Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 3 November 2016

Sihat pun perlu ke MULTIVITAMIN ni? Kenapa?

Alhamdulillah dah restock multivitamin permintaan ramai ni. Lepas je restok habis pula kat Hq dan branch. Kenapa laku keras ni? Dan ramai bertanya sihat pun perlu ke MULTIVITAMIN ni? Kenapa?


Antara sebabnya??? 

.
Vitamin Yang Terkandung dalam Vita-Lea Shaklee :

Biotin – Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak .

Vitamin D – Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat .

Beta Karotena – Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi .

Vitamin E – Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi .

Kalsium – Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot .

Boron – Membantu dalam metabolisma .

Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang .

Magnasium – Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung

.
Jika anda berminat mahu dapatkan Vitalea boleh hubungi kami cepat-cepat saya di 017-5836865

.

Dan mungkin anda juga perlukan side income?
Mahu membina perniagaan yang boleh diwarisi?
Kami sedia membantu anda?
.
Ready stock supplement Shaklee di Kulim juga postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.

Terus hubungi 0175836865 (Linakhtar)


Cerita si anak :- Hargai mak ayah selagi mereka masih ada!

Satu je nak cakap, hargai mak ayah kita selagi mereka masih ada. Dan hati anak mana tak risau bila mak ayah tak sihat kan? Adakalanya mak ayah kita ni tak bagi tau pun dorang sakit ke tak sihat ke...
.
Tapi bila kita dapat tahu, pasti hati tak senang duduk.. yela.. mana ada penganti mak dan ayah kita kat dunia ni kan?


Jadi sebelum kita terlambat.. berikan la mereka kesihatan yang terbaik. Agar kita tak menyesal kelak.. jauh atau dekat mereka no.1 di hati kita bersama suami dan anak-anak kan?

Tahniah kepada anak yang bertuah ini sebab berikan mak dan ayah dia yang TERBAIK
.
Nak order bagaimana? Saya boleh tolong anda! 
Nak COD area #kulim 
Nak POS? Lagi boleh.. semua tempat BOLEH! 
.
Call atau hubungi saya di 0175836865
.
#vivix
#khasiatvivixshaklee
#vivixshaklee #testimonial 
#pengedarshaklee 
#shakleekulim
#shakleekedah 
#shakleemalaysia 
#shakleeeffect 
.
Duit kita boleh dicari tapi mak ayah tak boleh di cari dan tukar ganti. Walaupun kita menyedari duit itu semakin penting da nilainya semakin susut.. Tapi nilai mak ayah tak pernah susut dan luntur. Setuju?



Hargai seseorang yang begitu bernilai kepada diri kita  lebih dari wang ringgi? 
Ia pasti adalah MAK AYAH, suami dan anak-anak juga keluarga.


Testimonial :- Ramai yang beralih kepada SET IMUN Semulajadi ini!

Alhamdulillah, bukan sahaja terlalu banyak kebaikannya SET IMUN ini, malah ada PROMOSI di bulan November ini. Kenapa ramai yang memilih NUTRIFERON selepas mengetahui kebaikannya?

Sudah la jimat, malah tersangat berbaloi lagi untuk kegunaan seisi keluarga.


Kenapa Nutriferon? Adalah produk berpaten campuran ekstrak tumbuhan bagi pengukuhan imun yang TERBUKTI secara klinikal. Mampu meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan yang mana merupakan pengaktif kritikal sistem imun, melindungi dari jangkitan selsema, flu, viral, bakteria dan kanser.

Jadi kenapa tidak MEMILIH sesuatu yang JIMAT & BERBALOI untuk penjagaan kesihatan anak-anak juga seisi keluarga?

Sihat itu lebih mahal harganya. Setuju? 
Kan lebih baik kita MENCEGAH dari MERAWAT?

Bagaimana nak dapatkan produk Shaklee ini?

Ada boleh terus hubungi saya di talian :-

017-5836865
Linakhtar

Pengedar Shaklee 867601
Postage Seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.

Testimonial kenapa mereka PILIH NUTRIFERO untuk keluarga mereka? Ini untuk anda semua.



#testimonial untuk anak anda yang sedang mengalami HFMD (Sakit kaki tangan dan mulut).
Bagaimana  nak ORDER? 
Terus hubungi saya di 0175836865
.
Fast ACTION! 
^__^

Wednesday, 2 November 2016

Bagaimana nak merawat SAKIT TIBI sebelum terlambat!

Bagaimana nak merawat sakit tibi secara terus sebelum terlambat? Selain dari yang doktor sendiri syorkan dan pasti ada usaha lain yang boleh di cuba oleh pesakit tibi tanpa terlalu bergantung dari ubatan semata-mata.

Dan apakah yang dimaksudkan dengan sakit tibi?



Batuk kering atau penyakit tuberkulosis (sering digelar tibi) adalah jangkitan bakteria Mycobacterium tuberculosis, yang biasanya menyerang paru-paru (TB pulmonari) dan ia juga mampu menyerang sistem saraf tunjang (meningitis), sistem limfa, sistem peredaran (TB miliari), sistem genitourinari, tulang, sendi dan lain-lain.
.
.
Hanya mereka yang dah pernah merasai betapa seksanya penyakit ini untuk dilalui.
.
Tetapi masih belum terlambat untuk merawatnya secara konsusten dan SEMBUH SECARA SEMULAJADI TANPA MENYAKITKAN
.
Semoga testimonial ini sangat-sangat membantu dan anda WAJIB MENCUBA nya untuk kesembuhan demi insan-insan kesayangan anda.

Duit boleh di cari, tetapi kesihatan adalah yang UTAMA!!!

& Tiada gantinya!

Terus ORDER produk VIVIX SHAKLEE ini di talian 0175836865

Postage seluruh Malaysia, Brunei juga Singapore.

   --> TESTIMONIAL dari mereka yang pernah alami.


#testimonial batuk kering sembuh dengan VIVIX


#testimonial -> kenapa nak biarkan sakit itu berterusan dan menyeksa diri sendiri? 
.
Anda mampu mengubah keadaan anda bermula dengan SEBOTOL VIVIX.

Terus ORDER dengan Linakhtar di 0175836865

Dapatkan yang terbaik dan juga konsultasi kepada ands terus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...