Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 7 August 2016

Thalassemia : Kenapa kami pilih Vivix Shaklee?

Di sebabkan ramai yang bertanya, hari ni saya kongsikan pengalaman dari arwah kakak 2 orang dan sekarang adik lelaki juga.. tapi berbeza keadaan bilamana kami ambil keputusan tak akan tambah darah untuk adik lelaki kami sedari awal dia di syorkan untuk tambah darah.

Kenapa kami tak tambah darah adik lelaki kami tu, sebab kami letih melihat dua arwah kakak kami yang setiap bulan, setiap minggu perlu di tambah darah lagi.. Tapi kesudahannya?

Kami amat sedih masa tu, dan menyedari hidup kita ni dariNya... kita cuma merancang Dia yang mengetahui segalanya...

Pernah kami di marah oleh doktor di sebabkan keputusan kami tak nak tambah darah adik kami tu... tapi Alhamdulillah... kuasa Allah SWT, kita mencari dan berusaha untuk mencari penawarnya.. pasti ada kesembuhannya..

Dan pernah juga darah adik lelaki saya tu sampai je 2.8 je... masa tu doktor dah syorkan buat penambahan.. tapi kami tak nak, dan adik lelaki saya juga ambil keputusan kata tak nak...

Apa kami lakukan?

Kami berusaha bagi yang terbaik kat dia.. kami berikan dia VIVIX up dose untuk kebaikan dia.. masa tu dia nak berjalan pun tak larat, ye la kan sebab darah dah low sesangat...

5 hari selepas tu... Alhamdulillah.. syukur kepada Dia atas kesembuhan adik kami tu... doktor pun tanya.. apa yang kami berani bagi dan dia tak perlu tambah darah kat dia...

Kami terus terang.. Vivix Shaklee je kami bagi dan tawakal pada Allah SWT atas kesembuhan adik kami.. 

Ramai juga yang bertanya... 

Kami katakan.. ajal maut ni dari Dia... janji kita usaha.. tambah je darah.. tapi tak usaha kat lain.. sian juga.. pengalaman dulu buat kami nekad dan ambil risiko tersebut... Alhamdullillah... 

Sakit darah ni orang cakap keturunan... tapi kita usaha la kan.. kesembuhan ni semua juga Dia.. kits yakin dan tawakal... 

Sedikit TESTIMONIAL dan cerita saya kongsikan di sini juga... 

Mahu mencuba PRODUK Shaklee? Boleh hubungi saya dan konsultasi dan pengalaman boleh kita kongsikan juga... 

*** Pengedar Shaklee Anda *** 

Linakhtar 

0175836865

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...