Jangan abaikan kesihatan anak dan keluarga anda!

Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ni si hero ku habis exam, even baru berusia 5 tahun, dan tahun pertama dia di alam persekolahan saya tetap utamakan fokos dan pembelajaran dia.

Bagi sesetengah mungkin perkara mudah sebab faktor usia dan kecil lagi. Tapi bagi saya masa ni la kita nak anak-anak kita fahami apa itu peperiksaan, apa itu masa bermain, masa tidur dan masa belajar.

Tegas dan gurauan kita ada masanya.

Sebab anak-anak ni cepat sangat membesar. Setuju?


Bab kesihatan pula? Lagi saya pentingkan, bsgi saya mencegah lebih baik dari merawat. Saya suka berikan mereka ni multivitamin dan menguatkam imun badan mereka. Kat rumah boleh la kita pantau 100% itu ini tak boleh nak buat... Tapi kat sekolah? Masa mereka dengan kawan-kawan bermain? Kita serahkan kepada para cikgu kan?

Tambahan bila masa hujan, kawan-kawan ada yang demam ke batuk ke..kita tak boleh nak halang mereka bergaul... Penyelesaiannya? Saya KUATKAN IMUN anak-anak dengan pelaburan yang berbaloi.

Untuk kesihatan juga fokus anak-anak kepada pembelajaran sedari kecil ini...

--> Antara pilihan dan keutamaan saya, adalah...


《Testimonial 1》

《Testimonial untuk anak-anak sering batuk dan selsema》 


Nak berikan yang terbaik? Pilih la PRODUK yang SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI
.
.
Bagaimana nak order? 
Terus hubungi saya di talian 
017-5836865 《Linakhtar》 
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...