Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 27 August 2016

Masalah Kesuburan dan Period juga Sukar Hamil?

Setiap wanita yang bergelar isteri pasti impikan dan hendak bergelar ibu kepada zuriatnya bersama suami tercintakan. Namun tak semua orang cepat mendapat gelaran IBU & AYAH selepas bergelar isteri dan suami.


Isteri dengan masalah period tak menentu dan suami pula masalah sperma kurang dan sering penat setelah bekerja seharian..

Masalah lain tiada siapa yang dapat menentukan...

Melainkan suami isteri membuat pemeriksaan dan ujian darah juga ujian kesuburan..

Ada yang sanggup melakukan ivf dan sebagainya, namun tak menjadi. Period pula kejap normal selainnya tak normal...

Suka pula isteri nak agak bila waktu subur dan bila waktu sesuai untuk bersama si suami kan...

Ada yang mengatakan WAKTU MALAM, dan tidak kurang juga mengatakan WAKTU PAGI adalah waktu sesuai untuk bersama dan waktu subur...

Tak semua orang sama waktunya, apa yang penting adalah "kerjasama" & "kekerapan" anda suami isteri untuk merancang masa yang terbaik.

Jangan terlalu tertekan memikirkan zuriat... pentingnya adalah kepuasan bersama.. Zuriat, hamil dan seterusnya adalah ketentuan dia... yang penting anda berusaha untuk sama-sama subur dan saling bersama...

Tapi bagaimana bila suami dan isteri mengalami masalah?

Dan... semoga ini membantu anda juga... TESTIMONIAL produk Shaklee yang membantu masalah anda suami isteri untuk terus berusaha tanpa jemu.. Semoga selepas ini anda yang mencuba bakal bergelar IBU & AYAH kepada zuriat anda...

Bagaimana nak dapatkan TONIK AJAIB ni?

Hubungi saya Pengedar Shaklee Sah Malaysia 
Linakhtar 
0175846865
Sid berdaftar 867601

Nota: - Penghantaran satu Malaysia, Brunai dan juga Singapore boleh di urus.

#TESTIMONIAL PERIOD kembali normal 
Boleh di ambil untuk masalah wanita dan juga lelaki.
Usaha anda juga... 


Friday, 26 August 2016

Anak No.2 ni memang garang ke?

Tengah buat keja rumah di pagi Jumaat ni, si adik anak no.2 ni bangun awal, walaupun semalam tidur jam 11.30 malam. Abang si anak pertama ni pantang cuti Sekolah dan tidur lewat pasti bangun jam 9 ke atas tak sah baru bangun. Zaman anak-anak meriah kan....

Dan...

Gelagat anak-anak ni sungguh berbeza, tapi kasolih sayang ibu dan ayah tak pernah berbeza. Tapi... persoalannya... si anak no.2 ni punya laaa garang dan manja lebih pula.

Kenapa ek?

Main-main dengan abang dia pun tetap garang, pantang abang salah sedikit atau abang semestinya nak menang je (almaklum laaa beza jauh 3 tahun anak-anak ni).

Sekali abang tak nak main atau usik barang main adik dia.. perhhh garang dan menangis mengalahkan dan macam di cubit-cubit pula si adik nye ni. Kadang ibu pun terkejut ingatkan kenapa laaa...

Rupanya... mainan je punya pasal... abang dan adik "bergaduh-gaduh", di usik je pun garang... menjerit? Tak payah cakap...

Kalu ayah nya tegur lebih sedikit, haaaa mula la nangis siap muka kesian...

Alahai anak kedua ni... betul ke garang? Perempuan lagi ni...

Ibu-ibu ada pengalaman sama? Anak ke-dua yang garang???

Hahaha...

Apapun bersyukur sesangat di kurniakan anak-anak bijak pandai dunia dan akhirat...amin.. 

Alhamdulillah... 

Doakan anak-anak saya dan kita semua menjadi anak-anak yang bijak, pandai, beriman, bertaqwa berjaya kehidupan mereka dunia dan akhirat.. dan paling penting menghormati dan mendengar kata-kata kita yang baik sentiasa..

Amin....

#ibuanakanakbijak #lifeWAHM #bisnesdarirumah


Thursday, 25 August 2016

5 Testimonial :- Kenapa Vivix menjadi pilihan No.1

Tak pelik juga kan, bila sakit dan mahu mencari penawarnya, yang MAHAL PUN JADI MURAH. Betul tak? Sebab tu Vivix Shaklee ni jadi murah bila anda dan si pesakit mencari yang terbaik untuk sihat.

Setuju?

Sini saya sertakan beberapa TESTIMONIAL mereka mengatakan VIVIX antara pilihan yang terbaik, dan kenapa Vivix? Anda pasti teruja bila dapat merasai si tonik ajaib ini.

