Alhamdulillah.. hari ni kita rakyat Malaysia, meraikan HARI MERDEKA KE-59 kita rakyat Malaysia. Semoga hati kita juga merdeka aman dan damai juga bersatu hati itu penting.

Tak kira apa kaum sekali pun... Melayu, Cina dan India kita semua perlu bersatu.

Berdoa yang baik-baik untuk Negara Malaysia kita..


Tips murah rezeki? BerSABAR & ISTIQAMAH

InshaAllah....

Namun hasilnya bukanlah dalam sehari dua kita amalkan. Adakala makan tahun juga nak dapat. Balik kepada apa yang ALLAH rancangkan untuk kita.

Sesungguhnya perancangan ALLAH adalah sebaik-baik perancangan.

Kita makhluk hanya perlu istiqamah dalam melakukan amalan dan SABAR.

Orang yang mengandung sehingga melahirkan anak kerana dia SABAR.
Orang yang berjaya dalam pelajaran, pekerjaan adalah orang yang SABAR.
Orang yang dapat mencapai apa yang di cita-citakan adalah orang yang SABAR.
Mereka yang beroleh anugerah guru cemerlang, ibu ayah mithali adalah orang yang SABAR.
Ahli perniagaan yang berjaya adalah orang yang SABAR.
Orang yang berjaya adalah orang yang SABAR dalam berusaha.

SABAR dalam banyak aspek. 

Ya kena sabar, malah dalam AL Quran juga disebut banyak kali perkataan SABAR termasuklah SABAR mendirikan solat.

Indahnya berkat SABAR itu akan dikecapi bila ALLAH bukakan pintu hikmah.

Semuanya lebih kepada amal makruf nahi mungkar.

Semoga kita semua di berikan rezeki yang melimpah ruah, berterusan dan diberkati dari-Nya.

Amin.

Linakhtar (Pengedar Shaklee Anda 867601)
♢ 017-5836865 ♢


Awasi tekanan darah tinggi anda sekarang dan lebih membimbangkan ianya bukan sahaja di kalangan mereka yang berusia, juga pada generasi muda masa kini. Bahaya atau lebih bahaya jika dibiarkan? 

Anda percaya? Nak sihat? Nak ceria? 

Dan hanya enam daripada 100 orang dapat mengawal tekanan darah mereka.

``Lebih membimbangkan, hanya lebih sedikit daripada satu per lima (dua puluh tiga peratus) rakyat Malaysia yang menghidap tekanan darah tinggi sedang mengambil ubat.''

● Apakah itu Apa itu tekanan darah tinggi?●

》Tekanan darah tinggi meningkatkan risiko menghidap sakit jantung dan/ atau sakit buah pinggang, juga strok.
》Penyakit darah tinggi amat berbahaya kerana kebiasaannya tiada tanda amaran mahupun gejala.
》Sesiapa sahaja, tidak kira bangsa, usia mahupun jantina boleh menghidap sakit darah tinggi.
》Dari saat mula anda menghidap sakit darah tinggi, ia biasanya berkekalan seumur hidup.

Anda boleh mencegah dan mengawal tekanan darah tinggi dengan mengambil pemeriksaan awal dan jaga pemakanan..

Tak nak makan ubat darah tinggi? Ini PASTI BOLEH MEMBANTU!

Testimonial Vivix Shaklee

Sihat No.1 
Harga No.2 
Setuju? Anda tentukan.... 
Nak sihat atau nak LEBIH SIHAT?

Mahu mencuba untuk sama-sama menjaga KESIHATAN anda dan memberikan yang terbaik kepada keluarga anda?

Boleh hubungi saya di sini sedia membantu :-

Linakhtar
0175836855
Pengedar Shaklee Anda 867601 
(Postage seluruh Malaysia, Brunai & Singapore)

Bila SIHAT ITU MAHAL Harganya.. barang mahal jadi murah dan anda pasti nak ianya menjadi yang terbaik untuk anda bukan? 
*** Bertindak SEKARANG ***


Diabetis oh diabetis apakah puncanya? Bukan orang berusia je tau di serang diabetis, tapi dan kebanyakannya zaman sekarang anak-anak muda pun tanpa disedari dah mengalami masalah ni.

Antara puncanya? Mungkin sama seperti pada gambarajah dibawa ni? Atau ada lainnya?


Bagaimana penyelesaian anda?

Adakah terus makan ubat yang dan berterusan dengan ubat?

