Kisah surirumah dan minyak ikan?

Sebagai surirumah tangga sepenuh masa ni perlu ke nak amalkan makanan tambahan atau supplement? Dah la duduk rumah je nak pula supplement bagai.

Siapa kata tak perlu?

Cuba suami ambil sehari pun cukup la duduk kat rumah dan buat kerja apa isteri buat. Anda boleh buat tak dalam sehari? Tanpa mengeluh dan tanpa bantuan isteri nak buat apapun.

Percaya saya katakan tak semua kerja si suami boleh buat, bertambah selerak lagi rumah dengan anak-anak lagi tau..

Nak mengingat semua perkara lagi kerja si isteri tau.. Dari A-Z nak kena ingat... itu la kerja seharian isteri yang tak pernah siap dan esok lagi pelbagai tugasan.

Sebab tu minyak ikan perlu untik isteri.. apa kaitannya minyak ikan dan isteri?
.

Biasanya orang kaitkan Omega-3 (komponen asid lemak omega dlm Omega Guard) dengan perkembangan minda kanak2. Kan... Sebenarnya Omega Guard ni sgt banyak fungsi dia especially utk mak-mak yang superbizi nih.

1. Meningkatkan fungsi GREY MATTER. Grey matter adalah komponen otak yg utama, yg berfungsi menghantar signal kepada saraf2 yg lain. Ia memainkan peranan dalam peningkatan tisu otak di bahagian KEGEMBIRAAN.

Jadi kalau asyik sedih-sedih, amalkan Omega Guard ye!

2. Dalam satu kajian yg diterbitkan oleh Neuroendocrinol Letter membuktikan bahawa masalah disipline, ketidakjujuran, malah kecenderungan nak buat benda elok berkaitan dgn kekurangan serum Omega-3 dalam otak.

Haaaa, kalau SUKAR NAK MENDISIPLINKAN DIRI, amalkanlah Omega Guard ye.

3. Jurnal Biology Pshyciatry menerbitkan satu kajian bahawa orang yg mengalami tekanan perasaan mengalami kekurangan omega 3 dalam otak.

Jadi kalau asyik STRESS sila amal Omega Guard bersama B Complex.

4. Terdapat banyak kajian yg membuktikan kekurangan Omega 3 berkaitan dengan masalah susah nak ingat terutama benda-benda yang dipelajari.

Jadi kalau nak cepat tangkap & cepat ingat, amalkan Omega Guard ye.
.
.
Jadi.. para suami, sayangkan dan kasihkan isteri anda hadiah sesuatu yang terbaik untul kesihatan, kegembiraan dan kecantikan isteri anda tau... 
.
Setiap hari mesti sayang...
.
.
Nak order? 
Hubungi saya di talian 017-5836865
Linakhtar 
Pengedar Shaklee Anda 867601



No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...