Tips membantu masalah sakit gigi anda secara berkesan dan semulajadi?

Jom kita kongsi tips untuk penyelesaian masalah sakit gigi atau gusi anda secara berkesan dan semulajadi?  hilangkan @ kurangkan rasa sakit gigi tanpa pain killer SEKARANG!

Haaaa... mesti ramai nak tahu kan, sakti ni kalu sekali kena.. mau hilang selera makan, moody dan nak buat keja apa pun tak jadi. Setuju?
.
Orang kata kalu sakit gigi ni adalah sakit no.2 lepas sakit bersalin? Betul ke?
Rasanya... sebab dulu kena cabut gigi susu yang tak tumbuh dengan cantik dan menganggu gusi dan gigi lain, sekali cabut... perhhh... mengigil satu badan tidur tak lena tau. Nak makan? Lagiii la tak lalu...
.
Apa nak buat? Saya masa tu tengah menyusukan anak hero saya.. tak kan nak telan pain killer pula kan.. tak di syorkan pun oleh doktor.. nak tunggu hilang sakit tu? Hmmmm menangis tak berlagu tau..
.
Masa tu saya ada OSTEMATRIK, VITAMIN E, OMEGA GUARD & BCOMPLEX VITAMIN C juga tau
.
Malam tu juga saya updose semuanya... 



Magic saya katakan... ^__^ lepas telan tu bukan la terus baik ke apa.. tapi sesangat bersyukur bila sakit denyutan tu berkurang dan saya boleh tidur lena... 
.
Esok paginya... hoyehhhhh... tak bengkak dan mood pun ok je tau... 
.
Nak tahu rahsianya? Sebab ianya melibatkan saraf kita dan mood.. bila ada "perisainya" sakit itu dapat di kawal dari terus terasa sakit berlarutan... dan urat2 pun dapat rehat masa kita rasa tenang dan tak membengkak.. .
.
.
Korang ada masalah sakit gigi? TAK PERLU UBAT PAIN KILLER lepas ni... amalkan penjagaan kesihatan secara semulajadi lepas ni... lega dan tak la kita menyesal bila sakit gigi ni.. ^__^ 
.
Bagaimana nak dapatkan dan anda pasti saya guide dan konsultasi special punya... 
.
Hubungi saya Lina 0175836865
.
#shakleekulim 
#shakleekedah 
#shakleeeffect 
#tsunamishaklee
#ejazG3
#sakitgigi 
#testimonial 
#LiveAmazing


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...