Dan bagaimana cara pemakanan anda pula?

Pernah tak anda terfikir nak cuba cara lain?

Macam testimonial di bawah ni?

Info tentang Vivix Shaklee
 
Berjaya turunkan kepada PARAS NORMAL selepas pengambilan Vivix secara konsisten.

Bukti ini pula... moga anda juga akan dapat kesan yang terbaik selepas ini.
==========================

Mesti kita NAK BERI pada mak ayah kita juga yang terbaik daripada bergantung pada ubat semata-matakan?

Ni mereka DAH BERJAYA, mak ayah pun tak jadi nak "potong" atau anda sendiri? Sebab anda BERJAYA UBAH & BUAT PILIHAN TEPAT kali ni kan?

Nak cuba? Nak dapatkan produk TONIK AJAIB ni? Boleh dapatkan terus di talian -->

0175836865
Linakhtar 
Pengedar Shaklee Anda 867601

(Urusan postage seluruh Malaysia dan Brunai termasuk Singapore juga boleh di urus)


Angin ahmar atau lebih di kenali sebagai stroke ni datang tanpa di dugakan. Teringat kisah si ayah yang nak melihatan anaknya konvo di luar negara, tapi tanpa menduga tiba-tiba di serang stroke sebaik sahaja turun dari kapal terbang.

Sakit ni kita tak boleh agak dan jangka kan.. Tapi syukur "ubat" ni banyak membantu mereka yang sekian lama dan selama ini hanya mengharapkan ubat yang di beri dari klinik mahupun hospital ataupun farmasi...

Sesekali tak salah kita CUBA yang terbaik untuk kesembuhan dan tanpa memberi kesan sampingan malah semakin SIHAT dan pulih seperti biasa. Boleh solat berjemaah, boleh jalan seperti biasa, bergerak ke mana nak pergi dan bercakap seperti biasa...

Banyak dan mereka ni dah mengalaminya selepas mengambil TONIK AJAIB ni.. Semoga anda juga mendapat kesan yang baik dan sembuh seperti sedia kala.

Berikan kepada insan-insan yang kita sayangi dan anda juga CEGAH sedari awal ni juga amat penting.


Apa yang terbaik untuk membantu selepas di serang angin ahmar @ stroke? 
Bagaimana penyelesaian anda untuk orang kesayangan anda? 

#Testimonial Vivix Shaklee boleh membantu? 

Kebaikan & kelebihan PRODUK SHAKLEE bukan sekadar produk biasa-biasa.
#Testimonial VIVX Shaklee untuk mereka yang sembuh dari stroke.

Lagi berikan dan kongsikan kepada anda mereka yang SEMBUH dari sakit Stroke dan kini menjalan kehidupan seperti biasa dan kembali normal.

Bagaimana nak dapatkan PRODUK TERBAIK ini? 

Terus hubungi saya di 0175836865 (Linakhtar)
Pengedar Shaklee Anda 867601

Ps: Sila dapatkan konsultasi terlebih dahulu sebelum membuat pembelian.. 

SIHAT ITU MAHAL HARGA nya... setuju? 

Ukhwah dalam perniagaan online dan berkawan lebih ramai dalam perniagaan ni baik ke lebih baik? Saya mula saya terjebak dengan fb dan blog ni rasa bosan tau, sebab hari-hari benda yang sama... masa tu baru kenal fb kan.. Tetapi lepas mengenali mentor saya dan kawan-kawan group, semakim suka pula berniaga online ni.... dan.. ianya bermula di sini

Tapi lepas bersalin si hero ku dulu 2011.. dan nak cari #tipstambahsusu dan kawan kenalkan #produkshaklee mula saya di add dalam group pengguna produk ni.. sampai la dapat kesan yang rasa rasa..."eh kulit muka pun ok dan susu badan bertambah dan bertenaga je"

Lepas tu bermula la sesi kenal dan bercerita pengalaman dalam group Shaklee tu.. dan post di wall memasing rasa seronok sebab orang lain pun merasa.. dari tak kenal jadi macam dah kenal lama pula..even dalam fb je..

Dengan upline.. sideline... downline pun lagi la.. banyak mengajar dan saling mengingati antara satu sama lain..

Dari solat hujung-hujung waktu.. berubah kepada yang lebih baik.. dari tak pernah buat solat sunat... terjebak juga solat sunat dan rasa lapang.. bila rasa down.. ada yang menceriakan dan bagi kita semangat....

