wang ringgi.
.
Setuju? 
.
Bila kita dan anda sihat juga aktif, semua urusan jadi produktif dan anda akan setiasa tenang juga tersenyum walau dalam keadaan apa sekalipun dan.. ingatlah Dia saat kita susah mahupun senang... 

******************
Shaklee Distributor Anda 867601
☎️    0175836865 (Linakhtar)
******************
.
.
.
.
Anda mampu mengubahnya!
.

Thursday, 29 June 2017

Kenali Siapa Dia Pengasas Utama Produk Jenama TERKENAL ini!


"Satu derham yang kamu gunakan untuk PENCEGAHAN adalah lebih baik bagi 1000 derham yang kamu gunakan bagi perubatan" :- Hadis Sahih Rasulullah SAW.
.
Dipetik dari perkongsian buku nutrisi Shaklee (Modern Solution to Modern Problem)
.
Siapa pengasas utama Shaklee ni? Dia adalah sorang yang disahkan sedari kecil mempunyai masalah kesihatan dan di anggap hidup tak lama sebab kesihatannya. 

Tapi Kuasa Allah SWT siapa nak menyangkakan?
.
Beliau dilahirkan di sebuah pekan kecil. Dan dilahirkan dalam keadaan kesihatan yang sangat-sangat tidak memuaskan. Doktor telah menasihatkan ibunya agar menyusukan beliau atas dasar KASIHAN. Ibu beliau telah menggunakan ilmu nutrien dan herba dimana KESIHATAN BELIAU PULIH & MEMANJANGKAN TEMPOH HAYATNYA. Dengan usaha ibunys.. Dr Shaklee menaman minat mendalam terhadap keseimbangan, keindahan dan kecantikan alam semulajadi. 
.
Maka.. PRODUK TERULUNG beliau adalah "VITALIZED MINERALS". Dengan pengeluaran produk tersebut maka lahirlah sebuah VITAMIN yang PERTAMA DI DUNIA :- " Multivitamin @ Multi- Mineral ." 
.
"Saya telah menghabiskan hayat saya untuk mengkaji cara dan rahsia alam. Beliau amat bijak dan merupakan seorang guru yang mulia ) nobel.  Saya berharap agar hasil daripada pemikiran serta produk yang telah saya keluarkan setelah selama setengah abad membuat penyelidikan akan membawa pengertian dan nilai kepada saudara dan mereka-mereka yang saudara hargai." :- Dr.Forrest C Shaklee 
.
.
.
Yang menariknya kisah beliau ni.. beliau UTAMAKAN KESIHATAN itu penting.. sebab itu andai kalian sedar dan perasan.. kat Malaysia ni TAK DI BENARKAN Produk Shaklee ni di letak di farmasi.. mahupun kiosk-kiosk biasa. Sebab? Pentingkan TOUCH BY TOUCH antara pengedar sah direct kepada client berserts dengan guide dan konsultasi. 
.
.
Produk terbaik jangan di pandang muda. Ianya BUKAN UBAT, tapi ianya SUPPLEMENT yang membantu kita  MENCAGAH itu lebih baik dari merawat. 
.
Dan penting lagi...  bukan produk sembarangan.. tapi ianya ada #LANDMARK dimana KAJIAN SAINTIS secara terperinci setiap PRODUK yang di keluarkan dan yang dah ada ni. 
.
.
Jadi.. kenapa nak pilih produk lain? Sedangkan kita dah tahu yang Shaklee ni antara yang PERTAMA di dunia. Bukan SEBARANGAN produk? 
.
.
Kita amalkan dan kita rasai dan "suka / jatuh cinta" dengan produk ini untuk kesihatan masa depan kita... 
.
.
Bagaimana nak tahu? Saya sedia membantu... 

Boleh baca & follow di sini : www.mommylina.blogspot.com
.

Pengedar Shaklee & Business Team Anda 867601
Linakhtar
0175836865

.
#shakleekedah
#shakleekulim
#wtsfamily
#LiveAmazing
.
.
#tsunamishaklee #ejazG3 
#produkpertamaDUNIA




Wednesday, 28 June 2017

Bila dah sakit, yang mahal itu tak jadi "halangan" dah janji sembuh dan sihat semula!

Setuju tak? Bila saya katakan KESIHATAN ITU YANG MAHAL HARGA sebenarnya, bukan pada produk mahupun barang apa sekali pun. 


