Nak SIHAT, KURUS dan CANTIK? Mulakan dulu dengan DETOX PARASIT!

Sakit itu nak merawat lagi tinggi kosnya dari mencegah.. Setuju? Dan ramai antara kita tak tahu atau dah tahu tapi masih tak nak mencegah sebelum sakit dan permulaan sesuatu sakit itu adalah dari USUS BESAR kita. Betul?

Andai kita nak kurus, kita ambil je "ubat kurus" tapi tahukah kita, usus kita berkerja keras untuk menerima segala yang kita makan? Bila "terlalu berat dan terbeban" usus besar kita akan mula "buat perangai" dan bermulalah sakit sedikit demi sedikit muncul tanpa kita sedari.
Sebenarnya, apapun kita amalkan DETOX ni sangat penting bagi melancarkan proses dalam badan kita... kan sihat itu mudah sahaja!
.
Detox ni bukan nak buat KURUS je tau.. tapi PENTING adalah PENJAGAAN USUS KITA.
.
Ramai yang tak tahu bila usus kita ni bermasalah, semua dalam tubuh badan kita akan bersangkutan tau.  Boleh jadi KANSER USUS lagi tu.. bahaya lagi anda dah merebak dan segala selera makan dan berat badan pasti terus mendadak.

Lagi? Ianya memakan masa untuk sembuh sebabnya NAK MERAWAT itu perlukan masa dari MENCEGAH!
.
Jadi perlu kita nak DETOX ni?
Jawapannya PERLU sangat-sangat...
.
Detox parasit pun boleh anda lakukan.. ianya membunuh cacing2 dalam badan badan tanpa anda sedari. Bila last anda makan ubat cacing? Masa usia 2tahun ke??? Sekarang?'usia anda???
.
Berapa lama dah tak "bunuh" cacing2 yang dah semakin gemuksss tu? Sebab tu ada kalanya kita makan la supplement apa pun semua tak menjadi. Sebabnya? Badan kita tak pernah nak DETOX!
.
Jadi... JOM KITA MULA DETOX USUS kita secara SIHAT & GEMBIRA!!! 
.
Anda pilih yang mana? Nak saya bantu? Cara pengambilan dan pemakanan juga ada tau...
.
Jom hubungi saya atau text  di 0175836865
.
#programdetox
#detoxshaklee
#detoxparasit
#tsunamishaklee
#ejazG3
#shakleekulim
#shakleepenang
#shakleekedah
#shakleemalaysia
#LiveAmazing



Nak tunggu lagi? tak payah... MULAKAN SEDARI SEKARANG!!! 
.
Jangan tunggu bila dah sakit baru nak merawat, jom SIHAT BERSAMA SHAKLEE PRODUK! 
.
017-5836865

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...