Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 22 April 2016

Niat Nak Sihat Je, Tapi extra CANTIK & KURUS Pula...

Assalamualaikum dan selamat petang kawan-kawan...

Hari ni nak kongsikan cerita kawan saya ni.. mula program DETOX beberapa hari yang lepas, niat awal nye mula detox tu nak sihat je sebab badan selalu letih-letih dan cepat penat...

Tapi kan.. dia perasan... bila suami yang selama ni susah nauuuu nak memuji tetiba puji.. "eh yang.. ayg nampak lain la.. kenapa muka tu makin bujur dan nampak kurus?"

Haaaa apa lagii.. bila dah si tulang rusuk kita sendiri memuji.. wahhh lagi semangat membara laaaa si kawan nak teruskan DETOX dia tu. Cadang nak 5 hari je JOIN PROGRAM DETOX SHAKLEE bersama kawan-kawan dalam group.. sekali dah ada yang memuji..

Tak jadi join 5 hari.. up terus sebulan program detox ni...

Kalu baru 4 hari dah 2.2kg HILANG BERAT BADAN tu.. kalu seminggu? Sebulan?

program detox shaklee

Haaaa rugi tak mulakan sedari SEKARANG tau.. nak SIHAT? CANTIK? KURUS?
Semua ada dalam PROGRAM DETOX ni tau kawan-kawan...

Nak tahu lebih lanjut? Haaa meh sini cari saya special consultasi korang lepas ni..

Sayang badan? Jaga dari sekarang tau...

cLina (017-5836865)
Sid Pilihan Anda 867601
Pengedar Shaklee Malaysia
#shakleemalaysia
#shakleekulim
#blogger

Wednesday, 20 April 2016

Risiko BERPENYAKIT dan MATI AWAL Bila Berjauhan?

Assalamualaikum... selamat petang..

Nak kongsikan satu artikel ni.. betul tak korang? Setuju tak korang?

kesihatan

Biar betul? MATI AWAL JIKA BERJAUHAN? Betul ke ek... pembaca rasa? Apa yang korang fikirkan?

Nak saya katakan, kebanyakkan sememangnya golongan muda? Cikgu? Polis? Tentera? Doktor?

Betul tak? Terutamanya cikgu-cikgu yang baru graduate... kan!

Jom kongsikan pendapat korang pula ^___^

.
Saya c.lina (017-5836865)
Pengedar Shaklee Sah Malaysia (867601)
Sedang mencari pengedar sah seluruh Malaysia..
Jom tambah pendapatan bersama. dari rumah pun boleh..

Tuesday, 19 April 2016

Bagaimana Nak DETOX Dengan Betul?

Assalamualaikum dan selamat pagi

Kawan-kawan.. hari ni share tentang DETOX. Korang pernah tak terfikir kenapa apa yang kita amalkan dan makan kurang berkesan?Kenapa perlu DETOX dan apakah manfaat bila kita mula DETOX ni....

Itu salah satu tanda bahawa USUS BESAR kita dah lama "berkarat" a.k.a dah lama tak DETOX.

Jom saya share apa yang perlu kita buat untuk DETOX tubuh badan kita terutamanya dalaman kita ni. Kan... dah ada kalanya kita rasa kurang sihat dan sering demam.. muka kelihatan kusam juga antara masalah DETOX kita...



faedah DETOX


detox usus


*** Perhatian andai korang nak mulakan DETOX pastikan buat persediaan awal dan jangan DETOX tanpa persediaan terlebih dahulu.

Sebarang pertanyaan BOLEH terus cari saya di sini -:

C.Lina
017-5836865
SidPro Anda 867601
#shakleemalaysia
#programdetox

Sunday, 17 April 2016

Kesan Pengambilan PRODUK TERLARIS yang berterusan dan konsisten

Assalamualaikum... selamat pagi pembaca blogger mommylina...

Alhamdulillah hari ni kita bersiaran di awal pagi..
Nak cerita la kan.. kenapa ye kita nak sesangat putih.. cantik... ?

Especially wanita.. termasuk la saya ni.. (tapi saya tak berani nak ambil produk pemutih "segera" ni tau, yang mana kesan boleh di lihat seawal 1 ke 3 hari? Oh no..no.no)

Tapi apa yang saya perasan.. semua nak cantik dan putih.. tak cukup putih sekarang yang Allah SWT dah berikan pada kita ye... tapi tak pa.. semua atas sendiri..

JANJI JANGAN ADA KESAN SAMPINGAN di masa kita dah berusia nanti.. itu bahaya.. sebab badan kita ni nak pakai lama...

Pada pendapat saya.. biarlah kita cantik ni sedari dalaman.. baru terserlah di luaran.. betul tak? *** sekadar pendapat ***

Apapun dari kita.. janji jangan melanggar hukum Allah SWT sudah laa kan.. Tapi lain tau anda kita amalkan untuk kesihatan.. dan dapat extra cantik.. kulit berseri.. nampak awet muda... tu lain.. sebabnya kita mencantikkan dalaman kita terlebih dahulu.. kan...

Sini saya selitkan gambar kawan kami ni yang niatnya hanya nak pulihkan jerawat batu kat muka dia ni.. sekali.. eh..eh.. wah... makin berseri dan cantik la pula.. siapa tak suka kan.. korang nilai sendiri la ek.. (muka senyum je.. peace).

set kecantikan shaklee


Nak tahu lebih lanjut.. jangan cari orang lain.. terus hubungi nombor telefon yang tertera...

C.lina
017-5836865
Pengedar Shaklee Malaysia
Id 867601 (Halinah)
email =: kedaivitaminlina@gmail.com
Ig @vitamin_cantiksihat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...