Ok ke lagi ok ukhwah dalam berniaga ni kerana Allah Taala?

Sure la happy kan.. kena "ketuk" tiap hari pada awalnya.. now? Semakin baik.. bila jumpa depan-depan lagi la seronok...  apatah lagi dapat membantu orang lain dan orang lain juga gembira dapat kesan yang mereka inginkan...

Seronok kan... kita gembira orang lain pun gembira... berkawan lebih ramai yang mendatangkan kebaikan adalah lebih baik dari kita berkawan tapi lawan kan?

Alhamdulillah... itu la ukhwah dalam perniagaan.. persaingan tu adat la..tapi bila saling memerlukan.. sentiasa cari each other... dan ilmu saling di kongsi bersama...

Untung tau kita ni.. tambahan ada bekalan untuk kita tambah ke akhirat nanti.. inshaAllah...

Terima kasih kawan-kawan sebab percaya akan servis dan sentiasa hubungi saya untuk order anda...

Be a part wif us and join us to more detail... chewahhh...

Lina Akhtar Shopee
Pengedar Shaklee Anda 867601
0175836865
.
#tsunamishaklee #team6
#shakleekulim #shakleemalaysia 
#shakleeeffect 
#bisnesdarirumah


Setiap wanita yang bergelar isteri pasti impikan dan hendak bergelar ibu kepada zuriatnya bersama suami tercintakan. Namun tak semua orang cepat mendapat gelaran IBU & AYAH selepas bergelar isteri dan suami.


Isteri dengan masalah period tak menentu dan suami pula masalah sperma kurang dan sering penat setelah bekerja seharian..

Masalah lain tiada siapa yang dapat menentukan...

Melainkan suami isteri membuat pemeriksaan dan ujian darah juga ujian kesuburan..

Ada yang sanggup melakukan ivf dan sebagainya, namun tak menjadi. Period pula kejap normal selainnya tak normal...

Suka pula isteri nak agak bila waktu subur dan bila waktu sesuai untuk bersama si suami kan...

Ada yang mengatakan WAKTU MALAM, dan tidak kurang juga mengatakan WAKTU PAGI adalah waktu sesuai untuk bersama dan waktu subur...

Tak semua orang sama waktunya, apa yang penting adalah "kerjasama" & "kekerapan" anda suami isteri untuk merancang masa yang terbaik.

Jangan terlalu tertekan memikirkan zuriat... pentingnya adalah kepuasan bersama.. Zuriat, hamil dan seterusnya adalah ketentuan dia... yang penting anda berusaha untuk sama-sama subur dan saling bersama...

Tapi bagaimana bila suami dan isteri mengalami masalah?

Dan... semoga ini membantu anda juga... TESTIMONIAL produk Shaklee yang membantu masalah anda suami isteri untuk terus berusaha tanpa jemu.. Semoga selepas ini anda yang mencuba bakal bergelar IBU & AYAH kepada zuriat anda...

Bagaimana nak dapatkan TONIK AJAIB ni?

Hubungi saya Pengedar Shaklee Sah Malaysia 
Linakhtar 
0175846865
Sid berdaftar 867601

Nota: - Penghantaran satu Malaysia, Brunai dan juga Singapore boleh di urus.

#TESTIMONIAL PERIOD kembali normal 
Boleh di ambil untuk masalah wanita dan juga lelaki.
Usaha anda juga... 


Tengah buat keja rumah di pagi Jumaat ni, si adik anak no.2 ni bangun awal, walaupun semalam tidur jam 11.30 malam. Abang si anak pertama ni pantang cuti Sekolah dan tidur lewat pasti bangun jam 9 ke atas tak sah baru bangun. Zaman anak-anak meriah kan....

Dan...

Gelagat anak-anak ni sungguh berbeza, tapi kasolih sayang ibu dan ayah tak pernah berbeza. Tapi... persoalannya... si anak no.2 ni punya laaa garang dan manja lebih pula.

Kenapa ek?

Main-main dengan abang dia pun tetap garang, pantang abang salah sedikit atau abang semestinya nak menang je (almaklum laaa beza jauh 3 tahun anak-anak ni).

Sekali abang tak nak main atau usik barang main adik dia.. perhhh garang dan menangis mengalahkan dan macam di cubit-cubit pula si adik nye ni. Kadang ibu pun terkejut ingatkan kenapa laaa...

Rupanya... mainan je punya pasal... abang dan adik "bergaduh-gaduh", di usik je pun garang... menjerit? Tak payah cakap...

