Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 24 June 2017

Betul ke PENYUSUAN SUSU IBU merapatkan hubungan ibu dan anak kita?

Dalam termenung, hari ni macam-macam saya buat, dan sebagai ibu saat ini saya dapat rasakan apa yang mami saya rasakan. Apa tu? Kerinduan bersama anak-anak masa mereka kecil, dan merindui mereka bila mereka jauh dari kita.
.

Dalam labour room tadi, asyik teringat si abang dan si adik yang sedang menunggu di luar. Dalam hati berkata, biarlah bersalin awal ataupun tak perlu bermalam do ward lepas bersalin si baby ni nanti.. 
.
Kenapa? Hati dan naluri ibu kan..pasti dapat rasai akrabnya si ibu dan si anak. Walaupun kat rumah andai si ayah ada di rumah, mereka lebih bermain dengan ayah (suami), tapi bila tak nampak ibu je.. pasti anak-anak mencari... 
.
.
Betapa hebatnya "kuasa" PENYUSUAN SUSU IBU ni kan... 
.
Alhamdulillah... bila doktor kata, nak balik dulu atau nak masuk ward... terus saya katakan.. balik dulu la doktor.. 
.
Mujur juga doktor bagi... walaupun ada rasa sakit mengeras si baby.. tapi ibu tak nak tinggal lelama lat ward... Allah SWT the best way tempat berdoa... In sha Allah...
.
Keluar je dari la labour room, si adik terus meluru kat saya dan cium-cium saya.. ibu....... si abang pula senggih-senggih.. tanya..ibu baby belum nak keluar ke... hahaha...
.
.
Dalam kereta suami cerita, yang suami ajak la anak-anak ni balik sebab lama tunggu kat luar (dari jam 1.05pm hingga 4.15pm) lama tu... tapi si adik tak nak.. nak tunggu ibu juga katanya... 
.
Siap si adik ajak ayah nak masuk ke labour room.
Itu la kuasa dan akrabnya ibu dan anak-anak kan... mujur la suami boleh kawal anak-anak masa menunggu tu.. behave juga... 
.
Alhamdulillah... terima kasih Ya Allah... moga saya dan suami terus di berikan kekuatan dan menjadi ibu dan ayah yang terbaik untuk anak-anak amanah Allah SWT ni sampai mereka berjaya dan dahulukan akhirat. In sha Allah... 
.
.
Doakan saya dan kita semua ya kawan-kawan blogger...
Dan.... 
Kawan-kawan sedang dan nak dapatkan PRODUK SHAKLEE TERBAIK ini? Nak berikan untuk diri sendiri, suami, mak ayah mahupun ahli keluarga? 
.
Boleh terus hubungi saya di talian 017-5836865

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...