Betul kata orang kan, bila sihat, PRODUK BAIK itu mahal la itu laaa. Nanti-nanti, tak da budget dan segala alasan ada. Tapi... dan tapi...
.
Tapi... bila sakit? Yang mahal itu tak pandang dah janji BOLEH SIHAT & KEMBALI SEMBUH SEPERTI BIASA SEMULA! 
.
Setuju? 
.
Vivix membantu menurunkan bacaan kolesterol anda?  kadar gula dalam darah? Kencing manis?  Masalah anda? 
.
.
Hubungi saya untuk dapatkan Vivix dan guide juga konsultasi terbaik anda!
.
Pengedar Shaklee & Business Team Anda 867601
Linakhtar
0175836865
.
#tsunamishaklee
#shakleekedah
#shakleekulim
#wtsfamily
#LiveAmazing
#testimonial 
#vivix
#kolestrol 
#guladalamdarah 
#diabetis 
#strok 
#anginahmar


Tuesday, 27 June 2017

Nak CANTIK? PASTIKAN PRODUK YANG ANDA PAKAI ADALAH SELAMAT & BERKESAN!

Nak tahu tak, ramai antara kita sekarang ni utamakan luaran, termasuk kecantikan luaran semata-mata tapi dalaman dibiarkan tanpa penjagaan yang sepatutnya. Nak cantik tapi dalaman terabai. Bagaimana tu???

Tahukan kita penjagaan dalaman adalah LEBIH UTAMA BERBANDING LUARAN??? 


Antara yang terbaik untuk penjagaan DALAMAN kita adalah VIVIX, dan kenapa saya syorkan Vivix selain produk lain ESPCOLLAGENVITAMIN C dan lainnya???
.
Bagaimana VIVIX bertindak ke atas sel tubuh manusia :-
1. ️Cell Defence : mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit.
2. ️Cell Energy : memberi tenaga kepada sel yang lemah
3. Cell Repair : membaiki sel yang telah rosak
4. Cell Performance : meningkatkan prestasi sel
.
Nak cuba dan rasai PENANGAN bila anda jaga dalaman dan CEGAH itu lebih baik dari merawat?
.
Hubungi saya untuk dapatkan Vivix dan guide juga konsultasi terbaik anda!
.
Pengedar Shaklee & Business Team Anda 867601
Linakhtar (0175836865)
.
Postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.


#tsunamishaklee
#shakleekedah
#shakleekulim
#wtsfamily
#LiveAmazing
#testimonial 
#vivix


Nak cuba dan rasai PENANGAN bila anda jaga dalaman dan CEGAH itu lebih baik dari merawat? 
.
Hubungi saya untuk dapatkan Vivix dan guide juga konsultasi terbaik anda!
.
Pengedar Shaklee & Business Team Anda 867601
Linakhtar (0175836865)



Nak cuba dan rasai PENANGAN bila anda jaga dalaman dan CEGAH itu lebih baik dari merawat? 

.
Nak cuba dan rasai PENANGAN bila anda jaga dalaman dan CEGAH itu lebih baik dari merawat? 
.
Hubungi saya untuk dapatkan Vivix dan guide juga konsultasi terbaik anda!
.
Pengedar Shaklee & Business Team Anda 867601
Linakhtar (0175836865)
.

Monday, 26 June 2017

Bagaimana nak utamakan kesihatan, andai tak jaga pemakanan kita!

Bila suami mula bersuara, banyak betul produk kecantikan dan kosmetik zaman sekarang kan.. "Kenapa perempuan ni tak reti bersyukur ke nak putih sampai nampak urat hijau tu?"
Kalu sakit berkira pula nak cari ubat dan penawarnya.

