Vivix buat hal lagi sampai ada yang "komplen" !

Hari ni dapat text dari kawan yang sebelum ni tercari-cari sesuatu untuk penjagaan kesihatan juga untuk masalah jerawatnya. Kiranya saya anggap dia mencari untuk penyelesaian masalah dalaman dan luaran.
.
.
Maka saya pun konsultasi terlebih dahulu sebelum mencadangkan apa-apa yang lain. Lepas tu dia pilih VIVIX untuk percubaan pertama...
.
.
Dan bila lepas beberapa hari saya follow up... hambikkk...
.

.
Tak mau pandang PRODUK lain dah selain PRODUK SHAKLEE dan ianya VIVIX pula tu. Bukan dia je, kawan-kawan lain pun akui akan kesan dan penangan terbaik dan sebotol Vivix ni. Jangankan nak sebotol malah REPEAT ORDER dan siapa JOIN AHLI lagi sebab ianya berkesan sangat padanya dan mahu syorkan kepada kawan-kawan lain yang ada masalah kesihatan lain juga yang ada masalah sepertiny.
.
Khusus untuk mak-mak gojes ni yang nak jaga penampilan da  penjagaan dalaman khas untuk memikat hati suami masing tau...
.
.
Anda nak cuba? Ya pasti BERBALOI dengan kesannya!
Dapatkan terus dari saya untuk anda di talian ->
● 0175836865 ● 
Linakhtar 
.
Pengedar Shaklee Anda 867601

Dan... #testimonial ini tak da edit apapun tau. Saya sendiri macam tak percaya, tapi bial bersua muka memang betul ianya REALITY KESAN PENGAMBILAN SECARA KONSISTEN!!! 


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...