Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 24 June 2016

Testimonial Vivix : Bantu masalah diabetis secara teratur.

Assalamualaikum dan selamat petang...

Masalah DIABETIS atau lebih di kenali sebagai kencing manis paling popular masa kini tak kira usia dah kan... kenapa? Muda jangan cakap tak da diabetis ye... cuba buat pemeriksaan kesihatan...

Pasti anda terkejut kan... tapi, andai di peringkat awal kita masih boleh merawat secara perlahan-lahan... andai sebaliknya?  bagaimana pula? Bila doktor dah beri ubat untuk mengawal gula dalam badan, terpaksa la hadap ubat tu kan... dan tak semua kita, dengan rela hati nak makan ubat ni.. sebab ianya pasti ada kesan sampingan.. betul?

Pernah tak terfikir sedari muda ni kita jaga pemakanan dan kesihatan?

Terutamanya sakit yang popular ni seperti KENCING MANIS, TINGGI DARAH & JANTUNG?

Jangan cakap yang kurus tak da sakit ni juga tau... selalunya yang kurus la banyakkk nyee sakit berbanding yang berisi. Kenapa? Sebab saya percaya yang berisi usaha JAGA PEMAKANAN nak kurus di samping jaga pemakanan juga amalkan makanan tambahan untuk bantu mereka lebih kurus.. dalam masa sama mereka dah pun jaga kesihatan...

Setuju kan?

Jadi bagaimana kita nak atasi ni? Pilihan korang? Bagi ada kawan-kawan ataupun keluarga yang sedang nak atasi masalah DIABETIS @ KENCING MANIS ni... boleh syorkan ni... ni antara TESTIMONIAL kami dalam membantu orang lain untul lebih sihat dan hidup lebih ceria daripada bergantung dengan ubat setiap masa dan waktu....

Vivix VS Diabetic
kencing manis dan vivix shaklee


Mahukan lebih penerangan dan saya bantu anda untuk lebih detail dan jelas, boleh terus cari saya di sini.

Hubungi saya,
Pengedar Sah Shaklee Malaysia 867601
Lina (017-5836865)
Ig @vitamin_cantiksihat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...