Perhhh... saya tersentap jap. Biar betul suami saya yang meluahkan ni...

vitamin terlaris

 Tapi ada betulnya.. kan...  bila bab kecantikan luaran, semua berebut nak minta "pm" segala... Tapi bila cari penawar untuk KESIHATAN, nak minta less dan harga ahli bagai... sedangkan, bila kita jaga kesihatan dalaman, luaran kita juga sihat dan terserlah berseri tayu.. dan..
.
Untuk penjagaan KESIHATAN ni... Kenapa nak bayar lebih andai ada yang TERBAIK untuk kita CEGAH dari merawat? .
.
ubat stroke

Siapa perlukan Vivix? Mungkin orang terdekat anda? Keluarga? Mak Bapa? Kawan-kawan? .
Boleh info terus kepada mereka.... .
.
Sakit Tumit / Sakit Lutut
Pesakit Thalasimia
Pesakit gout
Pesakit buah pinggang
Pesakit kencing manis
Pesakit darah tinggi
Pesakit jantung
Pesakit stroke
Pesakit kanser
Wanita yang mempunyai cyst
Golongan sukar nak turunkan berat badan
Golongan yang kelihatan tua sebelum usia
Golongan yang lemah sistem imun
Golongan yang mempunyai masalah penglihatan
Usaha nak hamil
Perokok tegar
. .
Antara PRODUK TERBAIK untuk semua dan boleh terus di amalkan kepada yang sihat juga.. tak nak la sakit dulu baru cari penawarnya kan? .
Jom dapatkan Vivix sekarang!
.
.
Bisnes Partner & Pengedar Shaklee Anda 867601
.
Terus hubungi saya di talian 017-5836865
.
#pengedarshaklee
#shakleekulim
#codshaklee
#codkulim
#produkshaklee
#terbaik
#shakleemalaysia #shaklee #LiveAmazing #shakleeeffect #shakleejohor #shakleemuar #shakleesungaipetani #sayajualshaklee
.
#vivix #vivixshaklee #cantik #awetmuda #kesihatan #vitamin #setkurus #setkecantikan #ubatdiabetis #darahtinggi #kolestrol #ubatdarahtinggi #stroke #jantung #kencingmanis

Sunday, 25 June 2017

Sedang mencari PRODUK SHAKLEE, dapatkan terus dari saya!

Assalamualaikum, selamat pagi Isnin dengan penuh keceriaan dan kegembiraan di awal hari ni.
Dan hai, Saya Linakhtar, Pengedar Shaklee Aktif 867601 berdaftar seluruh Malaysia. Anda sedang mencari PRODUK SHAKLEE untuk diamalkan? Saya boleh membantu dapatkan khas untuk anda beserta konsultasi terbaik.
.
Juga anda sedang dan nak jana pendapatan secara PARTIME / FULL TIME? Nak tahu lebih lanjut dan enjoy dan suka dengan apa yang kita lakukan... Saya sedia membantu.
.
Bagaimana? Meh cari saya di sini -->
 Bisnes Partner dan Agen Shaklee Malaysia
--> LinaAkhtar
--> C.O.D Shaklee Kulim <--
 0175836865
.
Pos Seluruh Malaysia, Brunei & Singapore.
.
Jiga anda sedang mencari PRODUK TERBAIK? Jangan lupa; Cari #shaklee
.
.
.
#shakleekulim
#shakleekulimkedah
#shakleesungaipetani
#shakleeeffect
#shakleemalaysia
#LiveAmazing
#tsunamishaklee
#ejazG3
.
#shakleemuar
#shakleejohor

Saturday, 24 June 2017

Betul ke PENYUSUAN SUSU IBU merapatkan hubungan ibu dan anak kita?

Dalam termenung, hari ni macam-macam saya buat, dan sebagai ibu saat ini saya dapat rasakan apa yang mami saya rasakan. Apa tu? Kerinduan bersama anak-anak masa mereka kecil, dan merindui mereka bila mereka jauh dari kita.
.