Testimonial #1

Testimonial #2

Testimonial #3

Testimonial #4

Testimonial #5

Nak dapatkan Vivix untuk anda? Keluarga? Dan mereka-mereka yang memerlukannya?

Hubungi saya untuk bantu anda;

Linakhtar
0175836865
Pengedar Shaklee Anda 867601

Yang TERBAIK itu pasti menjadi yang paling baik untuk buat yang terbaik pada diri sendiri dan juga keluarga. 

Moga ianya membantu kita untuk lebih sihat dan ceria.

Wednesday, 24 August 2016

Masyarakat kena tahu, apa itu LANDMARK Shaklee?

Masyarakat kena tahu, apa itu LANDMARK Shaklee. Baik ke tak baik ke dan kita perlu tahu apa yang selama ini kita amalkan adakah TERBAIK untuk diri kita atau sebaliknya?

Bukan untuk esok, lusa atau tulat je.. TAPI UNTUK JANGKA MASA PANJANG dan seterusnya pada generasi kita juga...

Semoga gambar-gambar dari kami ini membuktikan segalanya.. nak info lebih? Nanti saya kongsikan link nya juga...

Boleh terus link di atas :- 

Perlu ke kajian ni? Anda sendiri boleh bezakan, yang mana produk terbaik ?

Jenama apa yang kita amalkan sekarang? Untuk jangka masa pendek? Atau masa panjang? Kesan yang bagaimana kita nak? 

Anda fikir semua vitamin @ makanan tambahan ini SAMA? 
Ternyata ANDA SILAP!!! 
Tak semuanya sama & paling berisiko bila anda tak pasti ianya adalah untuk apa anda amalkan!

Masih berkira tentang HARGA, RISIKO? MURAH? 
Badan kita nak yang bagaimana? 
Jangan mudah terpedaya dengan produk yang anda sendiri kurang pasti kajiannya bagaimana... 

Nak teruskan? Pilihan anda yang warna mana? 
* Biru? 
* Merah? 
* Hijau? 

Anda sendiri tentukan.. saya? 
Pilih HIJAU!!!

Nak kepastian lagi tentang kajian Shaklee ni? 
Landmark Shaklee boleh anda terus layari web ni
http://www.landmarkstudy.com/

Moga memberi 1001 manfaat dan PERUBAHAN kepada kita semua.

Badan kita nak pakai lama kan? Setuju? Ubah lah sekarang!!!

Pertanyaan lanjut boleh terus ke team kami ireach 
Pengedar Sah Shaklee Malaysia 
867601
Linakhtar 0175836865

Terima kasih kepada anda yang nak HIJAU! 

Tuesday, 23 August 2016

Seksanya SEMBELIT ketika hamil...

Seksanya sembelit ketika hamil ini hanya mereka yang pernah mengalamk sahaja merasainya. Betapa tak selesa dan sungguh perit nak menanggung. Apatah lagi bila berterusan dan boleh menyebabkan buasir lagi.

Korang yang belum pernah alamai dan tak nak alami saat ini. Sila ambil penyelesaian segera tau. Jangan di ulangi apa yang kami pernah lalui.

Kenapa saya katakan begitu?

Ianya akan membuatkan diri anda tak selesa, sakit bahagian ari-ari lagi... nak meneran lagi... nak makan dan duduk pun tak selesa.

Kesian la kat diri sendiri kan.

Duit ada.. apa salahnya berkorban sedikit RM61.00 untuk membeli sebotol OSTEMATRIK ni.

Dan kenapa saya syorkan produk ni? Sebab ianya bukan sahaja bagus untuk pelawasan, malah untuk tulang ibu dan bayi juga. KALSIUM itu penting untuk badan kita dan menguatkan tulang si bayi anda juga tau.

Jadi, untuk para ibu yang sedang alami masalah SEMBELIT ni segera dapatkan produk ini sekarang. Bukan untuk masalah sembelit je tau.. tapi siapa yang kerap kejang kaki di tengah malam amat sesuai untuk penyelesaian masalah ibu hebat juga.

Nak dapatkan special anda? Terus hubungi saya untuk membantu penyelesaian masalah anda!

Di talian 0175836865
Linakhtar 
Pengedar Shaklee Anda 867601

(Postage seluruh Malaysia termasuk Brunei dan Singapore juga)

Jangan tunggu dan biarkan masalah anda berterusan sebelum terlambat! Dan jangan ulangi apa yang pernah kami lalui sebelum mengenali produk terbaik ini.

Moga ianyanya membantu penyelesaian masalah anda juga selepas ini. 

Belanja TESTIMONIAL untuk masalah cramp kaki dan "cuci usus" untuk pelawasan terbaik ibu-ibi hebat di luar dan yang sedang membaca ini..

Monday, 22 August 2016

Tertekan dengan masalah rambut gugur anda?

