Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 8 October 2016

Apa pulangan dan manfaat sebotol Vivix untuk anda amalkan?

Bercerita tentang kesan dan manfaat yang kita amalkan, ramai bertanya apa kesan bila saya amalkan Vivix ni dan manfaatnya bila saya terus amalkan produk ini?

Jawapan sebenarnya adalah dari ANDA SENDIRI!

Ya, dari kita.. kenapa kita nak amalkan sesuatu produk itu?

Nak CANTIK jew?
Nak AWET MUDA jew?
Nak CERAH cepat? --> ini saya syorkan jangan cari produk SHAKLEE sebab nak yang segera-segera ni bukan dengan produk Shaklee...

Sebab? Badan kita memerlukan 21-90 hari untuk sesuatu yang kita amalkan. Bukan nak SEGERA!

Nak segera, maybe produk lain saya tak tahu.

Anda amalkan Shaklee sebab?

Nak SIHAT SENTIASA
Extranya akan anda RASAI SENDIRI bila betul-betul KONSISTEN!

Sebab itu ramai beralih ke produk Shaklee sekarang... bukan nak cantik semata-mata.. tapi nak SIHAT dan penjagaan kesihatan sedari sihat ini...

Nak dapatkan produk terbaik ini?

Boleh hubungi saya terus di talian 017-5836865
Urusan seluruh Malaysia, Brunai dan Singapore.

TESTIMONIAL dan apa yang mereka DAPAT SETELAH KONSISTEN bersama PRODUK SHAKLEE, terutamanya VIVIX SHAKLEE? 

Anda juga boleh lihat sendiri dan rasai bersama selepas ini. 

Friday, 7 October 2016

Kenapa VIVIX SHAKLEE mendapat permintaan ramai?

Kenapa VIVIX SHAKLEE ni semakin mendapat permintaan ramai? Selain untuk cantik, UTAMAKAN PENJAGAAN KESIHATAN kita terlebih dahulu kan?
Kenapa saya dan anda sukakan Vivix? 

pengedar shaklee kedah

Sebabnya... --> Keistimewaan Vivix Shaklee

Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar.
Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

--> Kebaikan Vivix Shaklee <--

✔Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
✔Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
✔Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
✔Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
✔Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
✔Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
✔Membantu merawat penyakit parkinson
Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
✔Meningkatkan kesihatan imum badan
✔Menggalakan kesihatan keseluruhan badan kita.
.
.
Produk yang SANGAT HOT & LARIS masa kini dan seterusnya. Bukan sebab anda nak CANTIK sahaja, tetapi anda juga NAK SIHAT dan bebas melakukan aktiviti haria  anda seperti biasa.
.
.
Cegah sebelum terlambat!
.
Nak dapatkan VIVIX?

Terus hubungi saya di talian ->
017-5836865
Linakhtar
Pengedar Shaklee Anda 867601

vivix shaklee

#shakleekulim
#shaklee #testimonial
#vivixshaklee
#shakleemalaysia
#shakleeeffect
#tsunamishaklee #team6

Tuesday, 4 October 2016

Nak PETUA AWET MUDA?

Perasan sejak akhir-akhir ni ramai sangat nak mencari produk kecantikan yang nampak kulit cantik, cerah putih laaa dan kurus cantik laa, muka bujur laaa kan? Penting ke? Dua tiga hari dapat kesan? Korang rasa itu bahaya ke tak?

Kesan seawal sehari dua itu SANGAT BAHAYA pada kulit kita, apatah lagi dalaman kita. Jangan mudah terpedaya pada sebarang produk.

Ingat!

Badan kita memerlukan 21-90 hari untuk menerima sesuatu yang kita amalkan dalam masa sama penjagaan kesihatan adalah sangat penting.

Nak petua awet muda? Cantik? Berseri? Cerah? Kurus cantik? Apa lagi? Muka bujur sireh laaa semuanya...??? Boleh... tapi

Lihat pada pemakanan kita seharian dan aktiviti harian kita juga. Jangan terlalu taksub pada kecantikan semata-mata. Cantik itu hanya luaran anda yang segera. Biarlah kita menjaga pemakanan kita terlebih dahulu...


Testimonial kakak ni buat saya teruja dan semakin bertambah jatuh cinta dengan produk ini apatah lagi VIVIX SHAKLEE ni tau...

Nak cuba? Mulai sedari SEKARANG tau...

Hubungi saya terus di talian 017-5836865
Saya Linakahtar sedia membantu.

Pengedar Shaklee 867601
Urusan postage seluruh Malaysia, Brunai termasuk Singapore.


Monday, 3 October 2016

Masalah kencing manis berkurang dengan Vivix Shaklee!

Ramai tertanya, betul ke masalah kencing manis berkurang setelah konsisten dengan pengambilan Vivix Shaklee?

Bagi mereka yang dah mencuba dan berjaya dengan hasilnya, itulah TESTIMONIAL ikhlas dari mereka sendiri. Mereka memilih yang terbaik untuk mereka amalkan dan berikan kepada insan tersayang.

Duit ni kita boleh cari, tapi kesihatan yang terabai dan hilang cerianya tak dapat di ganti rugi dengan wang ringgit!

Sini saya kongsikan TESTIMONIAL VIVIX untuk kita semua membuat pilihan tepat.

Nak cuba? Tempah terus di talian di bawah untuk uruskan ORDER anda -->

017-5836865
Linakhtar 
Pengedar Shaklee Anda 867601

COD Kulim, Kedah.

Postage seluruh Malaysia, Brunai juga Singapore.


Sunday, 2 October 2016

Promosi OKTOBER 2016 yang gempak!

Assalamualaikum dan selamat pagi juga salam Maal Hijrah semua. Bulan ni kita promosi Oktober paling gempak bila ada macam-macam promosinya selain promosi OMEGA GUARD kali ni. Ada macam-macam lagi tau.

Kenapa OMEGA GUARD?


Minyak ikan tulen berkepekatan tinggi

OmegaGuardTM membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 gred farmaseutikal yang asli dan tulen.

Minyak Ikan

OmegaGuardTM membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Satu sajian OmegaGuard membekalkan 990mg asid lemak omega-3.

Gred Farmaseutikal yang Tulen

OmegaGuardTM dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3 dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang sering mencemari pelbagai spesis ikan.

Kenapa anda memilih yang lain sedangkan OMEGA GUARD SHAKLEE dah lengkap segalanya keperluan kita juga anak-anak?

Pilihan tepat anda? 
Terus hubungi saya untuk tempahan anda di 0175836865 (Linakhtar)

Urusan postage SELURUH MALAYSIA, BRUNEI & SINGAPORE.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...