Apa hadiah yang terbaik untuk mak ayah?

Dalam kesibukan kita seharian, kita mesti terfikir akan apa yang kita dah beri kat mak ayah kita bulan ni atau nak bagi apa untuk mengembirakan hati mak ayah kita?

Andai anda dah bekerja, syukur dan tahniah atas kejayaan anda adalah hasil dari mak ayah anda. Andai anda masih belajar, apa yang terbaik nak berikan kepada mak ayah anda? Kejayaan? Segulung ijazah? Kegembiraan?

Dan pernah tak kita terfikir? Mak ayah tak pernah nak harapkan duit bulanan dari kita. Tapi mereka nak harapkan keprihatinan dan kita balik menjenguk mereka setiap minggu, setiap bulan dan jika yang berjauhan adalah panggilan setiap pagi mahupun petang dari kita.

Betul kan?

Mak ayah kita boleh cari duit, tapi mereka dan kita ni tak boleh beli kasih sayang  juga kesihatan kepada mereka. Betul?

Alhamdulillah...

Moga kita menjadi insan yang beruntung dan sering tak lepas peluang untuk melihat mak ayah kita sihat dan gembira tiap saat, masa dan hari-hari seterusnya...

Mereka mak ayah kita sememangnya TIADA GANTI nya.

Kita juga bergelar mak ayah, pasti nak yang terbaik dari anak-anak kitakan...

Buat la pelaburan untuk anak-anak kita, moga mereka juga akan sentiasa lekat dan rapat sesangat dengan kita walaupun mereka dah dewasa kelak.

In shaa Allah...

Wang ringgit boleh kita cari, tapi kesihatan kita tak boleh cari ganti. Setuju?

Jom kita belanja mak ayah kita SEBOTOL VIVIX untuk penjagaan kesihatan mereka. Walaupun kita jauh mahupun dekat... mereka tetap no.1 di hati kita.

Bagaimana nak dapatkan VIVIX SHAKLEE ni? 
.
Anda boleh terus hubungi saya di talian --> 
017-5836865
Linakhtar
.
Pengedar Shaklee Anda 867601
Urusan postage seluruh Malaysia, Brunai dan Singapore.


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...