Kalu ayah nya tegur lebih sedikit, haaaa mula la nangis siap muka kesian...

Alahai anak kedua ni... betul ke garang? Perempuan lagi ni...

Ibu-ibu ada pengalaman sama? Anak ke-dua yang garang???

Hahaha...

Apapun bersyukur sesangat di kurniakan anak-anak bijak pandai dunia dan akhirat...amin.. 

Alhamdulillah... 

Doakan anak-anak saya dan kita semua menjadi anak-anak yang bijak, pandai, beriman, bertaqwa berjaya kehidupan mereka dunia dan akhirat.. dan paling penting menghormati dan mendengar kata-kata kita yang baik sentiasa..

Amin....

#ibuanakanakbijak #lifeWAHM #bisnesdarirumah


Tak pelik juga kan, bila sakit dan mahu mencari penawarnya, yang MAHAL PUN JADI MURAH. Betul tak? Sebab tu Vivix Shaklee ni jadi murah bila anda dan si pesakit mencari yang terbaik untuk sihat.

Setuju?

Sini saya sertakan beberapa TESTIMONIAL mereka mengatakan VIVIX antara pilihan yang terbaik, dan kenapa Vivix? Anda pasti teruja bila dapat merasai si tonik ajaib ini.

Testimonial #1

Testimonial #2

Testimonial #3

Testimonial #4

Testimonial #5

Nak dapatkan Vivix untuk anda? Keluarga? Dan mereka-mereka yang memerlukannya?

Hubungi saya untuk bantu anda;

Linakhtar
0175836865
Pengedar Shaklee Anda 867601

Yang TERBAIK itu pasti menjadi yang paling baik untuk buat yang terbaik pada diri sendiri dan juga keluarga. 

Moga ianya membantu kita untuk lebih sihat dan ceria.

Masyarakat kena tahu, apa itu LANDMARK Shaklee. Baik ke tak baik ke dan kita perlu tahu apa yang selama ini kita amalkan adakah TERBAIK untuk diri kita atau sebaliknya?

Bukan untuk esok, lusa atau tulat je.. TAPI UNTUK JANGKA MASA PANJANG dan seterusnya pada generasi kita juga...

Semoga gambar-gambar dari kami ini membuktikan segalanya.. nak info lebih? Nanti saya kongsikan link nya juga...

Boleh terus link di atas :- 

Perlu ke kajian ni? Anda sendiri boleh bezakan, yang mana produk terbaik ?

Jenama apa yang kita amalkan sekarang? Untuk jangka masa pendek? Atau masa panjang? Kesan yang bagaimana kita nak? 

Anda fikir semua vitamin @ makanan tambahan ini SAMA? 
Ternyata ANDA SILAP!!! 
Tak semuanya sama & paling berisiko bila anda tak pasti ianya adalah untuk apa anda amalkan!

Masih berkira tentang HARGA, RISIKO? MURAH? 
Badan kita nak yang bagaimana? 
Jangan mudah terpedaya dengan produk yang anda sendiri kurang pasti kajiannya bagaimana... 

Nak teruskan? Pilihan anda yang warna mana? 
* Biru? 
* Merah? 
* Hijau? 

Anda sendiri tentukan.. saya? 
Pilih HIJAU!!!

Nak kepastian lagi tentang kajian Shaklee ni? 
Landmark Shaklee boleh anda terus layari web ni
http://www.landmarkstudy.com/

Moga memberi 1001 manfaat dan PERUBAHAN kepada kita semua.

Badan kita nak pakai lama kan? Setuju? Ubah lah sekarang!!!

Pertanyaan lanjut boleh terus ke team kami ireach 
Pengedar Sah Shaklee Malaysia 
867601
Linakhtar 0175836865

Terima kasih kepada anda yang nak HIJAU! 

Seksanya sembelit ketika hamil ini hanya mereka yang pernah mengalamk sahaja merasainya. Betapa tak selesa dan sungguh perit nak menanggung. Apatah lagi bila berterusan dan boleh menyebabkan buasir lagi.

Korang yang belum pernah alamai dan tak nak alami saat ini. Sila ambil penyelesaian segera tau. Jangan di ulangi apa yang kami pernah lalui.

Kenapa saya katakan begitu?

Ianya akan membuatkan diri anda tak selesa, sakit bahagian ari-ari lagi... nak meneran lagi... nak makan dan duduk pun tak selesa.

Kesian la kat diri sendiri kan.

