Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 17 September 2016

Resepi Khas Bebola Bar Untuk Anak-Anak Yang Lengkap Protin dan Multivitamin

Alkisah pagi ni tak boleh nak tidur lagi, maka terjadi la resepi khas bebola bar untuk anak-anak yang lengkap protin dan multivitamin. Lama sangat dah nak mencuba... pagi ni... mood i rajin bebenor...

Eh.. ni buka kuih raya tau.. tapi makanan untuk anak-anak kesayangan ku... haaa.. korang patut cuba.. simple tapi sangat berkhasiat...

Paling best.. .TAK PERLU guna oven dan bakar-bakar pun... dah namanya sesimple kuih anak-anak kan... kurang 10 minit boleh siap tau...

Ni la dia.. ESP PROTIEN Ball khas untuk my hero n heroin berbuka nanti...

Ni saja letak dalam bekas sesiap..dan letak peti ais.. esok pagi boleh buat sarapan untuk anak-anak bijak kita. makan je.. tak da minyak-minyak. simple dan mudah sesangat..

Sedap tau ibu-ibu wajib cuba...

**** Yang beralasan "anak2 saya tak suka la minum MEALSHAKE ni..tapi saya nak bagu multivitamin kat dia... "

Ps:/ Makanya.... inilah TERBAIK untuk ibu-ibu bagi khas untuk anak-anak.. ibu nak join makan pun sedap tau.. tambah letak choc cair atas tu.. perhh...

Apapun... saya kongsikan RESEPI ni khas untuk semua...
 
  * ESP @ MEALSHAKE
  * BISKUT HANCUR
  * SUSU PEKAT
  * ESEN VANILA

Taraaaa....Siap..Jangan tak cuba...

Nak ORDER bahan-bahannya iaitu ESP & MEALSHAKE?

Hubungi terus saya di talian 0175836865 (Linakhtar)

#dapurmommylina #ESP #Resepi 
#shakleekedah
#pengedarshaklee
#shakleekulim
#shakleemalaysia
#shakleeeffects
#mealshake

1 comment:

  1. mudah! bahan pon tak banyak.. itu laa kan kalau berkaitan anak apa pon boleh..;)

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...