Kenali Siapa Dia Pengasas Utama Produk Jenama TERKENAL ini!


"Satu derham yang kamu gunakan untuk PENCEGAHAN adalah lebih baik bagi 1000 derham yang kamu gunakan bagi perubatan" :- Hadis Sahih Rasulullah SAW.
.
Dipetik dari perkongsian buku nutrisi Shaklee (Modern Solution to Modern Problem)
.
Siapa pengasas utama Shaklee ni? Dia adalah sorang yang disahkan sedari kecil mempunyai masalah kesihatan dan di anggap hidup tak lama sebab kesihatannya. 

Tapi Kuasa Allah SWT siapa nak menyangkakan?
.
Beliau dilahirkan di sebuah pekan kecil. Dan dilahirkan dalam keadaan kesihatan yang sangat-sangat tidak memuaskan. Doktor telah menasihatkan ibunya agar menyusukan beliau atas dasar KASIHAN. Ibu beliau telah menggunakan ilmu nutrien dan herba dimana KESIHATAN BELIAU PULIH & MEMANJANGKAN TEMPOH HAYATNYA. Dengan usaha ibunys.. Dr Shaklee menaman minat mendalam terhadap keseimbangan, keindahan dan kecantikan alam semulajadi. 
.
Maka.. PRODUK TERULUNG beliau adalah "VITALIZED MINERALS". Dengan pengeluaran produk tersebut maka lahirlah sebuah VITAMIN yang PERTAMA DI DUNIA :- " Multivitamin @ Multi- Mineral ." 
.
"Saya telah menghabiskan hayat saya untuk mengkaji cara dan rahsia alam. Beliau amat bijak dan merupakan seorang guru yang mulia ) nobel.  Saya berharap agar hasil daripada pemikiran serta produk yang telah saya keluarkan setelah selama setengah abad membuat penyelidikan akan membawa pengertian dan nilai kepada saudara dan mereka-mereka yang saudara hargai." :- Dr.Forrest C Shaklee 
.
.
.
Yang menariknya kisah beliau ni.. beliau UTAMAKAN KESIHATAN itu penting.. sebab itu andai kalian sedar dan perasan.. kat Malaysia ni TAK DI BENARKAN Produk Shaklee ni di letak di farmasi.. mahupun kiosk-kiosk biasa. Sebab? Pentingkan TOUCH BY TOUCH antara pengedar sah direct kepada client berserts dengan guide dan konsultasi. 
.
.
Produk terbaik jangan di pandang muda. Ianya BUKAN UBAT, tapi ianya SUPPLEMENT yang membantu kita  MENCAGAH itu lebih baik dari merawat. 
.
Dan penting lagi...  bukan produk sembarangan.. tapi ianya ada #LANDMARK dimana KAJIAN SAINTIS secara terperinci setiap PRODUK yang di keluarkan dan yang dah ada ni. 
.
.
Jadi.. kenapa nak pilih produk lain? Sedangkan kita dah tahu yang Shaklee ni antara yang PERTAMA di dunia. Bukan SEBARANGAN produk? 
.
.
Kita amalkan dan kita rasai dan "suka / jatuh cinta" dengan produk ini untuk kesihatan masa depan kita... 
.
.
Bagaimana nak tahu? Saya sedia membantu... 

Boleh baca & follow di sini : www.mommylina.blogspot.com
.

Pengedar Shaklee & Business Team Anda 867601
Linakhtar
0175836865

.
#shakleekedah
#shakleekulim
#wtsfamily
#LiveAmazing
.
.
#tsunamishaklee #ejazG3 
#produkpertamaDUNIA




No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...