Dalam labour room tadi, asyik teringat si abang dan si adik yang sedang menunggu di luar. Dalam hati berkata, biarlah bersalin awal ataupun tak perlu bermalam do ward lepas bersalin si baby ni nanti.. 
.
Kenapa? Hati dan naluri ibu kan..pasti dapat rasai akrabnya si ibu dan si anak. Walaupun kat rumah andai si ayah ada di rumah, mereka lebih bermain dengan ayah (suami), tapi bila tak nampak ibu je.. pasti anak-anak mencari... 
.
.
Betapa hebatnya "kuasa" PENYUSUAN SUSU IBU ni kan... 
.
Alhamdulillah... bila doktor kata, nak balik dulu atau nak masuk ward... terus saya katakan.. balik dulu la doktor.. 
.
Mujur juga doktor bagi... walaupun ada rasa sakit mengeras si baby.. tapi ibu tak nak tinggal lelama lat ward... Allah SWT the best way tempat berdoa... In sha Allah...
.
Keluar je dari la labour room, si adik terus meluru kat saya dan cium-cium saya.. ibu....... si abang pula senggih-senggih.. tanya..ibu baby belum nak keluar ke... hahaha...
.
.
Dalam kereta suami cerita, yang suami ajak la anak-anak ni balik sebab lama tunggu kat luar (dari jam 1.05pm hingga 4.15pm) lama tu... tapi si adik tak nak.. nak tunggu ibu juga katanya... 
.
Siap si adik ajak ayah nak masuk ke labour room.
Itu la kuasa dan akrabnya ibu dan anak-anak kan... mujur la suami boleh kawal anak-anak masa menunggu tu.. behave juga... 
.
Alhamdulillah... terima kasih Ya Allah... moga saya dan suami terus di berikan kekuatan dan menjadi ibu dan ayah yang terbaik untuk anak-anak amanah Allah SWT ni sampai mereka berjaya dan dahulukan akhirat. In sha Allah... 
.
.
Doakan saya dan kita semua ya kawan-kawan blogger...
Dan.... 
Kawan-kawan sedang dan nak dapatkan PRODUK SHAKLEE TERBAIK ini? Nak berikan untuk diri sendiri, suami, mak ayah mahupun ahli keluarga? 
.
Boleh terus hubungi saya di talian 017-5836865

Friday, 23 June 2017

6 sebab mengapa VIVIX menjadi pilihan tepat untuk ibubapa dan warga tua!

Nak cerita tentang kesihatan ni, hari ni ada cerita tentang kenaikan kos atau caj tambahan kat Hospital Kerajaan akan kenaikan 50% pula tu. Macam tak percaya je kan.
Dulu zaman kecik-kecik dan setahu saya Hospital kerajaan ni la tempat semua orang akan "melawat" bila perlukan..sebab? Kos Rm1 je dapat rawatan seperti yang diperlukan.
Tapi sekarang? Semua mahal dan kos pula tinggi kan??? Mana lagi ada yang "MURAH" lepas ni selain kita nak CEGAH dan JAGA KESIHATAN kita ni kan?
Lebih baik kita mencegah dari merawat kalu macam dah ubat Kerajaan pun sekarang makin mahal apatah lagi ubat di klinik swasta?
Setuju?
Okey terpanjang pula story pagi ni..sebenarnya nak kongsikan, antara yang boleh mak ayah, anda, kita sekeluarga amalkan untuk mencegah dan jaga kesihatan kita ni.. dan ...
.
.
Kenapa ianya SESUAI untuk anda juga... adalah VIVIX ni...
.
Barang mahal, tapi setanding kesannya... bagi mereka yang dah lalui "merawat itu lebih mahal berbanding mencegah" pasti tahu seksanyakan...
.

Anda di beri pilihan anda nak mana satu?
1. NAK CEGAH @
2. NQK MERAWAT?
.
Pastilah kita nak cegah kan, siapa nak merawat.. sebab merawat tu banyak nikmat akan hilang.. betulkan...
.
.
Nak bagaimana lagi? Anda tentukan...
Andai ada mak ayah lagi..HADIAH pada mereka sebotol ni setiap bulan.. mereka boleh besarkan kita dengan macam-macam cara.. kita tak kan tak boleh kan? Kongsi dengan adik beradik ke.. atau andai anda mampu.. berikan la terus kepada mereka... In sha Allah pahala kita pasti bertambah juga..
.
.
Nak dapatkan dari mana? Saya sedia membantu anda untuk sebarang pertanyaa, terus tanya saya di : - 
0175836865
Linakhtar
Pengedar Shaklee 867601
Postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.
.
Saya DAH, anda pula bila lagi? Jangan pernah ada penyesalan dalam diri kita kelak!

Terbaik untuk kami kongsikan kepada semua!
.
.

Thursday, 22 June 2017

9 Tanda badan kita kekurangan kolagen dan kita perlukannya!

Nak kulit selembut bayi? Cantik dan sihat? Tapi bagaimana nak tahu apa yang diperlukan untuk dalaman kita? 

Tahukan 9 tanda-tanda PENUAAN kita dan badan kita perlukan penambahbaikan kolagen "makanan" utama badan kita selain protien.