Duit ada.. apa salahnya berkorban sedikit RM61.00 untuk membeli sebotol OSTEMATRIK ni.

Dan kenapa saya syorkan produk ni? Sebab ianya bukan sahaja bagus untuk pelawasan, malah untuk tulang ibu dan bayi juga. KALSIUM itu penting untuk badan kita dan menguatkan tulang si bayi anda juga tau.

Jadi, untuk para ibu yang sedang alami masalah SEMBELIT ni segera dapatkan produk ini sekarang. Bukan untuk masalah sembelit je tau.. tapi siapa yang kerap kejang kaki di tengah malam amat sesuai untuk penyelesaian masalah ibu hebat juga.

Nak dapatkan special anda? Terus hubungi saya untuk membantu penyelesaian masalah anda!

Di talian 0175836865
Linakhtar 
Pengedar Shaklee Anda 867601

(Postage seluruh Malaysia termasuk Brunei dan Singapore juga)

Jangan tunggu dan biarkan masalah anda berterusan sebelum terlambat! Dan jangan ulangi apa yang pernah kami lalui sebelum mengenali produk terbaik ini.

Moga ianyanya membantu penyelesaian masalah anda juga selepas ini. 

Belanja TESTIMONIAL untuk masalah cramp kaki dan "cuci usus" untuk pelawasan terbaik ibu-ibi hebat di luar dan yang sedang membaca ini..

Setiap kita manusia biasa merancang sahaja, yang tentukan adalah dari Dia sang pencipta kita. Dan begitu juga dengan anda bila tertekan dengan masalah rambut gugur anda?

Bagaimana penyelesaian anda?

Jom saya kongsikan satu penyelesaian masalah rambut gugur anda sedari penjagaan dalaman tau...

============

Ramai orang pandang remeh dengan keperluan vitamin khususnya multivitamin. Ramai yang menyangka bahawa ia tak penting apabila kita makan 3 kali sehari.

Namun yang menjadi persoalan adalah bukan berapa bilangan kita makan sehari tetapi berapa banyak vitamin yang kita perolehi dalam menu harian dan adakah ia mencakupi keperluan harian tubuh badan?

Semalam salah seorang kawan karib saya bercerita bahawa ramai rakan sekerja beliau mengalami masalah rambut gugur yang sangat teruk.

Tahukah anda antara tanda kekurangan vitamin dalam badan ialah rambut gugur dengan teruk dan semakin hari ia menjadi semakin serius akhirnya masalah botak yang melanda.

Setiap orang mempunyai stress [ tekanan] tersendiri. Adakala dalam keadaan sedar dan tak sedar. Tanpa kita sedari stress ini menyebabkan sesetengah vitamin dan mineral musnah begitu saja. Secara tak langsung badan menjadi kurang sihat.

Pengambilan multivitamin sangat penting. Jika anda sebelum ini tak ambil pusing, namun jika ada mempunyai masalah rambut gugur yang berterusan, jangan pandang remeh.

Amalkan pengambilan multivitamin mengikut yang disarankan pada botol.

Jika anda sudah memiliki sebotol Vita-Lea, jangan biarkan ia expired di almari anda. Tetapi amalkan memakannya setiap hari sebiji pagi dan sebiji selepas makan malam. ( Jika belum TERUS DAPATKAN DARI SAYA SEKARANG! )

Jangan tunggu sampai ada masalah rambut gugur dan rambut makin menipis kerana itu tandanya masalah kesihatan dah bertambah teruk.

Tips nak lebatkan rambut :

Amalkan menyapu rambut dengan santan+ limau nipis. Biarkan dalam 20-30 minit dan kemudian bilas dengan syampoo seperti biasa. Buatlah selang sehari.

Jika bekerja buatlah 2 kali seminggu. InsyaALLAH akan ada hasil yang menggembirakan.

Bertindaklah sekarang! Anda mampu mengubahnya.

Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar 
0175836865

(Urusan pos saya boleh uruskan seluruh Malaysia, termasuk Brunei dan Singapore juga)

Big kredit my guru Kak Norita Idris.


Antara kita ni tak semua lengkap NUTRISI dalam badan kita kan.. terutamanya bab-bab pemakanan segera... dan selainnya, apatah lagi anak-anak kita...

Dan bila terpaksa di pilih antara ubat atau vitamin (makanan tambahan) yang mana pilihan anda?

Sini saya kongsikan 6 Sebab Pemakanan Tambahan Tiada Pilihan dan Terpaksa Diambil. 

