Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 3 November 2016

Cerita si anak :- Hargai mak ayah selagi mereka masih ada!

Satu je nak cakap, hargai mak ayah kita selagi mereka masih ada. Dan hati anak mana tak risau bila mak ayah tak sihat kan? Adakalanya mak ayah kita ni tak bagi tau pun dorang sakit ke tak sihat ke...
.
Tapi bila kita dapat tahu, pasti hati tak senang duduk.. yela.. mana ada penganti mak dan ayah kita kat dunia ni kan?


Jadi sebelum kita terlambat.. berikan la mereka kesihatan yang terbaik. Agar kita tak menyesal kelak.. jauh atau dekat mereka no.1 di hati kita bersama suami dan anak-anak kan?

Tahniah kepada anak yang bertuah ini sebab berikan mak dan ayah dia yang TERBAIK
.
Nak order bagaimana? Saya boleh tolong anda! 
Nak COD area #kulim 
Nak POS? Lagi boleh.. semua tempat BOLEH! 
.
Call atau hubungi saya di 0175836865
.
#vivix
#khasiatvivixshaklee
#vivixshaklee #testimonial 
#pengedarshaklee 
#shakleekulim
#shakleekedah 
#shakleemalaysia 
#shakleeeffect 
.
Duit kita boleh dicari tapi mak ayah tak boleh di cari dan tukar ganti. Walaupun kita menyedari duit itu semakin penting da nilainya semakin susut.. Tapi nilai mak ayah tak pernah susut dan luntur. Setuju?



Hargai seseorang yang begitu bernilai kepada diri kita  lebih dari wang ringgi? 
Ia pasti adalah MAK AYAH, suami dan anak-anak juga keluarga.


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...