Setiap kita manusia biasa merancang sahaja, yang tentukan adalah dari Dia sang pencipta kita. Dan begitu juga dengan anda bila tertekan dengan masalah rambut gugur anda?

Bagaimana penyelesaian anda?

Jom saya kongsikan satu penyelesaian masalah rambut gugur anda sedari penjagaan dalaman tau...

============

Ramai orang pandang remeh dengan keperluan vitamin khususnya multivitamin. Ramai yang menyangka bahawa ia tak penting apabila kita makan 3 kali sehari.

Namun yang menjadi persoalan adalah bukan berapa bilangan kita makan sehari tetapi berapa banyak vitamin yang kita perolehi dalam menu harian dan adakah ia mencakupi keperluan harian tubuh badan?

Semalam salah seorang kawan karib saya bercerita bahawa ramai rakan sekerja beliau mengalami masalah rambut gugur yang sangat teruk.

Tahukah anda antara tanda kekurangan vitamin dalam badan ialah rambut gugur dengan teruk dan semakin hari ia menjadi semakin serius akhirnya masalah botak yang melanda.

Setiap orang mempunyai stress [ tekanan] tersendiri. Adakala dalam keadaan sedar dan tak sedar. Tanpa kita sedari stress ini menyebabkan sesetengah vitamin dan mineral musnah begitu saja. Secara tak langsung badan menjadi kurang sihat.

Pengambilan multivitamin sangat penting. Jika anda sebelum ini tak ambil pusing, namun jika ada mempunyai masalah rambut gugur yang berterusan, jangan pandang remeh.

Amalkan pengambilan multivitamin mengikut yang disarankan pada botol.

Jika anda sudah memiliki sebotol Vita-Lea, jangan biarkan ia expired di almari anda. Tetapi amalkan memakannya setiap hari sebiji pagi dan sebiji selepas makan malam. ( Jika belum TERUS DAPATKAN DARI SAYA SEKARANG! )

Jangan tunggu sampai ada masalah rambut gugur dan rambut makin menipis kerana itu tandanya masalah kesihatan dah bertambah teruk.

Tips nak lebatkan rambut :

Amalkan menyapu rambut dengan santan+ limau nipis. Biarkan dalam 20-30 minit dan kemudian bilas dengan syampoo seperti biasa. Buatlah selang sehari.

Jika bekerja buatlah 2 kali seminggu. InsyaALLAH akan ada hasil yang menggembirakan.

Bertindaklah sekarang! Anda mampu mengubahnya.

Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar 
0175836865

(Urusan pos saya boleh uruskan seluruh Malaysia, termasuk Brunei dan Singapore juga)

Big kredit my guru Kak Norita Idris.


6 Sebab Pemakanan Tambahan Tiada Pilihan dan Terpaksa Diambil

Antara kita ni tak semua lengkap NUTRISI dalam badan kita kan.. terutamanya bab-bab pemakanan segera... dan selainnya, apatah lagi anak-anak kita...

Dan bila terpaksa di pilih antara ubat atau vitamin (makanan tambahan) yang mana pilihan anda?

Sini saya kongsikan 6 Sebab Pemakanan Tambahan Tiada Pilihan dan Terpaksa Diambil. 

Antaranya : - 

1. Peningkatan penyakit berkaitan diet
● Serangan jantung 
● Kanser - Stastik menunjukkan angka 4 : 1 
● Kencing manis 
● Tekanan darah tinggi
● Artritis dan Osteoporosis

2. Kekurangan zat 
● Kehilangan nutrien semasa tuaian, mengangkut, simpanan, pemprosesan, masakan dan sebagainya.

3. Pencemaran 
● Udara, Air, Makanan juga mengakibatkan kemusnahan nutrien.

4. Makanan dicemari bahan kimia
● Baja  kimia
● Bahan pengawet

5. Cars hidup yang tidak sihat
● Makanan ringan dan tidak seimbangan
● Kehidupan penuh stress
● Tuada masa untuk senaman

6. Cara simpanan dan cara penyediaan makanan
● Pembekuan melampau
● Pemanasan melampau
● Simpanan terlalu lama
==========================
Jadi bagaimana dengan cara pemakanan kita? Dah pasti ke badan kita lengkap nutrisi? Protin, zat? 

Anak-anak kita pula bagaimana? 

Dan apa pilihan kita? 


Ni antara pilihan MAKANAN TAMBAHAN saya dan keluarga, juga anda selepas ini. 

Sebab, SIHAT ITU MAHAL HARGA nya, berbanding nilai duit dan apa yang kita kerja lakukan selama ini. Hargai kesihatan kita sebelum terlambat! 

Nak dapatkan MAKANAN TAMBAHAN anda sekeluarga? Boleh saya tolong.... 

Hubungi saya di talian 0175836865, saya (Linakhtar),  Pengedar Shaklee Malaysia (867601). 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...