Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 23 June 2017

6 sebab mengapa VIVIX menjadi pilihan tepat untuk ibubapa dan warga tua!

Nak cerita tentang kesihatan ni, hari ni ada cerita tentang kenaikan kos atau caj tambahan kat Hospital Kerajaan akan kenaikan 50% pula tu. Macam tak percaya je kan.
Dulu zaman kecik-kecik dan setahu saya Hospital kerajaan ni la tempat semua orang akan "melawat" bila perlukan..sebab? Kos Rm1 je dapat rawatan seperti yang diperlukan.
Tapi sekarang? Semua mahal dan kos pula tinggi kan??? Mana lagi ada yang "MURAH" lepas ni selain kita nak CEGAH dan JAGA KESIHATAN kita ni kan?
Lebih baik kita mencegah dari merawat kalu macam dah ubat Kerajaan pun sekarang makin mahal apatah lagi ubat di klinik swasta?
Setuju?
Okey terpanjang pula story pagi ni..sebenarnya nak kongsikan, antara yang boleh mak ayah, anda, kita sekeluarga amalkan untuk mencegah dan jaga kesihatan kita ni.. dan ...
.
.
Kenapa ianya SESUAI untuk anda juga... adalah VIVIX ni...
.
Barang mahal, tapi setanding kesannya... bagi mereka yang dah lalui "merawat itu lebih mahal berbanding mencegah" pasti tahu seksanyakan...
.

Anda di beri pilihan anda nak mana satu?
1. NAK CEGAH @
2. NQK MERAWAT?
.
Pastilah kita nak cegah kan, siapa nak merawat.. sebab merawat tu banyak nikmat akan hilang.. betulkan...
.
.
Nak bagaimana lagi? Anda tentukan...
Andai ada mak ayah lagi..HADIAH pada mereka sebotol ni setiap bulan.. mereka boleh besarkan kita dengan macam-macam cara.. kita tak kan tak boleh kan? Kongsi dengan adik beradik ke.. atau andai anda mampu.. berikan la terus kepada mereka... In sha Allah pahala kita pasti bertambah juga..
.
.
Nak dapatkan dari mana? Saya sedia membantu anda untuk sebarang pertanyaa, terus tanya saya di : - 
0175836865
Linakhtar
Pengedar Shaklee 867601
Postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.
.
Saya DAH, anda pula bila lagi? Jangan pernah ada penyesalan dalam diri kita kelak!

Terbaik untuk kami kongsikan kepada semua!
.
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...