Antaranya : - 

1. Peningkatan penyakit berkaitan diet
● Serangan jantung 
● Kanser - Stastik menunjukkan angka 4 : 1 
● Kencing manis 
● Tekanan darah tinggi
● Artritis dan Osteoporosis

2. Kekurangan zat 
● Kehilangan nutrien semasa tuaian, mengangkut, simpanan, pemprosesan, masakan dan sebagainya.

3. Pencemaran 
● Udara, Air, Makanan juga mengakibatkan kemusnahan nutrien.

4. Makanan dicemari bahan kimia
● Baja  kimia
● Bahan pengawet

5. Cars hidup yang tidak sihat
● Makanan ringan dan tidak seimbangan
● Kehidupan penuh stress
● Tuada masa untuk senaman

6. Cara simpanan dan cara penyediaan makanan
● Pembekuan melampau
● Pemanasan melampau
● Simpanan terlalu lama
==========================
Jadi bagaimana dengan cara pemakanan kita? Dah pasti ke badan kita lengkap nutrisi? Protin, zat? 

Anak-anak kita pula bagaimana? 

Dan apa pilihan kita? 


Ni antara pilihan MAKANAN TAMBAHAN saya dan keluarga, juga anda selepas ini. 

Sebab, SIHAT ITU MAHAL HARGA nya, berbanding nilai duit dan apa yang kita kerja lakukan selama ini. Hargai kesihatan kita sebelum terlambat! 

Nak dapatkan MAKANAN TAMBAHAN anda sekeluarga? Boleh saya tolong.... 

Hubungi saya di talian 0175836865, saya (Linakhtar),  Pengedar Shaklee Malaysia (867601). 

Anak-anak zaman sekarang mana tak suka "jajan" atau "gula-gula" kan. Saya ada special khas untuk anak-anak anda juga..

Tapi ianya TAK MEROSAK gigi anak-anak kita.. malah ianya baik untuk kesihatan dan menbantu menguatkan imun anak-anak kita.. juga kita..

Dan... bukan untuk anak-anak je.. kita yang dewasa ni pun BOLEH AMALKAN tau..
.
.
Nama dia Chewable C tapi tahu tak ia tak bermakna untuk anak kecil sahaja. Ia ibarat gula-gula yang boleh dikulum bila-bila masa.

Sangat mudah untuk dibawak dalam handbag.

Untuk encik suami yang cuba nak berhenti merokok juga bagus jadikan amalan daripada amik gula-gula manis.

Sebiji chewable c mengandungi 100mg kandungan Vitamin C. So berapa banyak boleh makan sehari? Ada orang makan 3-5 biji sehari untuk dapatkan kulit yang cantik dan ia juga bagus sebagai anti stress juga tau..

Harga dia ? Kita pasti MAMPU MILIK dan mampu bayar juga.  InsyaALLAH.

Boleh dapatkan dari saya terus  kepada anda!

Pengedar Shaklee Anda 867601
0175836865
Linakhtar

(Urusan postage BOLEH ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapore juga)

Pagi ni nak entry wordless, dan sebarang pertanyaan terus hubungi saya di talian 0175836865, Linakhtar (Pengedar Shaklee Anda 867601)
.

Apa itu tonik ajaib dan testimonial nya begitu memberi manfaatnya kepada semua.
.



Sakit yang BOLEH SEMBUH dengan izinNya dan usaha anda untuk LEBIH SIHAT & PULIH.

<Percaya tak pesakit kenser di atas SEMBUH & SIHAT atas usaha dan keyakinannya dengan apa yang dia amapkaj adalah #vivixshaklee >

< Pesakit tulang belakang BOLRH BERJALAN SEMULA selepas mengamalkan Vivix Shaklee> 

< Diabetis, pasti ramai yang ambil mudah, tapi bila dah di aerang secara tak sengaja? --> Vivix PENYELESAIAN nya untuk masalah anda! 

Dan sini saya kongsikan pelbagai manfaat dan fungsi sebotol TONIK AJAIB @ Vivix  yang boleh dan terus di amalkan untuk anda semua. 

Masih mencari sesuatu yang terbaik? 

Maka jawapan pencarian anda adalah --> VIVIX SHAKLEE! 


Alhmadulillah, kini ramai akui dan memberi feedback dati testimonial vivix atau tonik ajaib paling popular & laris ini.

Biar gambar berbicara untuk petang ini!