Penting ke penjagaan kesihatan dalaman ni berbanding luaran?

Pendapat anda, penting ke penjagaan kesihatan dalaman ini berbanding luaran? Ramai sekarang yang nak cantik, kurus "segera" kan.
.
Ada je iklan "putih seawal 1hari" maka berderet la orang nak minta pm dan nak putih-putih ni. Nak tanya putih yang sedia ada tak cukup ke? Tambah lagi andai iklan "saya dah kurus 3hari turun 20kg", dan ramai lagi la orang mohon "pm" segalanya.
.
Kawan-kawan percaya ke 3 hari boleh "kurus" / "putih" ? Tak takut ke kesan sampingan tu? Dalam pula bagaimana?
.
Sedangkan badan kita perlukan 21-90hari untuk keserasian sesuatu yang kita amalkan, ni kan pula baru 3hari. Biar betul kan?
.
.
Anda tentukan... dan saya tak pandang produk lain lepas ada LANDMARK STUDY & KAJIAN SAINTIS akan produk ini. Tapi saya amalkan bukan untuk putih atau kurus, tetapi untuk SIHAT dan penjagaan kesihatan saya di masa depan bersama anak-anak juga.
.
Ni la antara produk pilihan saya, baru sebahagian tak termasuk yang anak-anak punya lagi tau.
.

My favret produk? Ini antara yang kerap restok di rumah.. ni saya dah suami kongsi tau.. belum masuk HERBALAXGARLICPAPPERMINT GINGERALFALFA  lagi... 
.
Anak-anak punya lagi pun belum termasuk kat sini ni... nanti kita kongsikan yang anak-anak punya pula tau... 
.
Kenapa saya pilih PRODUK ni... beli dan amalkan, anda pasti rasai apa yang kami rasai.. 
.
Banyak? Tak laaa... beli sedikit-sedikit mana yang perlu then ianya TAHAN LAMA, dan berbaloi.. tambah kalu ada OFFER tu... haaa jangan la korang lepaskan peluang tau...
.
.
Biarlah kita JAGA KESIHATAN dalaman dan extra nya di luaran kita... tak nak la cantik luaran je.. tapi dalaman kita "lemah" tanpa penjagaan kita sendiri... 
.
Pelaburan KESIHATAN amat berbaloi berbanding nak cantik luaran je kan... 
.
Andai di beri pilihan.. BAJU @ ESP saya nak pilih beli ESP... Sebab baju boleh dibeli..kesihatan tak boleh dibeli andai dah sakit... CEGAH LAGI BAIK DARI MERAWAT kan? 
.
.
Jom kita JAGA KESIHATAN bersama... 
.
Bagaimana nak membeli secara jimat dan berbaloi? Boleh hubungi saya ditalian 0175836865
.
#tsunamishaklee 
#ejazG3 
#shakleekedah 
#shakleekulim 
#pengedarshaklee 
#shakleemalaysia 
#shakleeeffect 
#LiveAmazing 
#bisnesdarirumah

Pilihan di tangan anda! Saya nak bantu agar lebih ramai orang MENJAGA KESIHATAN ni, dan STOP PAIN KILLER atau ubatan dan bahan kimia selepas ini. Badan kita perlukan sesuatu yang segar dan semulajadi. Anda sayangi diri anda?
UBAH SEKARANG! 
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...