Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 5 July 2017

Testimonial Vivix Shaklee : Bangganya kita dapat berikan yang terbaik pada insan tersayang!

Saya selalu akan kunsultasi kepada semua client saya terlebih dahulu sebelum syorkan apa-apa produk lain untuk mereka. Paling saya suka dan bangga bagi pihak mereka adalah bila mereka katakan, " saya nak bagi untuk mak ayah saya ni kak. Memang dorang tak minta, tapi saya nak mereka sentiasa jaga kesihatan. " 

Allahuakhbar.. seriusly saya katakan saya sanggat bangga pada mereka. Dan bertuah mak ayah mereka..


Dan ini juga saya katakan... Kenapa mak ayah kita sesuai untuk sesuatu yang bernilai dan berharga seperti Vivix ni? & sebenarnya bukan mak ayah kita je..diri sendiri juga perlukan sesuatu yang terbaik tau.. . Anda pasti nak yang terbaikkan..
.
.
--> Suplemen Vivix Shaklee memberi tenaga tambahan dan bantu kuatkan badan. Bila umur dah makin meningkat badan kita cepat rasa penat. Betul tak? Macam mak ayah kita la kan, kadang-kadang tu tak ada sakit apa pun tapi cepat penat. . Nak pahala lebih agar mak ayah kita sentiasa sihat... ke masjid dan cergas? Hadiahkan la mereka Vivix Shaklee
.
》》》Dalam kajian makmal, ramuan utama dalam Vivix menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel yang kebiasaannya menurun apabila kita semakin tua. 《《《
.
.
Anda juga nak dapatkan yang terbaik dan berikan yang terbaik kepada insan tersayang?
Boleh hubungi saya di talian 017-5836865
Pengedar Shaklee Anda 867601
Guide dan Konsultasi terus kepada anda.


Pilihan anda untuk mak ayah? 

Boleh terus hubungi saya di 
017-5836865 (Linakhtar) 
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...