Vivix dan derita sakit tulang belakang apa kaitannya?

Nak tau tak, sakit tulang belakang ni menjadi tangga kedua dalam carta perubatan (masalah neurologikal (sistem saraf), kata Pakar Bedah Tulang Belakang). Dan apakah puncanya? Bagaimana Vivix boleh membantu dan apakah kaitannya?

Sakit belakang menandakan ada yang tidak kena dengan saraf kita. Saraf sihat sepatutnya bergerak bebas di dalam badan bagi memastikan bekalan darah, pertukaran cecair badan dan khasiat makanan berlaku dengan sempurna.


Sebelum tu, cuba cek faktor pemakanan kita, cara duduk kita bila seharian bekerja di pejabat. 

Bagaimana kita dengan aktiviti harian kita. Apatah lagi mereka yang bekerja disektor pembinaan, mengangkat berat dan sebagainya.

Ini juga adalah punca dan masalah tulang belakang anda tanpa sedari semakin sakit dan semakin di biarkan anda membahayakan diri anda sendiri.

Sakit belakang, khususnya pada bahagian pinggang boleh menjadi petanda kepada masalah kesihatan yang lebih serius terutama bagi kesakitan yang disertai demam atau hilang kawalan untuk buang air kecil atau besar; sakit ketika batuk dan kaki terasa semakin lemah.

Nak biarkan sakit tulang belakang anda berterusan? Atau BERTINDAK SEKARANG sebelum menyesal.

Antara Vivix Shaklee membantu masalah tulang belakang mereka semakin sembuh dan sihat dalam masa sama sentiasa menjaga kesihatan tulang anda dan kesihatan badan.

Sihat itu mahal harganya...

Hargai KESIHATAN sebelum terlambat dan menyesal tak sudah.

Anda nak bantu diri anda? 
Dan bagaimana nak dapatkan produk ini?

Terus hubungi saya di talian ini -->

Linakhtar 
0175836865

Pengedar Shaklee Ada 867601

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...