Anda ada masalah KOLESTROL TINGGI? Bagaimana nak selesaikan?

Saya ada seorang kawan ni, selalu dia akan buat medical check-up kat Klinik mahupun Hospital akan masalah KOLESTROL nya. Dan lagi merimaskan dia adalah biji-biji kecil di bawah mata juga sekitar muka dia membuatkan dia rasa rimas.

Sekali ada kawan dia syorkan makan vitamin ni terus dia cuba tanpa banyak persoalan...

Akhirnya....


Penyelesaian untuk masalah KOLESTEROL dia temui dan kulit jadi licin juga biji-biji kolesterol semakin hilang tanpa perlu laser pun...

Ni antara testimonial dari makcik saya juga dan lagi kawan saya kecil moleh ni pun berjaya selesaikan masalah biji-biji kolesterol dia ni TANPA MUMBUAT RAWAT LASER!

Seronoknya dapat bantu orang lain SIHAT & AWET MUDA!

.

Jom kenali 2 PRODUK ini --> 

1. LECITHIN -->  Membantu memecah lemak dan kolestrol anda.

2. OMEGA GUARD --> Membantu mengekalkan tekanan darah normal, mencegah salur darah daripada tersumbat, mengurangkan kolesterol, mengelakkan strok, dan mencegah pembekuan darah dalam badan.

.

Anda juga ada masalah seperti ini?

Nak cuba apa yang kawan saya amalkan?

Terus hubungi saya di talian 0175836865
Linakhtar (Pengedar Shaklee Malaysia 867601)
.
Urusan postage seluruh Malaysia, Brunai juga Singapore..


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...