Antara 9 TANDA-TANDA PENUAAN dan keperluan kolagen badan kita?
1. Kulit kusam
2. Tak bermaya
3. Tiada seri
4. Kulit kedut dan mula kendur
5. Pigmentasi kulit
6. Cepat letih dan lesu
7. Sakit badan dan sendi
8. Mudah lupa
9. Kurang penglihatan
.
Bagaimana nak memperbaiki dan nak awet muda sedari dalaman badan kita ni selain MENJAGA KESIHATAN kita ni dari dalaman...
.
Haaaa tak perlu tunggu lagi... BULAN INI SPECIAL PROMOSI untuk anti-PENUAAN anda dan saya juga...
.
.
Yang paling penting ia SELAMAT dan SEMULAJADI. Nah! Inilah masanya. Collagen Powder dari Shaklee. Lebih istimewa bulan ini bulan PROMOSI. Jangan lepaskan peluang ini ya
Cepat-cepat hubungi 0175836865
Pengedar Shaklee Anda 867601
.
Kenalkan saya Linakhtar 
Bisnes Partner & Pengedar Shaklee Anda.


.
#testimonial KULIT MAKIN CANTIK 
.
Dan sememangnya...
.
Paling......
Dengan Linakhtar di 0175836865
.
Special? Cepat-cepat sebelum terlambat! 


Wednesday, 21 June 2017

Testimonial kenapa KOLAGEN PENTING untuk badan kita!

Kenapa kolagen ni penting pada tubuh badan kita? Tahukan kita yang kolagen adalah sejenis protin dan yang juga dikategorikan sebagai tisu konektif yang melibatkan lebih 30% dari kandungan protin keseluruhan badan.
.
Pada kulit, 70% adalah kolagen, ligamen, lutut, sendi dan urat mempunyai lebih 85% kolagen.

Anda anda kerapa sakit lutut? atau sakit sendi? Malasalah ligamen lagi? Sila ambil PERHATIAN akan pengambilan kolagen seharian kita dan tubuh badan kita.
.
Antara mereka yang BERJAYA dalam pemulihan kesihatan MASALAH SENDI dan LUTUT kembali pulih lepas pengambilan secara konsisten... 
Testimonial paling touching, bila si anak sanggup berkorban demi KESIHATAN ibu dia... dan tiada lebih bernilai dari pengorbanan dan kesihatan si ibu..
 .
Alhamdulillah...
.
Jom HARGAI diri kita dengan menggunakan PRODUK TERBAIK.
.
Nak harga murah? Takkan murah penjagaan dalaman andakan? Sayangi lah diri kita sebelum menyesal!
.
.
Nak cantik? 
Nak sihat?
Penyelesaian masalah anda?
.
Dapatkan superb best & special khas untuk anda yang berharga!
.
.
Ready stock supplement Shaklee di Kulim hubungi Linakhtar di talian 017-5836865
.
.
Perlukan side income?
Mahu membina perniagaan yang boleh diwarisi? Kami sedia membantu anda
.
COD: Pekan Kulim.
Poslaju / GDEX / Skynet : Seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.



Tuesday, 20 June 2017

Penuhi KEPERLUAN badan kita seharian dengan produk terbaik ini...

Apa "makanan" utama badan kita? Kenapa? Sedarkah kita akan kepentingan sumber protien dan kolagen kepada tubuh badan kita?
.
Ramai yang nak cantik, kelihatan cantik dan putih dan awet muda dan segalanya?  Tapi berbaloi ke hanya kecantikan luaran je? Bagaimana pula dengan penjagaan dalaman kita?


Sedari kita bangun pagi hingga la kita tidur semula. Segala apa yang kita makan, minum badan kita akan proses saat kita rehat dimana tidur... dan lengkap kah pengambilan "makanan" dalaman kita untuk kita terus sihat dan kelihatan cantik juga berseri-seri?
.
.
Anda boleh cuba amalkan kolagen dan ESP selepas ini. Kenapa?
.
Gabungan dua ni selain ditambah dengan Vivix memang tersangat awesome tau...
.
Kenapa dan mengapa saya syorkan ESP juga kolagen pula??


Sel tubuh kita terbentuk dari protien. ESP adalah protien soya yang mengandungi 9 amino asid yang diperlukan oleh badan tapi tak dapat dibina oleh badan. Ia juga adalah non gmo protien iaitu protien yang tidak diubah genetiknya.
.
Dan kolagen pula adalah penting untuk kesegaran dan pelengkap antara protien dan kolagen dalam tubuh badan kita... 
.
.
Khas untuk anda semua...
Dan untuk anda yang berminat untuk mendapatkannya?
Boleh hubungi saya
0175836865
Linakhtar @ mommylina
.
Juga Konsultasi disediakan juga cara pengambilan yang betul untuk anda juga.



