Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 14 May 2016

Testimonial ALFALFA Shaklee Untuk Anda!

Assalamualaikum dan selamat petang warga blogger semua...

Petang ni nak kongsikan MANFAAT ALFALFA SHAKLEE untuk siapa yang NAK KURUS & CANTIK tu...

Anda pernah tak cucu usus kecil?

Belum? Bagaimana  nak cuci usus kecil, sedangkan usus besar pun belum pernah cuci kan..

Cuci ni bukan susah pun.. apa yang kita makan, apa yang badan kits tak perlukan boleh terus buang tanpa nak simpan lelama dalam badan kita... baru la badsn rasa ringan bila kita sentiasa DETOX USUS BESAR & USUS KECIL kita tau..

Dan... paling best secara automatiknya... penjagaan dalaman wanita pun terjaga tau... bagaimana?

Makan je ALFALFA ni... sudah semestinya produk ni menjalankan "tugasan" nya dalam badan kita.. dan bagi yang ada MASALAH KEPUTIHAN pun sangat-sangat saya syorkan PRODUK ini tau...

Antara #shakleeeffect & #testimonialAlfalfa yang saya kongsikan untuk semua....

set kurus shaklee

Bagaimana nak dapatkan PRODUK ini?

Terus cari saya di sini

• Lina
017-5836865
Pengedar Shaklee Malaysia
Sid Pilihan Anda 867601

• Pos seluruh Malaysia termasuk Brunai & Singapore

Monday, 9 May 2016

Mereka DAH BUAT KEPUTUSAN YANG TEPAT, Anda Bila Lagi?

Assalamualaikum dan selamat petang...

Petang ni saya nak kongsikan BETAPA PENTINGNYA MENJAGA KESIHATAN, dan pentingnya untuk kita lengkapkan nutrisi dan multivitamin dalam badan kita.

Baik anak-anak kita..suami.. isteri.. mak ayah.. mahupun orang sekeliling kita.. cuba cek pemakanan kita.. lengkap tak sepertimana badan kita perlukan?

.... Jawapannya; PASTI TAK, setuju? Tambahan pula anda dan keluarga antara yang sibuk pagi ke petang.. lagi la kan... dengan cuaca sekarang... sangat perlukan pemakanan yang terbaik untuk dalaman kita...

Bak kata sebahagian TEAM kami ni.. dia artis.. dan menyedari akan kepentingan makanan tambahan untuk dia dan keluarga dia... anda pula?

vitamin shaklee

Semoga perkongsian kita ni membuka minda kita untuk penjagaan kesihatan itu lebih penting berbanding kecantikan luaran sahaja...

Sebab saya tahu ramai yang nak kelihatan CANTIK LUARAN tapi tak nak mulakan CANTIK DALAMAN terlebih dahulu... sebab? Lelaki pun demand sekarang ek.. nak awek cun.. putih.. gebu.. la bagai kan... tapi dah kawin baru tau.. kecantikan dalaman sebenarnya yang paling utama dan di pandang penting...

Nak saya tolong?
Boleh saja...

Cari saya di sini terus kepada anda...

Puan Halinah
017-5836865
Sid Sah Seleuruh Malaysia ( 867601)
Cari dan amalkan yang sihat itu perlu dan harus di utamankan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...