Kesan Penggunaan Shaklee : Makin sihat dan semakin muda remaja?

Apa yang BEST dengan PRODUK Shaklee ni ye? Sampai orang lain pun dok cakap Shaklee... Shaklee...Shaklee je... semakin mendapat permintaan ramai pula tu... ni pula sorang kakak ni kongsikan petua AWET MUDA & SIHAT lagi. Usia dah 54tahun tapi lihat pada gambar???

Lihat TESTIMONIAL ni, Baru macam usia 20an tau...

Nak cantik? Produk lain banyakkkk tapi...... tapi berbaloi ke untuk luaran sahaja atau nak juga cantik dalaman dan luaran? 
.
Nak sihat, sihat.. sihat dan menjaga dalaman.. dan terus amalkan... dapat pula EXTRA... EXTRA..EXTRA... Semakin awet muda dan muda remaja even usia dah 40an ke 50an? 
.
Betul dan jujur saya katakan.. ANDAI SAYA DI BERI PELUANG DARI DULU SAYA PILIH SHAKLEE ni tau..

Tapi saya BERTUAH sebab tiada makanan tambahan lain saya amalkan KECUALI produk SHAKLEE ni...
.
Dan.. seperti yang saya katakan...KENAPA dan APA yang bestnya Shaklee ni sehingga orang lain pun semakin mencari dan cari makanan tambahan JENAMA SHAKLEE ni???
============
Saya kongsikan ayat-ayat kak Khatijah ni....

"19 tahun yang lalu umur 30an rasa cam 50an..dah jadi pengamal shaklee umur 50an badan rasa ringan je macam 30an dan bebas dari sebarang penyakit setakat ni hatta penyakit keturunan.

Alhamdulillah...sy  bersyukur kerana guna produk dengan kefahaman yang jelas menyebabkan saya jd pengguna berdisiplin selama 19 tahun.

Sekadar berkongsi aging gracefully with Shaklee, sekiranya ini suatu yang baik dan memberi manfaat pada yang lain...pada sy amat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee" .
===========

Now saya DAH TAHU APA YANG TERBAIK UNTUK KELUARGA SAYA!

Anda pula lepas ni pilih yang TERBAIK, Cantik itu NO.2, SIHAT itu NO.1 tau kawan-kawan... 
.
Semoga perkongsian pagi ni memberi manfaat pada kita semua... 
.
Business Leader & Pengedar Shaklee Anda 867601
Lina Akhtar Shopee
017-5836865
.
#shakleemalaysia 
#shakleekulim #shakleekedah
#shakleeeffect
#setkecantikan #shaklee
#setkesihatan
#tsunamishaklee #team6

1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...