Bagaimana dengan PILIHAN ANDA? 
.
PASTIKAN YANG TERBAIK & BERKESAN juga SEMULAJADI ye... 
.
Order NOW --> 0175836865

Monday, 19 June 2017

Dapatkan "Ready Stok Shaklee" Di Kulim, Kedah.

Sedang mencari produk Shaklee? Nak penjimatan anda dan masa anda? Dapatkan "ready stok produk Shaklee" di Kulim, Kedah dan sekitar kawan anda untuk PENGEMAR VITAMIN NO.1 ini terus kepada anda.
.
.
Dan juga untuk menjimatkan wang anda, saya ada penyelesaiannya!
.
Bagaimana?
.

Wanita dan kecantikan itu tak boleh dipisahkan. Saya dan anda juga kan... 
.
Jom HARGAI diri kita dengan menggunakan PRODUK TERBAIK. 
.
Nak harga murah? Takkan murah penjagaan dalaman andakan? Sayangi lah diri kita sebelum menyesal!
.
.
Nak cantik? 
Nak sihat? 
.
.
Dapatkan superb best & special khas untuk anda yang berharga! 
.
.
Ready stock supplement Shaklee di Kulim hubungi Linakhtar di talian 017-5836865
.
.
Perlukan side income?
Mahu membina perniagaan yang boleh diwarisi? Kami sedia membantu anda
.
COD: Pekan Kulim.
Poslaju / GDEX / Skynet / Citylink : Seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.
.
#shakleekulim
#shakleekulimkedah 
#shakleekedah 
#shakleesungaipetani 
#tsunamishaklee 
#LiveAmazing

.

Sunday, 18 June 2017

Kos WARD KERAJAAN pun dah semakin meningkat? Mahal?

Tengah saya mencari sesuatu di facebook, tetiba nampak tajuk besar ni, "bila Kos WARD KERAJAAN pun dah semakin meningkat? Mahal?" apa lagi yang perlu kita lakukan? 

Nak mengeluh?
Nak buat bantahan?
Nak mogok?
Ada ke orang nak layan? 

Hidup lita ni singkat je, jangan terlalu menyusahkan  orang lain sampai diri sendiri pun mendapat tekanan dan sudahnya? Kesihatan pun terganggu. 

Sememangnya kita ni "rakyat biasa" yang seperti dah di "cucuk hidung" untuk ikut je.. ye la nak buat apa lagi? Bak pangkah itu ini? Sedangkan "mereka" pun ada agenda tersendiri kan? 

Hanya Dia yang mengetahui segalanya...
Apakan daya.. kita hanya manusia biasa yang tak punya apa-apa, walaupun kita ada "kuasa" nak membuat pilihan... Betul? 

Apa kita nak buat?
Ayuh la kita mencegah dari merawat.. ada baiknya dan untungnya kita JAGA KESIHATAN bersama seisi keluarga dari kita "menyerah" untuk membayar kepada "mereka-mereka" itu kan... 

Mencegah ni lebih murah berbanding merawat! Setuju? 


.
Hargai kesihatan anda sebelum TERLAMBAT! 
.
Dapatkan yang terbaik? Hubungi saya ditalian 
017-5836865 
Sedia membantu anda dan keluarga anda! 
.

Harga PELUANG KEDUA UNTUK SEMBUH 
Sebelum MENYESAL!!!

.
Ini pula KENYATAAN benar-benar berlaku bila kita bezakan MENCEGAH & MERAWAT 
Yang mana anda nak PILIH? 
.

Nak sesuatu yang paling berkesan dan penjagaan dalaman anda? Sertai kami disini dan amalkan secara sihat juga konsisten! 
.
Nak? Hubungi saya ditalian 0175836865
.
#pengedarshaklee
#kulim #kedah 
#shakleekulim 
#shakleekedah 
#shakleesungaipetani 
#shakleebranch #branchpenang 
#shakleesabah #ranau 
#tsunamishaklee 
#shakleemalaysia 
#shakleeeffect 
#shaklee
#LiveAmazing 
#testimonial



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...